Vakopleiding Workforce Management (klantcontact)
Startdata en plaatsen
placeDoorn 19 mei. 2023 tot 16 jun. 2023Toon rooster event 19 mei 2023, 09:30-16:00, Doorn event 26 mei 2023, 09:30-16:30, Doorn event 2 juni 2023, 09:30-16:00, Doorn event 9 juni 2023, 09:30-16:00, Doorn event 16 juni 2023, 09:30-16:00, Doorn |
placeDoorn 15 sep. 2023 tot 13 okt. 2023Toon rooster event 15 september 2023, 09:30-16:00, Doorn event 22 september 2023, 09:30-16:00, Doorn event 29 september 2023, 09:30-16:00, Doorn event 6 oktober 2023, 09:30-16:00, Doorn event 13 oktober 2023, 09:30-16:00, Doorn |
placeDoorn 2 nov. 2023 tot 30 nov. 2023Toon rooster event 2 november 2023, 09:30-16:00, Doorn event 9 november 2023, 09:30-16:00, Doorn event 16 november 2023, 09:30-16:00, Doorn event 23 november 2023, 09:30-16:00, Doorn event 30 november 2023, 09:30-16:00, Doorn |
placeDoorn 24 nov. 2023 tot 22 dec. 2023Toon rooster event 24 november 2023, 09:30-16:00, Doorn event 1 december 2023, 09:30-16:00, Doorn event 8 december 2023, 09:30-16:00, Doorn event 15 december 2023, 09:30-16:00, Doorn event 22 december 2023, 09:30-16:00, Doorn |
Beschrijving
Deze opleiding biedt concrete kennis van het gehele WFM proces en de samenhang tussen de verschillende onderdelen. Geschikt voor forecasters, capaciteitsplanners, roosteraars en traffic managers.
De opleiding biedt echt een fundament aan kennis. Iets dat in een 1-daagse wfm training of cursus workforce management niet te leren is. De training bestaat uit vijf modules die elk één dag duren. De modules bestaan uit een mix van theorie, praktijk en intervisie.
De modules worden verzorgd in vijf wekelijkse trainingsdagen. Omdat onze trainers jarenlang ervaring hebben bij veel verschillende organisaties vullen ze de theorie aan met passende praktijkvoorbeelden. De perfecte opleiding voor iedereen…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Deze opleiding biedt concrete kennis van het gehele WFM proces en de samenhang tussen de verschillende onderdelen. Geschikt voor forecasters, capaciteitsplanners, roosteraars en traffic managers.
De opleiding biedt echt een fundament aan kennis. Iets dat in
een 1-daagse wfm training of cursus workforce management niet te
leren is. De training bestaat uit vijf modules die elk één dag
duren. De modules bestaan uit een mix van theorie, praktijk en
intervisie.
De modules worden verzorgd in vijf wekelijkse trainingsdagen. Omdat
onze trainers jarenlang ervaring hebben bij veel verschillende
organisaties vullen ze de theorie aan met passende
praktijkvoorbeelden. De perfecte opleiding voor iedereen binnen
klantcontact die zich verder in WFM wil ontwikkelen.
Inclusief 1 overnachting, netwerkdiner en toegang WFM congres!
De studielast van deze training beslaat 5 dagen. Er wordt van de
cursisten geen huiswerk verwacht, wel wordt directe toepassing in
de praktijk - tijdens de training -sterk aanbevolen.Inclusief 1
overnachting, netwerkdiner en toegang WFM congres!
De studielast van deze training beslaat 5 dagen. Er wordt van de
cursisten geen huiswerk verwacht, wel wordt directe toepassing in
de praktijk - tijdens de training -sterk aanbevolen.
De onderwerpen die in deze training aan bod komen zijn:
* Introductie workforce management (personeelsplanning)
* Voorspellen van werkaanbod en berekenen van de
bezettingsbehoefte
* Capaciteitsmanagement (tactische planning)
* Roosteren en dagsturing
* Rapportage en analyse
* Na afloop van de opleiding heb je concrete kennis van het
gehele WFM-proces en de samenhang tussen de verschillende
onderdelen. Door alle facetten van workforce management te
begrijpen ben je ook in staat om je taken effectiever uit te voeren
binnen het totaalproces.
* Je hebt kennis van wachtrijtheorie en Erlang. Je bent in staat
werkaanbod en inzetbehoefte te bereken en begrijpt de relatie
tussen met verkeersvolume, behandeltijden, inzetbehoefte en
servicedoelstellingen.
* Je hebt kennis van kwantitatieve en kwalitatieve forecasting en
bent in staat een eenvoudig forecastmodel te bouwen.
* Je begrijpt wat shrinkage is, wat primair en secundair werkaanbod
is en hoe arbeidsbehoefte en arbeidscapaciteit in een
capaciteitsplan in evenwicht worden gebracht.
* Je kent de verschillende trade-offs die gemaakt moeten worden bij
het roosteren en hoe een rooster op intervalniveau geoptimaliseerd
wordt.
* Je weet wat er gemonitord moet worden in de dagsturing, wat
reactiedrempels zijn en hoe je met behulp van reactie-strategieën
het meest effectief ingrijpt bij afwijkend verkeersaanbod.
Branche: klantcontact
Functiegebied: WFM en/of primair procesBranche: klantcontact
Functiegebied: WFM en/of primair proces
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.