Training Klantgericht Telefoneren Master

Deze training is helaas verwijderd door XL10 Training|Opleiding. Bekijk hieronder de ervaringen van deelnemers, de alternatieven, of klik via de navigatie terug naar het overzicht van het hele aanbod in dit onderwerp.

8,3
Gemiddeld cijfer voor Training Klantgericht Telefoneren Master
Gebaseerd op 6 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
check_box_outline_blank

Klantgericht communiceren

Logo van Skala Training & Advies
|META_INFO|

Klantgericht communiceren - 14 mei 2019 Een klantgerichte communicatie bepaalt voor een belangrijk deel hoe een klant de service van jouw o…

check_box_outline_blank

Klantgericht Communiceren

Logo van MEC Training & Advies
Niet Goed Geld Terug
|META_INFO|

Klantgerichtheid, klantgerichte verkoop en klantgericht communiceren. Hoe maak je van een klant een Fan? Hoe overtref ik de verwachting van…

check_box_outline_blank

Professioneel en klantgericht telefoneren

Logo van Kleinveld Okkerse Training en Coaching
Startgarantie
|META_INFO|

Een prettig gesprek Als u veel aan de telefoon zit met (zakelijke) relaties weet u ook hoe belangrijk deze gesprekken zijn en welke bijdrag…

check_box_outline_blank

Zelfvertrouwen en assertiviteitstraining

Logo van Patrick Schriel Coaching & Training
|META_INFO|

Heb jij ook zo’n moeite met nee zeggen? Laat je regelmatig over je heen lopen, klap je dicht en ga je moeilijke situaties liever uit de weg…

check_box_outline_blank

Klantgericht werken en klanttevredenheid

Logo van Learnit
|META_INFO|

Klanten hechten steeds meer belang aan organisaties die snappen wat hun behoeften zijn en daar op inspelen. Door een persoonlijke behandeli…

check_box_outline_blank

Klantvriendelijk telefoneren - klantgericht telefoneren - Hospitality aan de telefoon - telefoniste en receptioniste training

Logo van Hospitality Coaching & Trainingen
|META_INFO|

Voor wie? Alle functies, die regelmatig telefonisch contact hebben met klanten. Van KCC medewerkers tot verzekeringsadviseurs, van secretar…

check_box_outline_blank

Training proactief en klantgericht bellen

Logo van IPV Training & Advies
|META_INFO|

In de training proactief en klantgericht bellen leer je dat klantgerichtheid meer is dan je klanten vriendelijk te woord staan. Praktische …

check_box_outline_blank

Klantgericht telefoneren

Logo van Learnit
|META_INFO|

Veel klantencontact verloopt via de telefoon. De manier waarop je klanten te woord staat is van groot belang: jíj bent immers het visitekaa…

check_box_outline_blank

Klantvriendelijk telefoneren

Logo van MKB Cursus & Training
Niet Goed Geld Terug
|META_INFO|

Tijdens de training Klantvriendelijk telefoneren leer je om klantvriendelijk de telefoon aan te nemen, wensen te inventariseren en klachten…

check_box_outline_blank

Training schriftelijke communicatie

Logo van IPV Training & Advies
Niet Goed Geld Terug
|META_INFO|

In de training schriftelijke communicatie leer je je zakelijke e-mails, rapporten, offertes en brieven te verbeteren - Startgarantie - Prak…

starstarstarstarstar_half
Zaggi Piatzisti
9
warning Training Klantgericht Telefoneren Master is niet meer beschikbaar

"Super training (goede inhoud), super docent (weet waar hij het over heeft), en best lunch ever! zou zeker weer een training bij XL10 volgen. Comlimenten voor XL10, was allemaal heel goed geregeld." - 14-12-2018 00:00

"Super training (goede inhoud), super docent (weet waar hij het over heeft), en best lunch ever! zou zeker weer een training bij XL10 volgen.… alles lezen - 14-12-2018 00:00

starstarstarstarstar_half
Anoniem
9
warning Training Klantgericht Telefoneren Master is niet meer beschikbaar

"Er wordt goed ingegaan op persoonlijke doelen. Kleine groep, waardoor je meer aandacht krijgt. Het was een zeer leerzame cursus." - 09-03-2015 00:00

"Er wordt goed ingegaan op persoonlijke doelen. Kleine groep, waardoor je meer aandacht krijgt. Het was een zeer leerzame cursus. " - 09-03-2015 00:00

starstarstarstar_halfstar_border
Anoniem
7
warning Training Klantgericht Telefoneren Master is niet meer beschikbaar

"Mijn focus en zelfvertrouwen zijn door de training gegroeid. De rollenspelen waren erg leerzaam! Ik weet nu beter waar ik op moet letten om mijn telefoongesprekken klantgericht te laten zijn. En nu oefenen in de praktijk." - 04-03-2015 00:00

"Mijn focus en zelfvertrouwen zijn door de training gegroeid. De rollenspelen waren erg leerzaam! Ik weet nu beter waar ik op moet letten om … alles lezen - 04-03-2015 00:00

starstarstarstarstar_border
Anoniem
8

"De training beviel heel goed, er wordt op een plezierige wijze training gegeven. Ik heb eerder een training gevolgd dit was erg zakelijk en ook niet erg persoonlijk. Bij deze training wordt daar gelukkig wel de nadruk op gelegd. Hier is dus ook genoeg gelegenheid tot specifieke vragen. Dit is sowieso een goed pluspunt, aangezien je dan gericht leert ten opzichte van je eigen situatie. Verder is het plezierig om in een kleine groep te werken, maar dit sluit ook weer aan bij het persoonlijke gedeelte. De catering was goed verzorgd. De locatie was goed te bereiken (ook zonder navigatie) en ligt centraal.
" - 19-02-2014 00:00

"De training beviel heel goed, er wordt op een plezierige wijze training gegeven. Ik heb eerder een training gevolgd dit was erg zakelijk en … alles lezen - 19-02-2014 00:00

starstarstarstarstar_half
Manon Pronk
Receoptioniste
9
warning Training Klantgericht Telefoneren Master is niet meer beschikbaar

"Het was een erg leerzame, nuttige en leuke cursus. Door de kleine groep was er veel ruimte voor persoonlijke leerdoelen. Deze cursus raad ik iedereen aan! Rebecca is een goede trainster! Ze legde alles geduldig en duidelijk uit. Topcursus!" - 14-02-2013 09:26

"Het was een erg leerzame, nuttige en leuke cursus. Door de kleine groep was er veel ruimte voor persoonlijke leerdoelen. Deze cursus raad ik… alles lezen - 14-02-2013 09:26

starstarstarstarstar_border
J. Lammers
7,8
warning Training Klantgericht Telefoneren Master is niet meer beschikbaar

"Cursus was voor mij erg leerzaam. Als inkoper neem ik vaak verkooptaken waar, omdat we een klein bedrijf zijn. Ik heb er veel aan gehad." - 20-07-2011 21:31

"Cursus was voor mij erg leerzaam. Als inkoper neem ik vaak verkooptaken waar, omdat we een klein bedrijf zijn. Ik heb er veel aan gehad. " - 20-07-2011 21:31