Klantgericht Opereren

Deze training is helaas verwijderd door YEARTH Academy. Bekijk hieronder de ervaringen van deelnemers, de alternatieven, of klik via de navigatie terug naar het overzicht van het hele aanbod in dit onderwerp.

9,5
Gemiddeld cijfer voor Klantgericht Opereren
Gebaseerd op 4 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
check_box_outline_blank

Customer Journey

Logo van ICM opleidingen & trainingen
|META_INFO|

In deze training leer je de klantreis in kaart te brengen en momenten van de waarheid te herkennen. Ben je marketing- of communicatieprofes…

check_box_outline_blank

Adviesvaardigheden

Logo van ICM opleidingen & trainingen
|META_INFO|

In deze waardevolle training leer je de vaardigheden die, naast je vakkennis, onontbeerlijk zijn voor iedere adviseur. Een adviseur balance…

check_box_outline_blank

Klantgericht Communiceren

Logo van MEC Training & Advies
Niet Goed Geld Terug
|META_INFO|

Klantgerichtheid, klantgerichte verkoop en klantgericht communiceren. Hoe maak je van een klant een Fan? Hoe overtref ik de verwachting van…

check_box_outline_blank

Customer Journey - Dag

Logo van SRM
|META_INFO|

Je bent werkzaam in de marketing- en communicatiebranche en je wilt binnen je organisatie aan de hand van klantreizen de bedrijfsresultaten…

check_box_outline_blank

Customer Journey Design

Logo van Capgemini Academy
Niet Goed Geld Terug
|META_INFO|

Korte beschrijving In deze training leer je hoe je een klantreis ontwerpt. Door te focussen op nieuwe contactpunten, verbetert het inzicht …

check_box_outline_blank

Klantgericht werken en klanttevredenheid

Logo van Learnit
|META_INFO|

Klanten hechten steeds meer belang aan organisaties die snappen wat hun behoeften zijn en daar op inspelen. Door een persoonlijke behandeli…

check_box_outline_blank

Telefoontraining 'Overtref de verwachting van klanten'

Logo van Overtref de verwachting
|META_INFO|

Telefoontraining 'Overtref de verwachting van je klant' Interactieve, intensieve en verrassende telefoontraining. Het overtreffen van de ve…

check_box_outline_blank

Pyramid Principle

Logo van Capgemini Academy
Niet Goed Geld Terug
|META_INFO|

Korte beschrijving In deze training leer je om te analyseren welk punt je wilt maken. Je leert een structuur gebruiken die je helpt om je v…

check_box_outline_blank

Klantbenadering en -begeleiding in een Retailomgeving

Logo van ProTurn B.V.
|META_INFO|

Doel: Na afloop van deze training weet u (potentiële) klanten op de juiste wijze welkom te heten in uw retailomgeving en bent u in staat uw…

check_box_outline_blank

Agile Scrum training

Logo van Scrum Company
Niet Goed Geld Terug
|META_INFO|

Wat is Scrum? Scrum helpt je om sneller betere resultaten te bereiken. Het vergroot de klantgerichtheid en zorgt voor meer werkplezier in t…

starstarstarstarstar
Anoniem
10
Klantgericht Opereren

"Wat mij het meest heeft aangesproken bij deze training was de manier waarop ik meer zelfreflectie heb gekregen. Ik vond het een nuttige training." - 29-11-2016 00:00

"Wat mij het meest heeft aangesproken bij deze training was de manier waarop ik meer zelfreflectie heb gekregen. Ik vond het een nuttige trai… alles lezen - 29-11-2016 00:00

starstarstarstarstar
Anoniem
10
Klantgericht Opereren

"Het heeft mij het meest aangesproken om meer te kijken naar mezelf en daardoor meer zelfreflectie te krijgen. Ik vond het een nuttige training." - 29-11-2016 00:00

"Het heeft mij het meest aangesproken om meer te kijken naar mezelf en daardoor meer zelfreflectie te krijgen. Ik vond het een nuttige traini… alles lezen - 29-11-2016 00:00

starstarstarstarstar_half
Anoniem
9
Klantgericht Opereren

"Het meest heeft mij aangesproken om na te denken door middel van gedachten en filmpjes. Op deze manier werden de zaken met de dagelijkse praktijk op een andere manier verbeeld en bespreekbaar gemaakt. Dit sprak mij aan. Ik vond het een interessante cursus." - 29-11-2016 00:00

"Het meest heeft mij aangesproken om na te denken door middel van gedachten en filmpjes. Op deze manier werden de zaken met de dagelijkse pra… alles lezen - 29-11-2016 00:00

starstarstarstarstar_half
Anoniem
9
Klantgericht Opereren

"De persoonlijke interactie en betrokkenheid heeft mij het meest aangesproken bij deze training. Ik heb een goede persoonlijke training meegemaakt, waar ik veel energie uitgehaald heb." - 29-11-2016 00:00

"De persoonlijke interactie en betrokkenheid heeft mij het meest aangesproken bij deze training. Ik heb een goede persoonlijke training meege… alles lezen - 29-11-2016 00:00