Communicatie voor accountants

Formaat:
Wij doneren tot 12% van je aankoopbedrag aan een onderwijs project van de Tika Foundation in Nepal.

Communicatie voor accountants

YouBeDo
Logo van YouBeDo
Opleiderscore: starstarstarstarstar 10 YouBeDo heeft een gemiddelde beoordeling van 10 (uit 2 ervaringen)

Tip: klik op de knop om te starten met lezen!

Beschrijving

Communicatie voor accountants verenigt de twee disciplines accountancy en communicatie in een gebruiksvriendelijk boek. Het boek is bedoeld om (aankomende) accountants praktische handvatten te bieden om het communicatieproces te verbeteren, met als doel het vertrouwen van het maatschappelijk verkeer te (her)winnen.

Waarom kiezen voor Communicatie voor Accountants?
* het eerste studieboek dat communicatie en accountancy integraal behandelt;
* toegankelijke inleiding in communicatie, toegespitst op accountants;
* biedt (aankomende) accountants praktische handvatten om het communicatieproces te verbeteren om het vertrouwen van het maatschappelijk verkeer te (herwinnen).

Communicatie voor Acco…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Communicatie voor accountants verenigt de twee disciplines accountancy en communicatie in een gebruiksvriendelijk boek. Het boek is bedoeld om (aankomende) accountants praktische handvatten te bieden om het communicatieproces te verbeteren, met als doel het vertrouwen van het maatschappelijk verkeer te (her)winnen.

Waarom kiezen voor Communicatie voor Accountants?
* het eerste studieboek dat communicatie en accountancy integraal behandelt;
* toegankelijke inleiding in communicatie, toegespitst op accountants;
* biedt (aankomende) accountants praktische handvatten om het communicatieproces te verbeteren om het vertrouwen van het maatschappelijk verkeer te (herwinnen).

Communicatie voor Accountants bestaat uit een viertal hoofdonderdelen:
1. Een inleiding op het vakgebied communicatie, met gerichte aandacht voor de elementen die voor accountants van belang zijn;
2. De (beroeps)identiteit van accountants, uitmondend in praktische handvatten om de reputatie te managen;
3. De handvatten voor mogelijke crises binnen het accountantsvak en de richtlijnen om hierbij van passieve naar actieve communicatie over te gaan;
4. Het inzicht in de rechte rug van de accountant met gedrag en cultuur in het middelpunt beschreven, waarbij wordt toegewerkt naar het (her)winnen van vertrouwen van het maatschappelijk verkeer.

Communicatie voor accountants is ook beschikbaar als e-book.

Online ondersteuning
Met de code in je nieuwe studieboek heb je twee jaar lang gratis toegang tot het online materiaal bij het boek. Je vindt hier extra opdrachten om mee te oefenen. De toegangscode in het boek is persoonsgebonden en eenmalig te gebruiken.

Author(s):


Elina Bos

Publisher: Noordhoff Uitgevers B.V.
Published at: April 2017
Edition: 1
Er zijn nog geen ervaringen.

    Deel je ervaring

    Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

    Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.