MBO Workshop - Klantgericht en Servicegericht Werken (met coaching)

Tijdsduur

MBO Workshop - Klantgericht en Servicegericht Werken (met coaching)

Van Soest-Koedam
Logo van Van Soest-Koedam
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,9 Van Soest-Koedam heeft een gemiddelde beoordeling van 8,9 (uit 8 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen
Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

Bij Van Soest-Koedam studeer je in kleinschalige groepen en krijg je persoonlijke coaching. Misschien herken je het wel. Nog even een mail versturen. Een opdracht van je collega afronden en ook je eigen werkzaamheden die met hoge prioriteit afgerond moet worden. O, nee: je komt tijd tekort. Hoe ga je het allemaal redden?

Met de persoonlijke coaching van Van Soest-Koedam helpen we je graag verder. Wij komen je ondersteunen, zelfs op je werk.

Alle workshops worden op een praktijkgerichte manier verzorgd. Tijdens de eendaagse workshop wordt gestart met een korte uitleg over de theorie. Deze theorie dient als fundering onder de verdere workshop. Vervolgens wordt de theorie toegepast in verschillende praktijksituaties. U zult tijdens deze workshop zelf actief bezig zijn met het onderwerp. Er is volop ruimte om ook eigen werksituaties in te brengen tijdens de workshop. Na afloop van deze workshop bent u in staat om op een effectieve manier de basiselementen van klantgericht en servicegericht werken toe te passen.

Doelgroep

Deze workshop is ontwikkeld voor iedereen die de basiselementen van klantgericht en servicegericht werken willen…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Servicegerichtheid, Klantgerichtheid, Conflicthantering, Persoonlijke effectiviteit en Effectief beïnvloeden.

Bij Van Soest-Koedam studeer je in kleinschalige groepen en krijg je persoonlijke coaching. Misschien herken je het wel. Nog even een mail versturen. Een opdracht van je collega afronden en ook je eigen werkzaamheden die met hoge prioriteit afgerond moet worden. O, nee: je komt tijd tekort. Hoe ga je het allemaal redden?

Met de persoonlijke coaching van Van Soest-Koedam helpen we je graag verder. Wij komen je ondersteunen, zelfs op je werk.

Alle workshops worden op een praktijkgerichte manier verzorgd. Tijdens de eendaagse workshop wordt gestart met een korte uitleg over de theorie. Deze theorie dient als fundering onder de verdere workshop. Vervolgens wordt de theorie toegepast in verschillende praktijksituaties. U zult tijdens deze workshop zelf actief bezig zijn met het onderwerp. Er is volop ruimte om ook eigen werksituaties in te brengen tijdens de workshop. Na afloop van deze workshop bent u in staat om op een effectieve manier de basiselementen van klantgericht en servicegericht werken toe te passen.

Doelgroep

Deze workshop is ontwikkeld voor iedereen die de basiselementen van klantgericht en servicegericht werken willen beheersen.

Programma

  • Achtergronden van klantgericht en servicegericht werken
  • Klantspecificaties vaststellen
  • Gewenst serviceniveau afstemmen op bedrijfsbeleid
  • Sturen op prestatie indicatoren

Certificaat

De MBO Workshop - Klantgericht en Servicegericht Werken biedt u de mogelijkheid om het certificaat te behalen:

  • MBO Workshop - Klantgericht en Servicegericht Werken
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Er zijn nog geen ervaringen.
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)

Aanmelden voor nieuwsbrief

We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.