Training professioneel en klantgericht telefoneren

Niveau
Totale lesduur
Startdatum en plaats
8,2
Gemiddeld cijfer voor Training professioneel en klantgericht telefoneren
Gebaseerd op 4 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
M.J.P. Van Rooij
starstarstarstarstar_half
9
Training professioneel en klantgericht telefoneren

"Er wordt goed ingegaan op persoonlijke doelen. Kleine groep, waardoor je meer aandacht krijgt. Het was een zeer leerzame cursus." - maa 09 mrt 2015 00:00:00 UTC

"Er wordt goed ingegaan op persoonlijke doelen. Kleine groep, waardoor je meer aandacht krijgt. Het was een zeer leerzame cursus. " - maa 09 mrt 2015 00:00:00 UTC

Startdata en plaatsen

Amsterdam/Rotterdam/Utrecht/Arnhem/Eindhoven/Zwolle/Hengelo
2 nov. 2017 tot 10 nov. 2017
Toon rooster
event 2 november 2017, 09:30-16:30, Dag 1
event 10 november 2017, 09:30-16:30, Dag 2

Trainen in kleine groepen, gericht op jouw leerdoel! 

Jouw leerdoel staat centraal binnen een training van XL10. Voorafgaand aan de training vindt een telefonische intake plaats waarbij je met de trainer jouw eigen persoonlijke doelen vaststelt en praktijsituaties aangeeft die je wilt verbeteren. Iedere XL10 Training bestaat voor 75% uit doe. Dus niet luisteren maar actief aan de slag!

Beschrijving

- Je wilt professioneler en klantgerichter telefoneren? - gespreksvaardigheden 
- Je communicatietechnieken tijdens het telefoneren verbeteren?
- Je overtuigingskracht vergroten? - communicatietechnieken
- Meer initiatief tonen? - gespreksvaardigheden
- Meer de leiding nemen en houden in het gesprek? - gesprekstechnieken 
- Je gespreksvaardigheden en gesprekstechnieken verbeteren? 

In deze training ontwikkel je alle communicatievevaardigheden om je klanten professioneel te woord te staan tijdens het telefoneren en om ook in moeilijke telefoongesprekken te bereiken wat je wilt, zelfs met klachtenbehandeling.

Programma

  • Wat verwacht de klant van jou aan de telefoon? - telefoneren
  • Uitgangspunten…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze leeradviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Trainen in kleine groepen, gericht op jouw leerdoel! 

Jouw leerdoel staat centraal binnen een training van XL10. Voorafgaand aan de training vindt een telefonische intake plaats waarbij je met de trainer jouw eigen persoonlijke doelen vaststelt en praktijsituaties aangeeft die je wilt verbeteren. Iedere XL10 Training bestaat voor 75% uit doe. Dus niet luisteren maar actief aan de slag!

- Je wilt professioneler en klantgerichter telefoneren? - gespreksvaardigheden 
- Je communicatietechnieken tijdens het telefoneren verbeteren?
- Je overtuigingskracht vergroten? - communicatietechnieken
- Meer initiatief tonen? - gespreksvaardigheden
- Meer de leiding nemen en houden in het gesprek? - gesprekstechnieken 
- Je gespreksvaardigheden en gesprekstechnieken verbeteren? 

In deze training ontwikkel je alle communicatievevaardigheden om je klanten professioneel te woord te staan tijdens het telefoneren en om ook in moeilijke telefoongesprekken te bereiken wat je wilt, zelfs met klachtenbehandeling.

Programma

  • Wat verwacht de klant van jou aan de telefoon? - telefoneren
  • Uitgangspunten en etiquette in zakelijke communicatie aan de telefoon - communicatietechnieken
  • Structuur aanbrengen in je gesprekken - gespreksvaardigheden
  • Analyse van de vraag en situatie van jouw klant- gesprekstechnieken
  • Vraag-, doorvraag- en luistertechnieken - gespreksvaardigheden
  • Informeren, adviseren en afspraken maken - communicatietechnieken
  • Overtuigend en duidelijk formuleren - communicatietechnieken
  • De leiding nemen, houden en terugnemen in je gesprek - gesprekstechnieken
  • Voorkomen en wegnemen van weerstanden  - gesprekstechnieken
  • Omgaan met emoties en klachten - communicatietechnieken
  • Slecht nieuws gesprekken en 'nee' verkopen - klachtenbehandeling
  • Omgaan met verschillende klanttypen
  • Situaties uit je eigen praktijk
  • Rollenspellen en Persoonlijk Verbeter Plan
  • Wij garanderen 100% tevredenheid!

Resultaat

  • Je leert hoe je een professioneel en klantgericht telefoongesprek kunt voeren - telefoneren
  • Je bent zelfbewuster en sympathieker tijdens het contact met klanten en prospects
  • Je komt sneller tot de kern door effectieve luister- en vraagtechnieken toe te passen
  • Je brengt een klantgerichte en logische structuur aan in al je gesprekken
  • Je verbetert je eigen communicatieve vaardigheden
  • Je leert omgaan met lastige situaties als weerstanden, klachten en slecht nieuws

Aanpak
Jouw eigen leerpunten staan centraal. De trainer belt je voor de training om jouw leerdoelen te bespreken. Je verbetert je vaardigheden door veel te oefenen met cases en situaties uit je eigen praktijk. Onze trainers zijn er voor jou en geven je gerichte feedback en praktische tips waar je echt iets aan hebt in jouw werk. XL10 Training traint in kleine groepen van maximaal 6 personen.

Vragen?
Enthousiast geworden? Of heb je vragen over deze training Professioneel en klantgericht telefoongebruik? Neem dan nu contact met ons op of download de brochure. Graag tot ziens in een van onze XL10 Trainingen.

8,2
Gemiddeld cijfer voor Training professioneel en klantgericht telefoneren
Gebaseerd op 4 ervaringen
M.J.P. Van Rooij
starstarstarstarstar_half
9
Training professioneel en klantgericht telefoneren

"Er wordt goed ingegaan op persoonlijke doelen. Kleine groep, waardoor je meer aandacht krijgt. Het was een zeer leerzame cursus." - maa 09 mrt 2015 00:00:00 UTC

"Er wordt goed ingegaan op persoonlijke doelen. Kleine groep, waardoor je meer aandacht krijgt. Het was een zeer leerzame cursus. " - maa 09 mrt 2015 00:00:00 UTC

Oscar Kessen
starstarstarstar_halfstar_border
7
Training professioneel en klantgericht telefoneren

"Mijn focus en zelfvertrouwen zijn door de training gegroeid. De rollenspelen waren erg leerzaam! Ik weet nu beter waar ik op moet letten om mijn telefoongesprekken klantgericht te laten zijn. En nu oefenen in de praktijk." - woe 04 mrt 2015 00:00:00 UTC

"Mijn focus en zelfvertrouwen zijn door de training gegroeid. De rollenspelen waren erg leerzaam! Ik weet nu beter waar ik op moet letten om … alles lezen - woe 04 mrt 2015 00:00:00 UTC

Manon Pronk
starstarstarstarstar_half
Receoptioniste
9
Training professioneel en klantgericht telefoneren

"Het was een erg leerzame, nuttige en leuke cursus. Door de kleine groep was er veel ruimte voor persoonlijke leerdoelen. Deze cursus raad ik iedereen aan! Rebecca is een goede trainster! Ze legde alles geduldig en duidelijk uit. Topcursus!" - don 14 feb 2013 09:26:08 UTC

"Het was een erg leerzame, nuttige en leuke cursus. Door de kleine groep was er veel ruimte voor persoonlijke leerdoelen. Deze cursus raad ik… alles lezen - don 14 feb 2013 09:26:08 UTC

J. Lammers
starstarstarstarstar_border
7,8
Training professioneel en klantgericht telefoneren

"Cursus was voor mij erg leerzaam. Als inkoper neem ik vaak verkooptaken waar, omdat we een klein bedrijf zijn. Ik heb er veel aan gehad." - woe 20 jul 2011 21:31:56 UTC

"Cursus was voor mij erg leerzaam. Als inkoper neem ik vaak verkooptaken waar, omdat we een klein bedrijf zijn. Ik heb er veel aan gehad. " - woe 20 jul 2011 21:31:56 UTC

Heb je een vraag? Onze leeradviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?