HBO Workshop - Klantgericht en servicegericht werken (Privé Studie)

Tijdsduur

HBO Workshop - Klantgericht en servicegericht werken (Privé Studie)

VSK-Academy
Logo van VSK-Academy
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8 VSK-Academy heeft een gemiddelde beoordeling van 8 (uit 6 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen
Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

Individueel leren met een privé-docent

Starten wanneer het u past en onze docent komt naar u toe!

We helpen deelnemers van trainingen of opleidingen bij het behalen van een maximaal leerrendement. Echt groeien, kan alleen met de juiste aandacht en de juiste instrumenten. Daarom is de unieke Leermethodiek ontwikkeld. Centraal staat hierbij een veelzijdigheid van leervormen en een individueel leertraject.

  • Leren met een privé-docent
  • Flexibiliteit in leslocatie en lesmoment
  • De praktijk staat centraal
  • Geen inschrijfgeld
  • Unieke leermethodiek

Ontwikkel tijdens onze workshop klantgerichte en servicegerichte vaardigheden om optimaal aan de behoeften van je klanten te voldoen. Leer de kern van klant- en servicegericht werken, bespreek verschillende specifieke klantvereisten en oefen hoe je op een gepast niveau met klanten kunt communiceren. We beginnen met een kort theoretisch overzicht, gevolgd door praktische toepassingen die zijn afgestemd op jouw werkomgeving. Na afloop van de workshop heb je een sterke basis in klantgericht en servicegericht werken. Schrijf je vandaag nog in en verbeter je vaardigheden om klanten doeltreffend te bedienen!

Ontwikkel jezelf met een privé-docent! VSK-Academy is de opleider die je zoekt. Bij ons st…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Servicegerichtheid, Klantgerichtheid, Conflicthantering, Persoonlijke effectiviteit en Effectief beïnvloeden.

Individueel leren met een privé-docent

Starten wanneer het u past en onze docent komt naar u toe!

We helpen deelnemers van trainingen of opleidingen bij het behalen van een maximaal leerrendement. Echt groeien, kan alleen met de juiste aandacht en de juiste instrumenten. Daarom is de unieke Leermethodiek ontwikkeld. Centraal staat hierbij een veelzijdigheid van leervormen en een individueel leertraject.

  • Leren met een privé-docent
  • Flexibiliteit in leslocatie en lesmoment
  • De praktijk staat centraal
  • Geen inschrijfgeld
  • Unieke leermethodiek

Ontwikkel tijdens onze workshop klantgerichte en servicegerichte vaardigheden om optimaal aan de behoeften van je klanten te voldoen. Leer de kern van klant- en servicegericht werken, bespreek verschillende specifieke klantvereisten en oefen hoe je op een gepast niveau met klanten kunt communiceren. We beginnen met een kort theoretisch overzicht, gevolgd door praktische toepassingen die zijn afgestemd op jouw werkomgeving. Na afloop van de workshop heb je een sterke basis in klantgericht en servicegericht werken. Schrijf je vandaag nog in en verbeter je vaardigheden om klanten doeltreffend te bedienen!

Ontwikkel jezelf met een privé-docent! VSK-Academy is de opleider die je zoekt. Bij ons staat jouw persoonlijke leerproces centraal. Tijdens een workshop word je van begin tot eind optimaal begeleid. VSK-Academy is de toonaangevende privéopleider voor mensen die zich willen blijven ontwikkelen. Je werkt met persoonlijke leerdoelen, praktijkcases en praktijkgerichte oefeningen. Door jouw eigen praktijksituaties in te brengen, wordt de workshop afgestemd op jouw werkomgeving. De workshopdatum wordt in overleg met jou vastgesteld en de docent komt naar jouw organisatie om de workshop te geven. Met jouw persoonlijke docent behaal je het hoogste leerrendement!

Voor wie?

Deze workshop is ontwikkeld voor iedereen die wil leren om klant- en servicegericht te werken.

Vooropleiding

VSK-Academy heeft geen vereisten gesteld aan je vooropleiding om aan deze workshop deel te nemen. Als je onzeker bent over het vereiste instapniveau, kun je contact opnemen met onze afdeling advies en voorlichting.

Voorbereiding

Er is geen voorbereiding of specifieke studieachtergrond nodig om aan deze workshop deel te nemen.

Leerdoelen

.

Programma

In deze workshop komen diverse onderwerpen aan bod. Gezamenlijk bieden deze onderwerpen de nodige kennis en vaardigheden.

Inhoud van Module 1

  • Achtergronden van klantgericht en servicegericht werken
  • Klantspecificaties vaststellen
  • Gewenst serviceniveau afstemmen op bedrijfsbeleid
  • Sturen op prestatie indicatoren

Certificaat

Het volgen van de workshop HBO Workshop - Klantgericht en servicegericht werken geeft jou de mogelijkheid om het certificaat te behalen:

  • HBO Workshop - Klantgericht en servicegericht werken

Als je effectief hebt deelgenomen aan deze workshop, ontvang je het officiële certificaat van VSK-Academy en wordt je opgenomen in ons register.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Er zijn nog geen ervaringen.
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)

Aanmelden voor nieuwsbrief

We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.