Als vriendelijk nou belangrijk is

Formaat:
Wij doneren tot 12% van je aankoopbedrag aan een onderwijs project van de Tika Foundation in Nepal.

Als vriendelijk nou belangrijk is

YouBeDo
Logo van YouBeDo
Opleiderscore: starstarstarstarstar 10 YouBeDo heeft een gemiddelde beoordeling van 10 (uit 2 ervaringen)

Tip: klik op de knop om te starten met lezen!

Beschrijving

Excellente publieke dienstverlening is vriendelijk, snel en gericht op de behoefte van klanten. Dat is vanzelfsprekend, maar gaat niet vanzelf. Niet voor een dienstverlener en niet voor een publieke organisatie. Een dienstverlener kan met hulp van de inzichten van de Tolteken leren minder gevoelig te worden voor storende elementen. Vriendelijk zijn is te oefenen door een spiritualiteit van het dagelijkse leven te ontwikkelen die gericht is op persoonlijk evenwicht. Dan is een klantvriendelijke bejegening makkelijker vol te houden, ook als de omstandigheden minder ideaal zijn. Een organisatie kan leren klantgerichter te worden door meer van ‘buiten naar binnen’ te werken: eerst luisteren naar…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Excellente publieke dienstverlening is vriendelijk, snel en gericht op de behoefte van klanten. Dat is vanzelfsprekend, maar gaat niet vanzelf. Niet voor een dienstverlener en niet voor een publieke organisatie. Een dienstverlener kan met hulp van de inzichten van de Tolteken leren minder gevoelig te worden voor storende elementen. Vriendelijk zijn is te oefenen door een spiritualiteit van het dagelijkse leven te ontwikkelen die gericht is op persoonlijk evenwicht. Dan is een klantvriendelijke bejegening makkelijker vol te houden, ook als de omstandigheden minder ideaal zijn. Een organisatie kan leren klantgerichter te worden door meer van ‘buiten naar binnen’ te werken: eerst luisteren naar de behoeften van klanten en daarna realistische en concrete beloften (servicenormen) doen over de kwaliteit van de dienstverlening. Door deze servicenormen transparant en op de plek van de dienstverlening te openbaren, gaan medewerkers naar die servicenormen presteren. In de publieke sector wordt veel gesproken over klantgerichtheid, de klant centraal stellen en over bejegening. "Walk your talk!’ Met twee effectieve tools op pad naar klantgerichte dienstverlening, de inzichten van de Tolteken voor de dienstverlener en servicenormen voor de organisatie. Samen sta je sterker.

Author(s):


Frank Faber

Publisher: Wolf Legal Publishers
Published at: November 2010
Edition: 1
Er zijn nog geen ervaringen.

    Deel je ervaring

    Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

    Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.