Webcare

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

Webcare

LVE | Loo van Eck Communicatie
Logo van LVE | Loo van Eck Communicatie
Opleiderscore: starstarstarstarstar 9,6 LVE | Loo van Eck Communicatie heeft een gemiddelde beoordeling van 9,6 (uit 9 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeEde
16 mrt. 2022
Toon rooster
event 16 maart 2022, 09:30-16:30, Ede, Sessie 1
placeEde
20 jun. 2022
Toon rooster
event 20 juni 2022, 09:30-16:30, Ede, Sessie 1
placeEde
9 sep. 2022
Toon rooster
event 9 september 2022, 09:30-16:30, Ede, Sessie 1
placeEde
30 nov. 2022
Toon rooster
event 30 november 2022, 09:30-16:30, Ede, Sessie 1

Beschrijving

Na afloop van de training Webcare van LVE Communicatie ...
... kunt u adequaat reageren op uw volgers;
... kunt u scherp en effectief schrijven;
... weet u wat u juist wel en beter niet kunt doen.

Er wordt online over uw organisatie gesproken. U wilt daarop inspelen. Als u complimenten krijgt. Maar ook als het misgaat. In deze training van Loo van Eck Communicatie leert u hoe u de interactie aangaat op social media. De focus ligt op het reageren op berichten en het managen van uw reputatie.

U leert ...

... omgaan met online weerstand en emotie
- Hoe herkent u emotie en weerstand op social media?
- Hoe kunt u het beste reageren op emotie, weerstand en klachten?
- Wanneer schakelt u over op …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Na afloop van de training Webcare van LVE Communicatie ...
... kunt u adequaat reageren op uw volgers;
... kunt u scherp en effectief schrijven;
... weet u wat u juist wel en beter niet kunt doen.

Er wordt online over uw organisatie gesproken. U wilt daarop inspelen. Als u complimenten krijgt. Maar ook als het misgaat. In deze training van Loo van Eck Communicatie leert u hoe u de interactie aangaat op social media. De focus ligt op het reageren op berichten en het managen van uw reputatie.

U leert ...

... omgaan met online weerstand en emotie
- Hoe herkent u emotie en weerstand op social media?
- Hoe kunt u het beste reageren op emotie, weerstand en klachten?
- Wanneer schakelt u over op een ander medium?

... het schrijven van korte, maar betekenisvolle content
- Hoe zorgt u dat u de juiste toon kiest?
- Hoe persoonlijk wordt u op de social media?
- Hoe formuleert u kort en begrijpelijk, in een taal die iedereen begrijpt?
- Hoe verwijst u naar verdiepende informatie?

... hoe u volgers uitnodigt de dialoog met u aan te gaan
- Hoe houdt u de regie in een gesprek via social media?
- Welke vragen kunt u stellen?
- Hoe zet u verschillende soorten vragen in?

60 professionals met een passie voor taal en communicatie. Wij zijn al ruim 30 jaar bezig met het verbeteren van de communicatie van andere organisaties. Dat doen we omdat wij geloven dat iedereen is gebaat bij heldere communicatie. 

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.
  • Vraag informatie aan over deze cursus. Je ontvangt vanaf dan ook een seintje wanneer iemand een ervaring deelt. Handige manier om jezelf eraan te herinneren dat je wilt blijven leren!
  • Bekijk gerelateerde producten mét ervaringen: Webcare.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.