Welke opleiding is geschikt als ik meer wil weten over NPS, CES en FTF?

Gesteld door Iris .
Wat wil je concreet leren?

Binnen mijn organisatie gebruiken we NPS, CES en FTF om de klanttevredenheid te meten en verbeteringen door te voeren. Graag zou ik meer willen weten over NPS, CES en FTF, willen weten hoe klanten deze invullen, wat een goede vragenlijst is, wat de voor- en nadelen zijn en wat er nog meer voor meetinstrumenten zijn.

Waarom wil je dit leren? Wat is je achtergrond of functie en in welke branche ben je werkzaam?

Ik ben customer experience expert bij een financiele dienstverlener en wordt verantwoordelijk voor NPS binnen mijn bedrijfsonderdeel.

Hoe moet de cursus of opleiding eruit zien? Denk aan niveau, regio, budget en tijdsduur.

Hier heb ik op dit moment nog geen idee van.

Hulp nodig bij het vinden van de juiste training, cursus op opleidingen? Stel ook een vraag
check_box_outline_blank

AD Marketing Management

Logo van Business School Notenboom
|META_INFO|

AD - Marketing Management De wereld van de internationale business is elke seconde in beweging. Wie daarin succesvol wil opereren moet van …

check_box_outline_blank

Marketing management in de 21e eeuw

Logo van Masters4Professionals
|META_INFO|

'De impact van digitalisering op marketing management in de 21e eeuw', spreker drs Linda Vermue (MBA, Dutch Company Corner), 17:00-19:00 uu…

Logo van Learnitverified_userAanbieder op Springest
Medewerker van LearnitLearnit

"Hi Iris,

Ik raad vooral te kijken bij de onderstaande training. Er zijn geen specifieke trainingen over NPS, FTF of CES. Wel zijn dit natuurlijk meetinstrumenten voor hetzelfde: klanttevredenheid. Voor klantgerichtheid raad ik het onderwerp aan klantgerichtheid.

klantgerichtheid

Heb je meer dan genoeg budget, dan is de beeckestijn opleiding misschien wat voor jou, deze gaat echter wel heel diep in op klantservice https://www.springest.nl/beeckestijn/service-excellence-verkorte-opleiding#beschrijving.

Tenslotte is er voor jou beroep ook nog een speciaal onderwerp https://www.springest.nl/marketing/customer-experience

Hier kun je vast ook geholpen worden om te groeien binnnen je beroep. Ik wens je veel succes met leren!" - 15-09-2017 13:39

Raadt aan:

Reageer op deze vraag

Je kunt alleen op deze vraag reageren, als je registreerd bent als aanbieder. Klik hier om aan te melden of in te loggen als aanbieder op Springest. Na aanmelding, kun je de vraag beantwoorden en naar een van jouw cursussen linken.

Gerelateerde onderwerpen

Wil je ook een vraag stellen?

Kun je nog niet kiezen welke opleiding, training of cursus je wilt volgen? Stel je opleidingsvraag via onderstaand formulier en ontvang persoonlijk advies van opleidingsaanbieders op Springest.

Doe een open in-company aanvraag

Wil je opleidingsadvies voor je hele team? Vraag vrijblijvend een in-company offerte aan.
Maximaal 3 relevante aanbieders reageren direct.

Verder leren? Het begint op Springest.nl

  • Alles waar je van kunt leren

    Meer dan 92.000 cursussen, opleidingen, e-learning en incompany trainingen.
  • Hulp bij het zoeken en inschrijven

    Stel je opleidingsvraag, gebruik de keuzehulp of bekijk onze heldesk.
  • Gratis informatie aanvragen

    Op je gemak vergelijken en met je collega's overleggen, meestal direct met PDF.
  • Ervaringen van deelnemers

    Ruim 122.000 onafhankelijke ervaringen helpen je kiezen voor de beste opleiders.
  • Ook voor leren in je organisatie

    Volumekorting, incompany training, social learning met collega's en altijd real-time inzicht.
  • Inschrijven met laagste prijsgarantie

    Klaar om te gaan leren? Schrijf je direct in, gratis annuleren is mogelijk!