Gespreksvaardigheden voor leidinggevenden, de escalatieladder (met e-learningmodules, ook incompany)

Niveau
Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

Gespreksvaardigheden voor leidinggevenden, de escalatieladder (met e-learningmodules, ook incompany)

Van den Berg Training & Advies
Logo van Van den Berg Training & Advies
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,2 Van den Berg Training & Advies heeft een gemiddelde beoordeling van 8,2 (uit 382 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

9
Gemiddeld cijfer voor Gespreksvaardigheden voor leidinggevenden, de escalatieladder (met e-learningmodules, ook incompany)
Gebaseerd op 1 ervaring Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_half
Marjan van de Pieterman
Teamleider van een beschutte werkomgeving
9
Gespreksvaardigheden voor leidinggevenden, de escalatieladder (met e-learningmodules, ook incompany)

"Super leuke training gehad van Jacco. Ik zeg super leuk omdat je alleen zo het leerzame gedeelte goed in je op kan nemen. Jacco is in staat om je aandacht erbij te houden waar ik persoonlijk normaliter na een paar uur een wegtrekker krijg. Op de locatie van de training was een lopend buffet en dat is ook een pre natuurlijk die een dagje uit compleet maakt.

Dank je wel Jacco en wellicht tot een volgende keer.

Groetjes,
Marjan" - 30-11-2023 07:16

"Super leuke training gehad van Jacco. Ik zeg super leuk omdat je alleen zo het leerzame gedeelte goed in je op kan nemen. Jacco is in staat … alles lezen - 30-11-2023 07:16

Startdata en plaatsen

placeCentraal in het land
25 apr. 2024

Beschrijving

Of je nu een functionerings-, verzuim- of slechtnieuwsgesprek moet voeren, het gestructureerd en helder voeren van welk gesprek dan ook kan lastig zijn. Hoe ga je in een feedback- en beoordelingsgesprek om met boosheid of met tegenwerpingen van jouw gesprekspartner? Wat te doen als jouw boodschap niet aankomt of zelfs van tafel wordt geveegd? Hoe bespreek je in een correctiegesprek het ongewenste gedrag en hoe voer je een telefonische ziekmelding? Hoe zet je in coachgesprekken medewerkers in hun kracht en ontwikkel je hun talenten? De theorie is misschien bij jou bekend, maar is jouw praktijk ook niet weerbarstig?

Dag 1: De escalatieladder: van feedback- tot een slechtnieuwsgsprek

Soms v…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Of je nu een functionerings-, verzuim- of slechtnieuwsgesprek moet voeren, het gestructureerd en helder voeren van welk gesprek dan ook kan lastig zijn. Hoe ga je in een feedback- en beoordelingsgesprek om met boosheid of met tegenwerpingen van jouw gesprekspartner? Wat te doen als jouw boodschap niet aankomt of zelfs van tafel wordt geveegd? Hoe bespreek je in een correctiegesprek het ongewenste gedrag en hoe voer je een telefonische ziekmelding? Hoe zet je in coachgesprekken medewerkers in hun kracht en ontwikkel je hun talenten? De theorie is misschien bij jou bekend, maar is jouw praktijk ook niet weerbarstig?

Dag 1: De escalatieladder: van feedback- tot een slechtnieuwsgsprek

Soms verrichten medewerkers werkzaamheden die zij niet mogen doen of lossen in hen gestelde verwachtingen niet (tijdig) in. Als leidinggevende is het dan (nood)zaak om dit te bespreken. Als de medewerker dan onvoldoende blijft presteren of ongewenst gedrag blijft vertonen, worden de gesprekken scherper. Hoe bereid jij je voor op een feedback-, correctie- of slechtnieuwsgesprek? Hoe ga je om tegenwerpingen en emoties als woede en verdriet?

Na deze module

  • heb je zicht op je voorkeurs- en te ontwikkelen communicatiestijl
  • is bij jou bekend uit welke treden de escalatieladder is opgebouwd
  • kun jij je medewerkers Duidelijk, Eerlijk en Open feedback geven
  • kun je effectieve beoordelingsgesprekken voeren
  • kun je een telefonisch ziekmeldingsgesprek voeren
  • ben jij in staat een correctiegesprek te voeren
  • weet jij hoe je een slechtnieuwsgesprek kunt opbouwen en kun je effectief omgaan met emoties

Dag 2: Leren en ontwikkelen
Hoe het beste uit je medewerkers te halen en hen te begeleiden in hun persoonlijke- en professioneel te ontwikkeling?

Na deze module

  • kun je effectieve functionerings- en POP-gesprekken, Het Goede Gesprek voeren
  • ben jij in staat medewerkers te coachen met de GROW methodiek (Goal, Reality, Options en What)
  • kun jij via de STARR methodiek medewerkers hun persoonlijke successen in kaart laten brengen
  • kun jij medewerkers uitdagingen aanbieden (Ofman) en nog meer gebruik maken van het (kern)kwaliteiten
  • weet je intervisie als een krachtig ontwikkelinstrument op de afdeling in te zetten (medewerkers die van en met elkaar leren)

Investering

De investering voor deze training bedraagt euro 1.345,- exclusief BTW, inclusief verblijfskosten en Het GROTE gesprekkenboek.

9
Gemiddeld cijfer voor Gespreksvaardigheden voor leidinggevenden, de escalatieladder (met e-learningmodules, ook incompany)
Gebaseerd op 1 ervaring
starstarstarstarstar_half
Marjan van de Pieterman
Teamleider van een beschutte werkomgeving
9
Gespreksvaardigheden voor leidinggevenden, de escalatieladder (met e-learningmodules, ook incompany)

"Super leuke training gehad van Jacco. Ik zeg super leuk omdat je alleen zo het leerzame gedeelte goed in je op kan nemen. Jacco is in staat om je aandacht erbij te houden waar ik persoonlijk normaliter na een paar uur een wegtrekker krijg. Op de locatie van de training was een lopend buffet en dat is ook een pre natuurlijk die een dagje uit compleet maakt.

Dank je wel Jacco en wellicht tot een volgende keer.

Groetjes,
Marjan" - 30-11-2023 07:16

"Super leuke training gehad van Jacco. Ik zeg super leuk omdat je alleen zo het leerzame gedeelte goed in je op kan nemen. Jacco is in staat … alles lezen - 30-11-2023 07:16

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Aanmelden voor nieuwsbrief

We slaan je gegevens op, en delen ze met Van den Berg Training & Advies, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.