Mediacontacten, persvoorlichting en woordvoering (pers, media)

Niveau
Totale lesduur
Startdatum en plaats
Logo van Van der Hilst Communicatie
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,4 Van der Hilst Communicatie heeft een gemiddelde beoordeling van 8,4 (uit 176 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

8
Gemiddeld cijfer voor Mediacontacten, persvoorlichting en woordvoering (pers, media)
Gebaseerd op 1 ervaring Lees alle ervaringenchevron_right
Rosanneke van Daele Noomen
starstarstarstarstar_border
Rosanneke van Daele Noomen
Communicatiemedewerker gemeente Tilburg
8
Mediacontacten, persvoorlichting en woordvoering (pers, media)

"Zowel Marjet Heine als Len Middelbeek waren kundige en betrokken trainers. De inhoud van de training vond ik goed: toegespitst op de praktijk en veel ruimte voor input van de groep. Bij een volgende training zou ik graag nog wat meer aan de slag gaan, zodat je de theorie ook kan oefenen in de praktijk." - 13-10-2016 06:46

"Zowel Marjet Heine als Len Middelbeek waren kundige en betrokken trainers. De inhoud van de training vond ik goed: toegespitst op de praktij… alles lezen - 13-10-2016 06:46

Startdata en plaatsen

Amersfoort of Zeist
1 nov. 2018

Beschrijving

Hoe kun je als persvoorlichter het medialandschap intensief bespelen? Hoe werken journalisten? Welke onderwerpen zijn voor jouw organisatie risicovol en kansrijk? De tweedaagse training Mediacontacten, persvoorlichting en woordvoering belicht alle aspecten van omgaan met de media. We starten met het analyseren van nieuws en invalshoeken. Maar we gaan ook uitgebreid in op strategisch managementadvies en woordvoeringslijnen. Vanaf nu neem je een actieve rol in, tijdens het hele proces.

Wat kun je na deze training?

Na het volgen van deze training kun je het persbeleid van je organisatie op een hoger niveau tillen. Met je nieuwe inzichten en vaardigheden kun je je mediacontacten versterken en …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze leeradviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Hoe kun je als persvoorlichter het medialandschap intensief bespelen? Hoe werken journalisten? Welke onderwerpen zijn voor jouw organisatie risicovol en kansrijk? De tweedaagse training Mediacontacten, persvoorlichting en woordvoering belicht alle aspecten van omgaan met de media. We starten met het analyseren van nieuws en invalshoeken. Maar we gaan ook uitgebreid in op strategisch managementadvies en woordvoeringslijnen. Vanaf nu neem je een actieve rol in, tijdens het hele proces.

Wat kun je na deze training?

Na het volgen van deze training kun je het persbeleid van je organisatie op een hoger niveau tillen. Met je nieuwe inzichten en vaardigheden kun je je mediacontacten versterken en strategisch inzetten. Je weet je welke onderwerpen voor je organisatie kansrijk en risicovol zijn. Zo kom je tot een helder beleid.

Deze training is ontworpen voor persvoorlichters en media-adviseurs. Ook als omgaan met de pers onderdeel van je functie is, is deze training voor jou zeer geschikt.

8
Gemiddeld cijfer voor Mediacontacten, persvoorlichting en woordvoering (pers, media)
Gebaseerd op 1 ervaring
Rosanneke van Daele Noomen
starstarstarstarstar_border
Rosanneke van Daele Noomen
Communicatiemedewerker gemeente Tilburg
8
Mediacontacten, persvoorlichting en woordvoering (pers, media)

"Zowel Marjet Heine als Len Middelbeek waren kundige en betrokken trainers. De inhoud van de training vond ik goed: toegespitst op de praktijk en veel ruimte voor input van de groep. Bij een volgende training zou ik graag nog wat meer aan de slag gaan, zodat je de theorie ook kan oefenen in de praktijk." - 13-10-2016 06:46

"Zowel Marjet Heine als Len Middelbeek waren kundige en betrokken trainers. De inhoud van de training vond ik goed: toegespitst op de praktij… alles lezen - 13-10-2016 06:46

Heb je een vraag? Onze leeradviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)