Communicatie- en Informatiewetenschappen - Deeltijd

Tijdsduur
Logo van Universiteit van Tilburg - NCB account

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

The MSc in Communication and Information Sciences offers a unique program in which you learn how people acquire/transfer information and how new means of communication can be used innovatively.

This program is intended for highly talented and motivated students with a keen sense of intellectual curiosity and intellectual ambition. In this Master's program, you will encounter state of the art research in the broad interdisciplinary field of communication.

All the tracks of the Master's program in Communication and Information Sciences:

* Business Communication and Digital Media: focus on communication issues in the area of business communications and learn the principles of modern marketing…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Corporate Communicatie, Communiceren, Brand Management, Marketingcommunicatie en Marketing management.

The MSc in Communication and Information Sciences offers a unique program in which you learn how people acquire/transfer information and how new means of communication can be used innovatively.

This program is intended for highly talented and motivated students with a keen sense of intellectual curiosity and intellectual ambition. In this Master's program, you will encounter state of the art research in the broad interdisciplinary field of communication.

All the tracks of the Master's program in Communication and Information Sciences:

* Business Communication and Digital Media: focus on communication issues in the area of business communications and learn the principles of modern marketing communications

* Communication Design: Communication designers research different factors that influence the effectiveness of texts as communication tools

* New Media Design: predict the next trends in new media design based on technological and social developments

* Cognitive Science & Artificial Intelligence: study and design at the intersection of Artificial Intelligence software and human cognition and communication

Data Science: Business and Governance: trains students to become Data Scientists, and explore the Power of Big Data to solve real- world problems

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.