Baliegesprekken

Tijdsduur
Logo van LVE | Loo van Eck Communicatie

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

De hele dag door verschillende mensen voor uw neus. Met verschillende vragen en problemen. De een kortaf en ruziezoekend ... de ander langdradig en bijna niet weg te krijgen. Voor u het weet, verliest u grip op de situatie.

Professioneel baliewerk is topsport. U wilt namelijk iedere bezoeker het gevoel geven dat hij welkom is. U wilt snel en exact kunnen inschatten wat de bezoeker zoekt. En u wilt met een perfecte oplossing komen. Dat gaat meestal niet vanzelf, maar u kunt het wel leren in onze training Baliegesprekken.

Programma training Baliegesprekken

U leert ...

... hoe u uw klanten een welkom gevoel geeft

  • Met een gemeende welkomstboodschap start u het gesprek. 
  • Uw lichaamshoudi…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

De hele dag door verschillende mensen voor uw neus. Met verschillende vragen en problemen. De een kortaf en ruziezoekend ... de ander langdradig en bijna niet weg te krijgen. Voor u het weet, verliest u grip op de situatie.

Professioneel baliewerk is topsport. U wilt namelijk iedere bezoeker het gevoel geven dat hij welkom is. U wilt snel en exact kunnen inschatten wat de bezoeker zoekt. En u wilt met een perfecte oplossing komen. Dat gaat meestal niet vanzelf, maar u kunt het wel leren in onze training Baliegesprekken.

Programma training Baliegesprekken

U leert ...

... hoe u uw klanten een welkom gevoel geeft

  • Met een gemeende welkomstboodschap start u het gesprek. 
  • Uw lichaamshouding zegt veel over u. 
  • Met uw stem kunt u meer dan u denkt.

 ... hoe u uw gesprek logisch en efficiënt opbouwt

  • Luisteren: concentreren en stimuleren. 
  • Samenvatten: zo merkt de klant dat u hem begrepen hebt. 
  • Doorvragen: dit scheelt u zeeën van tijd.

 ... hoe u het gesprek goed afsluit 

  • Controleer of de klant tevreden is. 
  • Toon hulpvaardigheid, aandacht en respect. 
  • Zet de deur open voor toekomstig contact.

Resultaat van de training Baliegesprekken

Na afloop van deze training ...
... houdt u de controle over ieder gesprek;
... taxeert u de vraag van de baliebezoeker beter;
... geeft u iedere bezoeker een prettig gevoel.

Doelgroep

Voor iedereen die ...
... regelmatig klanten ontvangt aan de balie;
... als leidinggevende zich aan het bezinnen is op een nieuwe werkwijze voor de balie van zijn organisatie.

Didactiek

Meer dan een kunstje
Natuurlijk is een goede basis belangrijk. Daarom beginnen we in deze training met de basis van het baliegesprek. Maar we gaan ook een laag dieper. Wie bent u? Wie is de klant? En hoe reageert u op elkaar?

Vanuit bewustwording leert u nieuwe vaardigheden tactisch in te zetten. En dat is mooi: de klant verwacht immers geen kunstje, maar inzicht.

+ Trainingsacteur
Oefenen gaat natuurlijk het allerbeste met een professionele trainingsacteur. Daarom zorgen we dat u volop kunt oefenen met een acteur die uw praktijksituatie uitstekend kan nabootsen.

60 professionals met een passie voor taal en communicatie. Wij zijn al ruim 30 jaar bezig met het verbeteren van de communicatie van andere organisaties. Dat doen we omdat wij geloven dat iedereen is gebaat bij heldere communicatie. 

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.