Hoe verbeter ik mijn vaardigheden op het gebied van telefoneren en hospitality?

Gesteld door Yvette Leevendig
Wat wil je concreet leren?

Het bedienen van een telefooncentrale.

Waarom wil je dit leren? Wat is je achtergrond of functie en in welke branche ben je werkzaam?

Ik heb een opleiding tot secretaresse en receptioniste afgerond. Echter heb ik te weinig ervaring. Ik heb onlangs geleden gesolliciteerd op een functie van receptioniste, maar ben toch afgewezen omdat ik beter op een startersfunctie kan reageren. Nu heb ik contact gekregen met een recruiter, ik moet enige ervaring hebben met telefooncentrale en hospitality

Hoe moet de cursus of opleiding eruit zien? Denk aan niveau, regio, budget en tijdsduur.

Geen voorkeur. 

Hulp nodig bij het vinden van de juiste training, cursus op opleidingen? Stel ook een vraag
check_box_outline_blank

Klantgericht telefoneren

Logo van MKB Cursus & Training
Niet Goed Geld Terug
|META_INFO|

Tijdens de training Klantgericht telefoneren leer je om klantgericht de telefoon aan te nemen, wensen te inventariseren en klachten te hant…

check_box_outline_blank

Klantgericht telefoneren

Logo van train2work
|META_INFO|

Klantgericht telefoneren? Ontwikkel je communicatieve vaardigheden en leer de gesprekstechnieken kennen om professioneel en positief te rea…

Reageer op deze vraag

Je kunt alleen op deze vraag reageren, als je registreerd bent als aanbieder. Klik hier om aan te melden of in te loggen als aanbieder op Springest. Na aanmelding, kun je de vraag beantwoorden en naar een van jouw cursussen linken.

Gerelateerde onderwerpen

Wil je ook een vraag stellen?

Kun je nog niet kiezen welke opleiding, training of cursus je wilt volgen? Stel je opleidingsvraag via onderstaand formulier en ontvang persoonlijk advies van opleidingsaanbieders op Springest.

Doe een open in-company aanvraag

Wil je opleidingsadvies voor je hele team? Vraag vrijblijvend een in-company offerte aan.
Maximaal 3 relevante aanbieders reageren direct.

Verder leren? Het begint op Springest.nl

  • Alles waar je van kunt leren

    Meer dan 81.000 cursussen, opleidingen, e-learning en incompany trainingen.
  • Hulp bij het zoeken en inschrijven

    Stel je opleidingsvraag, gebruik de keuzehulp of bekijk onze heldesk.
  • Gratis informatie aanvragen

    Op je gemak vergelijken en met je collega's overleggen, meestal direct met PDF.
  • Ervaringen van deelnemers

    Ruim 142.000 onafhankelijke ervaringen helpen je kiezen voor de beste opleiders.
  • Ook voor leren in je organisatie

    Volumekorting, incompany training, social learning met collega's en altijd real-time inzicht.
  • Inschrijven met laagste prijsgarantie

    Klaar om te gaan leren? Schrijf je direct in, gratis annuleren is mogelijk!