Authentiek leiderschap

Formaat:
Wij doneren tot 12% van je aankoopbedrag aan een onderwijs project van de Tika Foundation in Nepal.
Logo van YouBeDo

Tip: klik op de knop om te starten met lezen!

Beschrijving

Johan Bontje (midden) is management consultant.

Jan Willem Kirpestein (links) is dominee. Samen organiseerden zij twee conferenties over authentiek leiderschap.

Willem Vreeswijk is hoofdredacteur van VVP Weekblad voor financiële dienstverleners.

Leiders worden steeds minder beoordeeld op de positie die zij innemen en steeds meer op de persoon die zij zijn.

Na alle discussies over managementschandalen en beloningsstructuren staat de geloofwaardigheid van leidinggevenden centraal.

Auteurs Bontje, Kirpestein en Vreeswijk laten in Authentiek leiderschap zien dat duurzaam en authentiek leiding geven cruciaal is in de (zaken)wereld van vandaag. Dit boek laat zien dat authenticiteit een weg van zoe…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Johan Bontje (midden) is management consultant.

Jan Willem Kirpestein (links) is dominee. Samen organiseerden zij twee conferenties over authentiek leiderschap.

Willem Vreeswijk is hoofdredacteur van VVP Weekblad voor financiële dienstverleners.

Leiders worden steeds minder beoordeeld op de positie die zij innemen en steeds meer op de persoon die zij zijn.

Na alle discussies over managementschandalen en beloningsstructuren staat de geloofwaardigheid van leidinggevenden centraal.

Auteurs Bontje, Kirpestein en Vreeswijk laten in Authentiek leiderschap zien dat duurzaam en authentiek leiding geven cruciaal is in de (zaken)wereld van vandaag. Dit boek laat zien dat authenticiteit een weg van zoeken en vinden is. Deze weg vraagt ook persoonlijke wil en moed.

In het boek staan interviews met elf bekende leiders onder wie Antony Burgmans (Unilever), Herman Wijffels (SER), Marieke van Lier Lels (ex-Schiphol), Karel Noordzij (PGGM), Joseph Jaworsky (Generon Consult) en Thony Ruys (Heineken). Hun visie op authenticiteit levert verrassende inzichten op.



Author(s):


J. Bontje
J. Kirpestein
W. Vreeswijk

Publisher: Unieboek | Het Spectrum
Published at: July 2005
Edition: 1
Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.