Effectief Communiceren - 2 dagen

Niveau
Tijdsduur
Trainer
Bart van kessel
Logo van Van Digitaal naar Sociaal
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,8 Van Digitaal naar Sociaal heeft een gemiddelde beoordeling van 8,8 (uit 5 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Van Digitaal naar Sociaal biedt dit product standaard aan in de volgende regio's: 's-Hertogenbosch, Arnhem, Breda, Eindhoven, Nijmegen, Tilburg, Utrecht

Beschrijving

Voor wie?

Medewerkers die regelmatig telefonisch klantcontact hebben zoals:

•          Medewerkers met een commercieel doel in klantcontact

•          Receptie, balie of andere administratieve medewerkers die regelmatig klantcontact hebben

Waarom deze training?

Door digitalisering worden persoonlijke contactmomenten steeds schaarser. Schaarser is waardevoller als medewerkers in staat zijn om in die persoonlijke contactmomenten waarde weten toe te toevoegen. Deze training helpt medewerkers aan de attitude en vaardigheden om die momenten waardevol te maken voor klanten en henzelf.

De groepen zijn klein (max 6 deelnemers) zodat deelnemers persoonlijke begeleiding en aandacht krijgen om hu…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Communicatiestijlen, Effectief communiceren, Communicatievaardigheden, Communiceren en NLP.

Voor wie?

Medewerkers die regelmatig telefonisch klantcontact hebben zoals:

•          Medewerkers met een commercieel doel in klantcontact

•          Receptie, balie of andere administratieve medewerkers die regelmatig klantcontact hebben

Waarom deze training?

Door digitalisering worden persoonlijke contactmomenten steeds schaarser. Schaarser is waardevoller als medewerkers in staat zijn om in die persoonlijke contactmomenten waarde weten toe te toevoegen. Deze training helpt medewerkers aan de attitude en vaardigheden om die momenten waardevol te maken voor klanten en henzelf.

De groepen zijn klein (max 6 deelnemers) zodat deelnemers persoonlijke begeleiding en aandacht krijgen om hun leerdoelen te behalen. Kwaliteit gaat voor kwantiteit bij Van Digitaal naar Sociaal.

Resultaat na training:

Je bent in staat om tijdens gesprekken aan te sluiten op de communicatiestijl van je gesprekspartner. Je hebt geleerd hoe je tot een goede inventarisatie komt van de wensen, behoeften en ambities van klanten. Je bent in staat om de toegevoegde waarde van jouw bedrijf en van jouzelf door te vertalen naar de persoonlijke behoefte van je klant.

Inclusief:

•          Leerstijlentest

•          Intake

•          Individuele consultatieperiode van drie maanden

•          Uitgebreide lunch, koffie, thee, frisdranken en versnaperingen

•          Deelnamebewijs

Waar?

Regio Den Bosch. Exacte locatie wordt 3 weken voor de start van de training doorgeven. Training gaat door bij minimaal 3 deelnemers.

Optioneel op aanvraag:

On the job coaching om de behandelde onderwerpen tijdens de training ook te borgen in dagelijkse praktijk.

Van Digitaal naar Sociaal, let's make customer contact great again!

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Van Digitaal naar Sociaal, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.