Zorg voor de client & zorg voor jezelf
Beschrijving
Voor iedere medewerker die effectiever om wil gaan met agressie van klanten !
deze training is voor medewerkers in de zorg die steviger in hun schoenen willen staan. Je vindt werken in de zorg een prachtig beroep, maar soms vergt het teveel. In deze training leer je allereerst beter communiceren met je collega's, patienten of clienten. Daarnaast krijg je meer zicht op je eigen kwaliteiten in je werk maar ook in je valkuilen in het werk die je vooral energie vreten. De balans tussen zorg voor de client en zorg voor jezelf wordt hersteld. Dit in een praktische training met veel afwisseling en persoonlijke aandacht.
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Voor iedere medewerker die effectiever om wil gaan met agressie van klanten !
deze training is voor medewerkers in de zorg die steviger in hun schoenen willen staan. Je vindt werken in de zorg een prachtig beroep, maar soms vergt het teveel. In deze training leer je allereerst beter communiceren met je collega's, patienten of clienten. Daarnaast krijg je meer zicht op je eigen kwaliteiten in je werk maar ook in je valkuilen in het werk die je vooral energie vreten. De balans tussen zorg voor de client en zorg voor jezelf wordt hersteld. Dit in een praktische training met veel afwisseling en persoonlijke aandacht.
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.