Training professioneel en klantgericht telefoneren

Niveau
Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van XL10 Training|Opleiding
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,6 XL10 Training|Opleiding heeft een gemiddelde beoordeling van 8,6 (uit 457 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

8,2
Gemiddeld cijfer voor Training professioneel en klantgericht telefoneren
Gebaseerd op 5 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_half
M.J.P. Van Rooij
9
Training professioneel en klantgericht telefoneren

"Er wordt goed ingegaan op persoonlijke doelen. Kleine groep, waardoor je meer aandacht krijgt. Het was een zeer leerzame cursus." - 09-03-2015 00:00

"Er wordt goed ingegaan op persoonlijke doelen. Kleine groep, waardoor je meer aandacht krijgt. Het was een zeer leerzame cursus. " - 09-03-2015 00:00

Startdata en plaatsen

Amsterdam/Rotterdam/Utrecht/Arnhem/Eindhoven/Zwolle/Hengelo
9 jan. 2019 tot 22 jan. 2019
Toon rooster
event 22 december 2018, 09:30-16:30, Dag 2
event 9 januari 2019, 09:30-16:30, Dag 1
Amsterdam/Rotterdam/Utrecht/Arnhem/Eindhoven/Zwolle/Hengelo
4 feb. 2019 tot 13 feb. 2019
Toon rooster
event 4 februari 2019, 09:30-16:30, Dag 1
event 13 februari 2019, 09:30-16:30, Dag 2
Amsterdam/Rotterdam/Utrecht/Arnhem/Eindhoven/Zwolle/Hengelo
3 jun. 2019 tot 12 jun. 2019
Toon rooster
event 3 juni 2019, 09:30-16:30, Dag 1
event 12 juni 2019, 09:30-16:30, Dag 2

Beschrijving

Trainen in kleine groepen, gericht op jouw leerdoel! 

Jouw leerdoel staat centraal binnen een training van XL10. Voorafgaand aan de training vindt een telefonische intake plaats waarbij je met de trainer jouw eigen persoonlijke doelen vaststelt en praktijsituaties aangeeft die je wilt verbeteren. Iedere XL10 Training bestaat voor 75% uit doe. Dus niet luisteren maar actief aan de slag!

- Je wilt professioneler en klantgerichter telefoneren? - gespreksvaardigheden 
- Je communicatietechnieken tijdens het telefoneren verbeteren?
- Je overtuigingskracht vergroten? - communicatietechnieken
- Meer initiatief tonen? - gespreksvaardigheden
- Meer de leiding nemen en houden in het gesprek? - gesprekstechnieken 
- Je gespreksvaardigheden en gesprekstechnieken verbeteren? 

In deze training ontwikkel je alle communicatievevaardigheden om je klanten professioneel te woord te staan tijdens het telefoneren en om ook in moeilijke telefoongesprekken te bereiken wat je wilt, zelfs met klachtenbehandeling.

Programma

  • Wat verwacht de klant van jou aan de telefoon? - telefoneren
  • Uitgangspunten…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Trainen in kleine groepen, gericht op jouw leerdoel! 

Jouw leerdoel staat centraal binnen een training van XL10. Voorafgaand aan de training vindt een telefonische intake plaats waarbij je met de trainer jouw eigen persoonlijke doelen vaststelt en praktijsituaties aangeeft die je wilt verbeteren. Iedere XL10 Training bestaat voor 75% uit doe. Dus niet luisteren maar actief aan de slag!

- Je wilt professioneler en klantgerichter telefoneren? - gespreksvaardigheden 
- Je communicatietechnieken tijdens het telefoneren verbeteren?
- Je overtuigingskracht vergroten? - communicatietechnieken
- Meer initiatief tonen? - gespreksvaardigheden
- Meer de leiding nemen en houden in het gesprek? - gesprekstechnieken 
- Je gespreksvaardigheden en gesprekstechnieken verbeteren? 

In deze training ontwikkel je alle communicatievevaardigheden om je klanten professioneel te woord te staan tijdens het telefoneren en om ook in moeilijke telefoongesprekken te bereiken wat je wilt, zelfs met klachtenbehandeling.

Programma

  • Wat verwacht de klant van jou aan de telefoon? - telefoneren
  • Uitgangspunten en etiquette in zakelijke communicatie aan de telefoon - communicatietechnieken
  • Structuur aanbrengen in je gesprekken - gespreksvaardigheden
  • Analyse van de vraag en situatie van jouw klant- gesprekstechnieken
  • Vraag-, doorvraag- en luistertechnieken - gespreksvaardigheden
  • Informeren, adviseren en afspraken maken - communicatietechnieken
  • Overtuigend en duidelijk formuleren - communicatietechnieken
  • De leiding nemen, houden en terugnemen in je gesprek - gesprekstechnieken
  • Voorkomen en wegnemen van weerstanden  - gesprekstechnieken
  • Omgaan met emoties en klachten - communicatietechnieken
  • Slecht nieuws gesprekken en 'nee' verkopen - klachtenbehandeling
  • Omgaan met verschillende klanttypen
  • Situaties uit je eigen praktijk
  • Rollenspellen en Persoonlijk Verbeter Plan
  • Wij garanderen 100% tevredenheid!

Resultaat

  • Je leert hoe je een professioneel en klantgericht telefoongesprek kunt voeren - telefoneren
  • Je bent zelfbewuster en sympathieker tijdens het contact met klanten en prospects
  • Je komt sneller tot de kern door effectieve luister- en vraagtechnieken toe te passen
  • Je brengt een klantgerichte en logische structuur aan in al je gesprekken
  • Je verbetert je eigen communicatieve vaardigheden
  • Je leert omgaan met lastige situaties als weerstanden, klachten en slecht nieuws

Aanpak
Jouw eigen leerpunten staan centraal. De trainer belt je voor de training om jouw leerdoelen te bespreken. Je verbetert je vaardigheden door veel te oefenen met cases en situaties uit je eigen praktijk. Onze trainers zijn er voor jou en geven je gerichte feedback en praktische tips waar je echt iets aan hebt in jouw werk. XL10 Training traint in kleine groepen van maximaal 6 personen.

Vragen?
Enthousiast geworden? Of heb je vragen over deze training Professioneel en klantgericht telefoongebruik? Neem dan nu contact met ons op of download de brochure. Graag tot ziens in een van onze XL10 Trainingen.

8,2
Gemiddeld cijfer voor Training professioneel en klantgericht telefoneren
Gebaseerd op 5 ervaringen
starstarstarstarstar_half
M.J.P. Van Rooij
9
Training professioneel en klantgericht telefoneren

"Er wordt goed ingegaan op persoonlijke doelen. Kleine groep, waardoor je meer aandacht krijgt. Het was een zeer leerzame cursus." - 09-03-2015 00:00

"Er wordt goed ingegaan op persoonlijke doelen. Kleine groep, waardoor je meer aandacht krijgt. Het was een zeer leerzame cursus. " - 09-03-2015 00:00

starstarstarstar_halfstar_border
Oscar Kessen
7
Training professioneel en klantgericht telefoneren

"Mijn focus en zelfvertrouwen zijn door de training gegroeid. De rollenspelen waren erg leerzaam! Ik weet nu beter waar ik op moet letten om mijn telefoongesprekken klantgericht te laten zijn. En nu oefenen in de praktijk." - 04-03-2015 00:00

"Mijn focus en zelfvertrouwen zijn door de training gegroeid. De rollenspelen waren erg leerzaam! Ik weet nu beter waar ik op moet letten om … alles lezen - 04-03-2015 00:00

starstarstarstarstar_border
Anoniem
8

"De training beviel heel goed, er wordt op een plezierige wijze training gegeven. Ik heb eerder een training gevolgd dit was erg zakelijk en ook niet erg persoonlijk. Bij deze training wordt daar gelukkig wel de nadruk op gelegd. Hier is dus ook genoeg gelegenheid tot specifieke vragen. Dit is sowieso een goed pluspunt, aangezien je dan gericht leert ten opzichte van je eigen situatie. Verder is het plezierig om in een kleine groep te werken, maar dit sluit ook weer aan bij het persoonlijke gedeelte. De catering was goed verzorgd. De locatie was goed te bereiken (ook zonder navigatie) en ligt centraal.
" - 19-02-2014 00:00

"De training beviel heel goed, er wordt op een plezierige wijze training gegeven. Ik heb eerder een training gevolgd dit was erg zakelijk en … alles lezen - 19-02-2014 00:00

starstarstarstarstar_half
Manon Pronk
Receoptioniste
9
Training professioneel en klantgericht telefoneren

"Het was een erg leerzame, nuttige en leuke cursus. Door de kleine groep was er veel ruimte voor persoonlijke leerdoelen. Deze cursus raad ik iedereen aan! Rebecca is een goede trainster! Ze legde alles geduldig en duidelijk uit. Topcursus!" - 14-02-2013 09:26

"Het was een erg leerzame, nuttige en leuke cursus. Door de kleine groep was er veel ruimte voor persoonlijke leerdoelen. Deze cursus raad ik… alles lezen - 14-02-2013 09:26

starstarstarstarstar_border
J. Lammers
7,8
Training professioneel en klantgericht telefoneren

"Cursus was voor mij erg leerzaam. Als inkoper neem ik vaak verkooptaken waar, omdat we een klein bedrijf zijn. Ik heb er veel aan gehad." - 20-07-2011 21:31

"Cursus was voor mij erg leerzaam. Als inkoper neem ik vaak verkooptaken waar, omdat we een klein bedrijf zijn. Ik heb er veel aan gehad. " - 20-07-2011 21:31

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heeft u nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.