Weerbaar tegen Agressie in de zorg

Type product
Tijdsduur

Weerbaar tegen Agressie in de zorg

Van den Brekel Trainingen
Logo van Van den Brekel Trainingen

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Voor iedere medewerker die effectiever om wil gaan met agressie van klanten !

Agressie in de zorg kost veel ! Medewerkers zijn vaker ziek, verdwijnen sneller in de ziektewet en de dienstverlening van uw bedrijf komt in gevaar.

Door uw medewerkers te trainen in het omgaan met lastige, agressieve patienten en clienten, zorgt u beter voor uw medewerkers, voor hun veiligheid. De dienstverlening naar de klant toe zal duidelijker zijn en incidenten met agressie zullen afnemen.

In de training (van 1,5 dag, of anders in overleg) leren uw medewerkers verschillende uitingsvormen van agressie beter herkennen. Na afloop kunnen ze zich weerbaarder op stellen en effectief grenzen aangeven. Met oog voor de klantrelatie en hun eigen veiligheid.

Met behulp van een acteur worden de …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Fysieke Veiligheid, Omgaan met Agressie & Emotie, Ambulante Zorg, Eerstelijnszorg en Assertiviteit.

Voor iedere medewerker die effectiever om wil gaan met agressie van klanten !

Agressie in de zorg kost veel ! Medewerkers zijn vaker ziek, verdwijnen sneller in de ziektewet en de dienstverlening van uw bedrijf komt in gevaar.

Door uw medewerkers te trainen in het omgaan met lastige, agressieve patienten en clienten, zorgt u beter voor uw medewerkers, voor hun veiligheid. De dienstverlening naar de klant toe zal duidelijker zijn en incidenten met agressie zullen afnemen.

In de training (van 1,5 dag, of anders in overleg) leren uw medewerkers verschillende uitingsvormen van agressie beter herkennen. Na afloop kunnen ze zich weerbaarder op stellen en effectief grenzen aangeven. Met oog voor de klantrelatie en hun eigen veiligheid.

Met behulp van een acteur worden de eigen praktijksituaties nagespeeld en oefenen deelnemers op een veilige manier met ander gedrag.

Onze trainingen worden goed beoordeeld. Mede door het praktische en actieve karakter. Wat deelnemers vandaag leren, kunnen ze morgen in de praktijk toepassen! Ze kunnen rekenen op een motiverende, actieve en afwisselende training met veel aandacht en zorg voor ieders mogelijkheden.

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.