Coachcyclus in jouw bedrijf binnen 3 maanden - Maatwerk coaching

Type product
Trainer
Bart van kessel
Logo van Van Digitaal naar Sociaal
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,8 Van Digitaal naar Sociaal heeft een gemiddelde beoordeling van 8,8 (uit 5 ervaringen)

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Voor wie?

  • Jij wilt meer groei en resultaat van je mensen en je bedrijf
  • Jij bent overtuigd dat actieve coaching van medewerkers gaat leiden tot meer resultaat en groei van je mensen en bedrijf
  • Jouw bedrijf heeft nog geen coachcyclus of deze moet geoptimaliseerd worden
  • Jij gaat onderdeel zijn van deze coachcyclus

Waarom Van Digitaal naar Sociaal?

Door digitalisering worden persoonlijke contactmomenten steeds schaarser. Schaarser is waardevoller als leiders en medewerkers in staat zijn om in die persoonlijke contactmomenten waarde weten toe te toevoegen. Samenwerking met Van Digitaal naar Sociaal zorgt ervoor dat leiders in staat gaan zijn om met gedegen coach activiteiten waarde toe …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Coaching, Train de trainer, Co-actief coachen, Business / Executive Coaching en Loopbaancoaching.

Voor wie?

  • Jij wilt meer groei en resultaat van je mensen en je bedrijf
  • Jij bent overtuigd dat actieve coaching van medewerkers gaat leiden tot meer resultaat en groei van je mensen en bedrijf
  • Jouw bedrijf heeft nog geen coachcyclus of deze moet geoptimaliseerd worden
  • Jij gaat onderdeel zijn van deze coachcyclus

Waarom Van Digitaal naar Sociaal?

Door digitalisering worden persoonlijke contactmomenten steeds schaarser. Schaarser is waardevoller als leiders en medewerkers in staat zijn om in die persoonlijke contactmomenten waarde weten toe te toevoegen. Samenwerking met Van Digitaal naar Sociaal zorgt ervoor dat leiders in staat gaan zijn om met gedegen coach activiteiten waarde toe voegen in de ontwikkeling en ambities van medewerkers zodat de medewerkers meer waarde toe voegen aan de ambities en behoeften van klanten.

Kwaliteit gaat voor kwantiteit bij Van Digitaal naar Sociaal. Training is daarom altijd in kleine groepen (max 6 deelnemers) voor persoonlijke begeleiding en optimaal leerresultaat.

Voor bewijs van toegevoegde waarde zie de website voor referenties of neem contact op. Van Digitaal naar Sociaal brengt je graag in contact met haar klanten.

Resultaat na samenwerking:

  • Stijging van medewerkertevredenheid, klanttevredenheid en omzet
  • Coachcyclus geintegreerd in jouw bedrijf die bijdraagt aan de continue verbetering van de kwaliteit van jouw medewerkers in (klant)contacten

Wat gaan we samen doen?

  • Strategisch coach plan voor komend jaar opstellen
  • Leiders/managers/senior medewerkers opleiden tot coach
  • Leiders/manager/senior medewerkers on the job coachen bij de eerste activiteiten van het strategisch coachplan om het geleerde te integreren in jouw bedrijf

Waar?

Opstellen strategisch plan en opleiding: op locatie naar jouw keuze

On the job coaching: op locatie bedrijf

Van Digitaal naar Sociaal, let's make customer contact great again!

Er zijn nog geen ervaringen.
  • Bekijk gerelateerde producten mét ervaringen: Coaching.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.