Zorg voor de client & zorg voor jezelf

Type product
Logo van Van den Brekel Trainingen

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Voor iedere medewerker die effectiever om wil gaan met agressie van klanten !

deze training is voor medewerkers in de zorg die steviger in hun schoenen willen staan. Je vindt werken in de zorg een prachtig beroep, maar soms vergt het teveel. In deze training leer je allereerst beter communiceren met je collega's, patienten of clienten. Daarnaast krijg je meer zicht op je eigen kwaliteiten in je werk maar ook in je valkuilen in het werk die je vooral energie vreten. De balans tussen zorg voor de client en zorg voor jezelf wordt hersteld. Dit in een praktische training met veel afwisseling en persoonlijke aandacht.

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Voor iedere medewerker die effectiever om wil gaan met agressie van klanten !

deze training is voor medewerkers in de zorg die steviger in hun schoenen willen staan. Je vindt werken in de zorg een prachtig beroep, maar soms vergt het teveel. In deze training leer je allereerst beter communiceren met je collega's, patienten of clienten. Daarnaast krijg je meer zicht op je eigen kwaliteiten in je werk maar ook in je valkuilen in het werk die je vooral energie vreten. De balans tussen zorg voor de client en zorg voor jezelf wordt hersteld. Dit in een praktische training met veel afwisseling en persoonlijke aandacht.

Er zijn nog geen ervaringen.

    Deel je ervaring

    Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

    Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.