Zakelijk vloggen
Beschrijving
Onze professionals delen de kennis en expertise uit meer dan 400 succesvolle communicatieprojecten, uitgevoerd voor commerciële klanten en opdrachtgevers uit de non-profit sector.
In deze training leer je hoe je zelf een overtuigende zakelijke vlog kunt (laten) maken. Aan de hand van theorie en sterke voorbeelden zie je hoe vlogs van toegevoegde waarde kunnen zijn voor jouw organisatie, en welke stappen er nodig zijn om een goede zakelijk vlog te maken.
Inhoud
- Wat zijn efficiënte zakelijke vlogs
- Benodigdheden kwalitatieve vlog
- Doelstelling, vorm & inhoud
- Tone of voice
- Opzet script & draaiboek
- Presenteren & interviewen
- Relevante technische kennis
- Monteren & verspreiden
Na de training
- Weet je hoe je vlogs kunt inzetten binnen jouw communicatiemix
- Weet je hoe je een vlog inhoudelijk opbouwt aan de hand van een script
- Weet je welke kenmerken …
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Onze professionals delen de kennis en expertise uit meer dan 400 succesvolle communicatieprojecten, uitgevoerd voor commerciële klanten en opdrachtgevers uit de non-profit sector.
In deze training leer je hoe je zelf een overtuigende zakelijke vlog kunt (laten) maken. Aan de hand van theorie en sterke voorbeelden zie je hoe vlogs van toegevoegde waarde kunnen zijn voor jouw organisatie, en welke stappen er nodig zijn om een goede zakelijk vlog te maken.
Inhoud
- Wat zijn efficiënte zakelijke vlogs
- Benodigdheden kwalitatieve vlog
- Doelstelling, vorm & inhoud
- Tone of voice
- Opzet script & draaiboek
- Presenteren & interviewen
- Relevante technische kennis
- Monteren & verspreiden
Na de training
- Weet je hoe je vlogs kunt inzetten binnen jouw communicatiemix
- Weet je hoe je een vlog inhoudelijk opbouwt aan de hand van een script
- Weet je welke kenmerken en skills een vlogger nodig heeft
- Heb je een inzichtelijk stappenplan
- Ben je op de hoogte van de benodigde techniek
Voor wie?
Zakelijk vloggen staat nog redelijk in de kinderschoenen, maar is een heel interessant communicatiemiddel. Het is een voordelige manier om meer bereik te creëren en je organisatie een gezicht te geven. Van persvoorlichter en marketingmanager tot directeur of vrijwilliger, medewerkers zijn bij uitstek de beste ambassadeurs om de boodschap van een organisatie over te brengen.
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.