Vakopleiding Workforce Management (klantcontact)

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

Vakopleiding Workforce Management (klantcontact)

WFM Academy
Logo van WFM Academy
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8 WFM Academy heeft een gemiddelde beoordeling van 8 (uit 5 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeDoorn
19 mei. 2023 tot 16 jun. 2023
Toon rooster
event 19 mei 2023, 09:30-16:00, Doorn
event 26 mei 2023, 09:30-16:30, Doorn
event 2 juni 2023, 09:30-16:00, Doorn
event 9 juni 2023, 09:30-16:00, Doorn
event 16 juni 2023, 09:30-16:00, Doorn
placeDoorn
15 sep. 2023 tot 13 okt. 2023
Toon rooster
event 15 september 2023, 09:30-16:00, Doorn
event 22 september 2023, 09:30-16:00, Doorn
event 29 september 2023, 09:30-16:00, Doorn
event 6 oktober 2023, 09:30-16:00, Doorn
event 13 oktober 2023, 09:30-16:00, Doorn
placeDoorn
2 nov. 2023 tot 30 nov. 2023
Toon rooster
event 2 november 2023, 09:30-16:00, Doorn
event 9 november 2023, 09:30-16:00, Doorn
event 16 november 2023, 09:30-16:00, Doorn
event 23 november 2023, 09:30-16:00, Doorn
event 30 november 2023, 09:30-16:00, Doorn
placeDoorn
24 nov. 2023 tot 22 dec. 2023
Toon rooster
event 24 november 2023, 09:30-16:00, Doorn
event 1 december 2023, 09:30-16:00, Doorn
event 8 december 2023, 09:30-16:00, Doorn
event 15 december 2023, 09:30-16:00, Doorn
event 22 december 2023, 09:30-16:00, Doorn

Beschrijving

Deze opleiding biedt concrete kennis van het gehele WFM proces en de samenhang tussen de verschillende onderdelen. Geschikt voor forecasters, capaciteitsplanners, roosteraars en traffic managers.

De opleiding biedt echt een fundament aan kennis. Iets dat in een 1-daagse wfm training of cursus workforce management niet te leren is. De training bestaat uit vijf modules die elk één dag duren. De modules bestaan uit een mix van theorie, praktijk en intervisie.

De modules worden verzorgd in vijf wekelijkse trainingsdagen. Omdat onze trainers jarenlang ervaring hebben bij veel verschillende organisaties vullen ze de theorie aan met passende praktijkvoorbeelden. De perfecte opleiding voor iedereen…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Deze opleiding biedt concrete kennis van het gehele WFM proces en de samenhang tussen de verschillende onderdelen. Geschikt voor forecasters, capaciteitsplanners, roosteraars en traffic managers.

De opleiding biedt echt een fundament aan kennis. Iets dat in een 1-daagse wfm training of cursus workforce management niet te leren is. De training bestaat uit vijf modules die elk één dag duren. De modules bestaan uit een mix van theorie, praktijk en intervisie.

De modules worden verzorgd in vijf wekelijkse trainingsdagen. Omdat onze trainers jarenlang ervaring hebben bij veel verschillende organisaties vullen ze de theorie aan met passende praktijkvoorbeelden. De perfecte opleiding voor iedereen binnen klantcontact die zich verder in WFM wil ontwikkelen.

Inclusief 1 overnachting, netwerkdiner en toegang WFM congres!

De studielast van deze training beslaat 5 dagen. Er wordt van de cursisten geen huiswerk verwacht, wel wordt directe toepassing in de praktijk - tijdens de training -sterk aanbevolen.Inclusief 1 overnachting, netwerkdiner en toegang WFM congres!

De studielast van deze training beslaat 5 dagen. Er wordt van de cursisten geen huiswerk verwacht, wel wordt directe toepassing in de praktijk - tijdens de training -sterk aanbevolen.

De onderwerpen die in deze training aan bod komen zijn:

* Introductie workforce management (personeelsplanning)
* Voorspellen van werkaanbod en berekenen van de bezettingsbehoefte
* Capaciteitsmanagement (tactische planning)
* Roosteren en dagsturing
* Rapportage en analyse

* Na afloop van de opleiding heb je concrete kennis van het gehele WFM-proces en de samenhang tussen de verschillende onderdelen. Door alle facetten van workforce management te begrijpen ben je ook in staat om je taken effectiever uit te voeren binnen het totaalproces.
* Je hebt kennis van wachtrijtheorie en Erlang. Je bent in staat werkaanbod en inzetbehoefte te bereken en begrijpt de relatie tussen met verkeersvolume, behandeltijden, inzetbehoefte en servicedoelstellingen.
* Je hebt kennis van kwantitatieve en kwalitatieve forecasting en bent in staat een eenvoudig forecastmodel te bouwen.
* Je begrijpt wat shrinkage is, wat primair en secundair werkaanbod is en hoe arbeidsbehoefte en arbeidscapaciteit in een capaciteitsplan in evenwicht worden gebracht.
* Je kent de verschillende trade-offs die gemaakt moeten worden bij het roosteren en hoe een rooster op intervalniveau geoptimaliseerd wordt.
* Je weet wat er gemonitord moet worden in de dagsturing, wat reactiedrempels zijn en hoe je met behulp van reactie-strategieën het meest effectief ingrijpt bij afwijkend verkeersaanbod.

Branche: klantcontact

Functiegebied: WFM en/of primair procesBranche: klantcontact

Functiegebied: WFM en/of primair proces

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Aanmelden voor nieuwsbrief

We slaan je gegevens op, en delen ze met WFM Academy, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.