Business Communication & Digital Media - Voltijd

Business Communication & Digital Media - Voltijd

Universiteit van Tilburg - NCB account
Logo van Universiteit van Tilburg - NCB account

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

Bestudeer hoe digitale media de communicatie tussen bedrijven en hun klanten en andere stakeholders beïnvloeden en verdiep je in de mogelijkheden die deze middelen bieden voor de interne communicatieIn the Master's track in Business Communication and Digital Media you will focus on learning important aspects of internal and external business communication of organizations

In the Master's track Business Communication and Digital Media you will focus on communication issues in the area of business communications. In this program you will acquire new knowledge about pitfalls and misunderstandings when exchanging information, negotiating or managing conflicts in business settings, and learn the …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Bestudeer hoe digitale media de communicatie tussen bedrijven en hun klanten en andere stakeholders beïnvloeden en verdiep je in de mogelijkheden die deze middelen bieden voor de interne communicatieIn the Master's track in Business Communication and Digital Media you will focus on learning important aspects of internal and external business communication of organizations

In the Master's track Business Communication and Digital Media you will focus on communication issues in the area of business communications. In this program you will acquire new knowledge about pitfalls and misunderstandings when exchanging information, negotiating or managing conflicts in business settings, and learn the principles of modern marketing communications. You will also study with a theoretical solid and practical focus on how to use digital media and be able to answer questions such as, what is the most convenient way of of communicating with customers? How do organizations manage a crisis situation? Furthermore, you will gain a better understanding of communications and managing a crisis situation, dealing with the media, and how to improve an organizational image through communications.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.