Hoe verbeter ik mijn vaardigheden op het gebied van telefoneren en hospitality?
Gesteld door Yvette LeevendigWat wil je concreet leren?
Het bedienen van een telefooncentrale.
Waarom wil je dit leren? Wat is je achtergrond of functie en in welke branche ben je werkzaam?
Ik heb een opleiding tot secretaresse en receptioniste afgerond. Echter heb ik te weinig ervaring. Ik heb onlangs geleden gesolliciteerd op een functie van receptioniste, maar ben toch afgewezen omdat ik beter op een startersfunctie kan reageren. Nu heb ik contact gekregen met een recruiter, ik moet enige ervaring hebben met telefooncentrale en hospitality.
Hoe moet de cursus of opleiding eruit zien? Denk aan niveau, regio, budget en tijdsduur.
Geen voorkeur.
Hulp nodig bij het vinden van de juiste training, cursus op opleidingen? Stel ook een vraag
Gerelateerde onderwerpen
Gerelateerde producten
- check_box_outline_blank
Klantgericht telefoneren
star 8,2/€ 875check- BTW: Excl. BTW
- Volledigheid prijs: Deze prijs is volledig. Er zijn geen verborgen bijkomende kosten.
MKB Cursus & Training - check_box_outline_blank
Klantgericht telefoneren
€ 990check- BTW: Excl. BTW
- Volledigheid prijs: Deze prijs is volledig. Er zijn geen verborgen bijkomende kosten.
- Extra informatie: Exclusief 21% btw. Inclusief lesmaterialen, naslagwerk, locatie- en verzorgingskosten.
train2work - check_box_outline_blank
Klantgericht telefoneren
star 9,3/€ 595check- BTW: Excl. BTW
- Volledigheid prijs: Deze prijs is volledig. Er zijn geen verborgen bijkomende kosten.
- Extra informatie: excl. BTW
Feedback Training & Consulting - check_box_outline_blank
MBO Hospitality & Events Management
€ 11.950check- BTW: Excl. BTW
- Volledigheid prijs: Deze prijs is volledig. Er zijn geen verborgen bijkomende kosten.
- Prijs periode: per jaar
Business School Notenboom - check_box_outline_blank
International Hotel & Hospitality Management (Hotelschool)
€ 1check- BTW: Vrij van BTW
- Volledigheid prijs: Deze prijs is volledig. Er zijn geen verborgen bijkomende kosten.
EuroCollege Hbo & Mbo (Event Management / Hotelschool / Business School/Tourism en Finance) - check_box_outline_blank
Klantgericht telefoneren (incompany/maatwerk)
Extra Trainers - check_box_outline_blank
Duitse cursus - Telefoneren in het Duits
€ 450check- BTW: Vrij van BTW
- Volledigheid prijs: Deze prijs is volledig. Er zijn geen verborgen bijkomende kosten.
- Extra informatie: op offertebasis na assessment
Effeff taaltraining Duits
Gerelateerde vragen
- Ik wil betere administratieve en telefonische vaardigheden leren om mijn arbeidsmarktkansen te vergrotenGesteld door Anoniem (4 reacties)
Wil je ook een vraag stellen?
Kun je nog niet kiezen welke opleiding, training of cursus je wilt volgen? Stel je opleidingsvraag via onderstaand formulier en ontvang persoonlijk advies van opleidingsaanbieders op Springest.
Doe een open in-company aanvraag
Wil je opleidingsadvies voor je hele team? Vraag vrijblijvend een in-company offerte aan.
Maximaal 3 relevante aanbieders reageren direct.
Verder leren? Het begint op Springest.nl
Alles waar je van kunt leren
Meer dan 81.000 cursussen, opleidingen, e-learning en incompany trainingen.Hulp bij het zoeken en inschrijven
Stel je opleidingsvraag, gebruik de keuzehulp of bekijk onze heldesk.Gratis informatie aanvragen
Op je gemak vergelijken en met je collega's overleggen, meestal direct met PDF.Ervaringen van deelnemers
Ruim 142.000 onafhankelijke ervaringen helpen je kiezen voor de beste opleiders.Ook voor leren in je organisatie
Volumekorting, incompany training, social learning met collega's en altijd real-time inzicht.Inschrijven met laagste prijsgarantie
Klaar om te gaan leren? Schrijf je direct in, gratis annuleren is mogelijk!
Klantgericht telefoneren
Tijdens de training Klantgericht telefoneren leer je om klantgericht de telefoon aan te nemen, wensen te inventariseren en klachten te hant…
- BTW: Excl. BTW
- Volledigheid prijs: Deze prijs is volledig. Er zijn geen verborgen bijkomende kosten.
groupMaximaal 12 personen kunnen deelnemen aan deze training. Max: 122 dagenstar 8,2 (9 ervaringen)Klantgericht telefoneren
Klantgericht telefoneren? Ontwikkel je communicatieve vaardigheden en leer de gesprekstechnieken kennen om professioneel en positief te rea…
- BTW: Excl. BTW
- Volledigheid prijs: Deze prijs is volledig. Er zijn geen verborgen bijkomende kosten.
- Extra informatie: Exclusief 21% btw. Inclusief lesmaterialen, naslagwerk, locatie- en verzorgingskosten.
groupMaximaal 8 personen kunnen deelnemen aan deze training. Max: 816 uren