Zakelijk Engels: e-mail en telefoongesprekken

Niveau
Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van Van Dale
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9 Van Dale heeft een gemiddelde beoordeling van 9 (uit 28 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

9,2
Gemiddeld cijfer voor Zakelijk Engels: e-mail en telefoongesprekken
Gebaseerd op 6 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_border
Yvonne Koolen
planner
8
Zakelijk Engels: e-mail en telefoongesprekken

"We waren met 3 personen zodat er ook echt aandacht was voor iedereen. Er werd rekening gehouden met je eigen werk en daar werd op ingespeeld met oefeningen en opdrachten. Dit vond ik erg prettig. De locatie en verzorging vond ik uitstekend. " - 10-10-2017 10:27

"We waren met 3 personen zodat er ook echt aandacht was voor iedereen. Er werd rekening gehouden met je eigen werk en daar werd op ingespeeld… alles lezen - 10-10-2017 10:27

Startdata en plaatsen

1018 TX Amsterdam
14 mrt. 2019 tot 21 mrt. 2019
check_circle Start gegarandeerd
Toon rooster
event 14 maart 2019, 09:30-16:30, Language Partners
event 21 maart 2019, 09:30-16:30, Language Partners
3584 AA Utrecht
8 apr. 2019 tot 15 apr. 2019
info Nog geen startgarantie
Toon rooster
event 8 april 2019, 09:30-16:30, Van Dale Uitgevers
event 15 april 2019, 09:30-16:30, Van Dale Uitgevers
1018 TX Amsterdam
18 jun. 2019 tot 25 jun. 2019
info Nog geen startgarantie
Toon rooster
event 18 juni 2019, 09:30-16:30, Language Partners
event 25 juni 2019, 09:30-16:30, Language Partners

Beschrijving

Taaltraining Zakelijk Engels: e-mail en telefoongesprekken

Als u zich correct en duidelijk uitdrukt in een telefoongesprek met of e-mailbericht aan uw buitenlandse relatie, maakt u een professionele indruk. Een goede taalbeheersing is daarvoor een vereiste. Net als de keuze voor de juiste toonzetting en stijl. Investeren in het verbeteren van uw Engelse zakelijke communicatie is investeren in uw internationale zakenrelaties.

Doelgroep taaltraining

Deze taaltraining is bedoeld voor iedereen die weleens zakelijk in het Engels moet communiceren en die zich daarbij professioneler wil uitdrukken.

Doel taaltraining

U leert correct en effectief telefoneren en corresponderen in het Engels. Na d…

Lees de volledige beschrijving

Default

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Taaltraining Zakelijk Engels: e-mail en telefoongesprekken

Als u zich correct en duidelijk uitdrukt in een telefoongesprek met of e-mailbericht aan uw buitenlandse relatie, maakt u een professionele indruk. Een goede taalbeheersing is daarvoor een vereiste. Net als de keuze voor de juiste toonzetting en stijl. Investeren in het verbeteren van uw Engelse zakelijke communicatie is investeren in uw internationale zakenrelaties.

Doelgroep taaltraining

Deze taaltraining is bedoeld voor iedereen die weleens zakelijk in het Engels moet communiceren en die zich daarbij professioneler wil uitdrukken.

Doel taaltraining

U leert correct en effectief telefoneren en corresponderen in het Engels. Na deze taaltraining kunt u in het Engels correcte en duidelijke e-mails opstellen en goede zakelijke telefoongesprekken voeren. U kiest daarbij ook de juiste stijl en toonzetting. U communiceert met meer zelfvertrouwen.

Opzet taaltraining

Deze taaltraining duurt 2 dagen. Beide dagen duren van 09.30 tot 16.30 uur. Tussen de trainingsdagen zit een periode van een of twee weken. Voorafgaand aan de training krijgt u online een intaketoets en een telefonisch intakegesprek.

Deze taaltraining kan goed gevolgd worden in combinatie met de andere praktische taaltrainingen Zakelijk Engels: netwerken, presenteren, rapporteren en vergaderen.

Programma taaltraining

Tijdens de taaltraining komen o.m. onderstaande onderwerpen aan bod.

  • Telefoontaal: woordenschat, uitspraak en grammatica, telefoonalfabet
  • E-mailtaal: woordenschat, spelling en grammatica
  • Structuur van telefoongesprekken en e-mails
  • Verschillende typen e-mails en telefoongesprekken (uitnodigingen, afzeggingen, klachten, kennisgeving etc.)
  • Stijlkeuzes: formeel of informeel, culturele conventies en valkuilen

De taaltraining is interactief van opzet met rollenspelen en praktische oefeningen. Ook krijgt u werkopdrachten mee.

Van Dale Taaltrainingen: succesvol zakelijk communiceren!

9,2
Gemiddeld cijfer voor Zakelijk Engels: e-mail en telefoongesprekken
Gebaseerd op 6 ervaringen
starstarstarstarstar_border
Yvonne Koolen
planner
8
Zakelijk Engels: e-mail en telefoongesprekken

"We waren met 3 personen zodat er ook echt aandacht was voor iedereen. Er werd rekening gehouden met je eigen werk en daar werd op ingespeeld met oefeningen en opdrachten. Dit vond ik erg prettig. De locatie en verzorging vond ik uitstekend. " - 10-10-2017 10:27

"We waren met 3 personen zodat er ook echt aandacht was voor iedereen. Er werd rekening gehouden met je eigen werk en daar werd op ingespeeld… alles lezen - 10-10-2017 10:27

starstarstarstarstar
Marianne van Amelsvoort
Secretaresse
10
Zakelijk Engels: e-mail en telefoongesprekken

"Echt een fijne training, zeer bekwame trainerster. Helpt je gevoel Engels op te krikken naar echt goed zakelijk Engels. Door de rollenspellen lukt het je het eigen te maken. On line oefeningen zijn wat onduidelijk en niet altijd compleet. Boeken mogen van een iets hoger niveau zijn." - 18-04-2017 08:34

"Echt een fijne training, zeer bekwame trainerster. Helpt je gevoel Engels op te krikken naar echt goed zakelijk Engels. Door de rollenspelle… alles lezen - 18-04-2017 08:34

Anouk Altink
starstarstarstarstar
Anouk Altink
Marketeer bij Language Partners en Akteos Netherlands
10
Zakelijk Engels: e-mail en telefoongesprekken

"De Van Dale Taaltraining Zakelijk Engels: e-mail en telefoongesprekken heb ik gevolgd in een groep van acht cursisten in Utrecht. Tijdens de training was er naast de uitleg veel ruimte voor het maken van oefeningen en het stellen van vragen.

We hebben gewerkt met onze eigen opgestelde werkmails en ook voor het oefenen met telefonie gebruikten we onze eigen werkervaringen. Hierdoor kan ik nu alle lesstof gelijk in de praktijk brengen.

Veel persoonlijke aandacht en een fijne sfeer waardoor je zelfverzekerder in het Engels communiceert." - 13-10-2015 08:51

"De Van Dale Taaltraining Zakelijk Engels: e-mail en telefoongesprekken heb ik gevolgd in een groep van acht cursisten in Utrecht. Tijdens de… alles lezen - 13-10-2015 08:51

starstarstarstarstar
bianca meijers
costumer service
10
Zakelijk Engels: e-mail en telefoongesprekken

"Ik vond de curses heel duidelijk. Wat ik heel prettig vond was dat de groep niet zo groot was en je dus veel persoonlijke aandacht krijgt. We hebben ook veel tussen door gelachen en dat maakte het allemaal gezellig. Het eten en de rest van de service super. Ik heb heel veel geleerd op een fijne ontspannen manier. Zeker doen mensen.

groetjes." - 24-04-2012 08:42

"Ik vond de curses heel duidelijk. Wat ik heel prettig vond was dat de groep niet zo groot was en je dus veel persoonlijke aandacht krijgt. W… alles lezen - 24-04-2012 08:42

starstarstarstarstar
Miranda
10
Zakelijk Engels: e-mail en telefoongesprekken

"We waren met 2 mensen waardoor je het goed kunt leren. Beter dan met 10 mensen in een klas. Fijne leraren." - 23-04-2012 18:50

"We waren met 2 mensen waardoor je het goed kunt leren. Beter dan met 10 mensen in een klas. Fijne leraren. " - 23-04-2012 18:50

starstarstarstar_halfstar_border
Ted Steemers
sub project lead civil
7
Zakelijk Engels: e-mail en telefoongesprekken

"De cursus werd in een kleine groep gegeven en was daardoor ook heel persoonlijk. Voldoende ruimte om vragen te stellen en bij lastige vraagstukken werd een goede invulling gegeven zodat het voor de andere ook waardevol is." - 23-04-2012 16:11

"De cursus werd in een kleine groep gegeven en was daardoor ook heel persoonlijk. Voldoende ruimte om vragen te stellen en bij lastige vraags… alles lezen - 23-04-2012 16:11

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heeft u nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.