Big brand moments

Formaat:
Wij doneren tot 12% van je aankoopbedrag aan een onderwijs project van de Tika Foundation in Nepal.

Big brand moments

YouBeDo
Logo van YouBeDo
Opleiderscore: starstarstarstarstar 10 YouBeDo heeft een gemiddelde beoordeling van 10 (uit 2 ervaringen)

Tip: klik op de knop om te starten met lezen!

Beschrijving

Big Brand Moments
Jouw marketingcommunicatie onder controle

Zeven momenten in het jaar heb je maar nodig om top of mind te blijven. Gebruik die zeven momenten om je kernwaarden te communiceren en je leven als marketeer zal er anders uitzien.

De voordelen van Big Brand Moments?
* Je versterkt je propositie naar de markt.
* Je verbetert de naamsbekendheid en de verkoopresultaten.
* Je werkt planmatig naar een einddoel.
* Je verdeelt je marketingcommunicatiebudget over twaalf maanden.
* Je stimuleert teambuilding in je projectteam.
* Je verbetert het werkproces.

Het Big Brand Moments-model is het enige managementmodel dat speciaal voor marketingcommunicatie is ontwikkeld.

Aan de hand van pr…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Wendbaarheid, Productiviteit & Focus, Persoonlijke effectiviteit, Agile (algemeen) en Agile Leiderschap.

Big Brand Moments
Jouw marketingcommunicatie onder controle

Zeven momenten in het jaar heb je maar nodig om top of mind te blijven. Gebruik die zeven momenten om je kernwaarden te communiceren en je leven als marketeer zal er anders uitzien.

De voordelen van Big Brand Moments?
* Je versterkt je propositie naar de markt.
* Je verbetert de naamsbekendheid en de verkoopresultaten.
* Je werkt planmatig naar een einddoel.
* Je verdeelt je marketingcommunicatiebudget over twaalf maanden.
* Je stimuleert teambuilding in je projectteam.
* Je verbetert het werkproces.

Het Big Brand Moments-model is het enige managementmodel dat speciaal voor marketingcommunicatie is ontwikkeld.

Aan de hand van praktijkcases en een eenvoudig stappenplan wordt het BBM-model uitgelegd en wordt en passant je basiskennis van marketingcommunicatie opgefrist.

Marco de Boer, ruim achttien jaar creatief directeur, ontwikkelde het BBM-model op basis van zijn ervaringen met grote en kleine opdrachtgevers. "Het hebben van kernwaarden is stap 1. Ze binnen de organisatie laten landen is stap 2. Ze vervolgens in de basis van je uitingen verwerken is de vaak vergeten stap 3. Het hebben van doelen en doelstellingen bepaalt de ROI, want als je niet weet waar je heen wilt, zul je er nooit komen."


Author(s):


Marco De Boer
Sjoerd Jeltsema
Lilian Klijnstra

Publisher: Boom uitgevers Amsterdam
Published at: June 2013
Edition: 1
Er zijn nog geen ervaringen.

    Deel je ervaring

    Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

    Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.