Conflicthantering op de werkvloer 102

Formaat:
Wij doneren tot 12% van je aankoopbedrag aan een onderwijs project van de Tika Foundation in Nepal.
Logo van YouBeDo

Tip: klik op de knop om te starten met lezen!

Beschrijving

Over de serie Elk deel in deze serie biedt tal van praktische tips over de meest effectieve aanpak in herkenbare werksituaties. Je ontdekt hoe je bij collega's of klanten de door jou gewenste reactie kunt oproepen door je mondeling, schriftelijk en non-verbaal effectiever uit te drukken. Over dit deel In iedere samenwerkingsrelatie nemen we tegenstellingen, meningsverschillen en verschillende belangen en doelen waar. Het is van belang om op een soepele manier om te gaan met tegenstellingen. Iedere organisatie is gebaat bij goede samenwerkingsrelaties, want alleen dan kunnen gezamenlijke doelstellingen worden gerealiseerd. Dit boek gaat in op een aantal verschillende situaties waarin er sprak…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Conflicthantering, Beïnvloeden, Communicatieve vaardigheden, Werkdruk en Omgaan met weerstand.

Over de serie Elk deel in deze serie biedt tal van praktische tips over de meest effectieve aanpak in herkenbare werksituaties. Je ontdekt hoe je bij collega's of klanten de door jou gewenste reactie kunt oproepen door je mondeling, schriftelijk en non-verbaal effectiever uit te drukken. Over dit deel In iedere samenwerkingsrelatie nemen we tegenstellingen, meningsverschillen en verschillende belangen en doelen waar. Het is van belang om op een soepele manier om te gaan met tegenstellingen. Iedere organisatie is gebaat bij goede samenwerkingsrelaties, want alleen dan kunnen gezamenlijke doelstellingen worden gerealiseerd. Dit boek gaat in op een aantal verschillende situaties waarin er sprake is van tegenstellingen en conflicten. Dat kan variëren van vergaderen en overleggen tot klachtenbehandeling en het geven en ontvangen van kritiek. Bij het omgaan met tegenstellingen is echter niet alleen wat we zeggen van belang, maar ook de manier waarop we dat doen. Ook hier wordt aandacht aan besteed. Over de auteur Organisatiepsychologe Alice Kuipers-Bos heeft dit boek geschreven vanuit een jarenlange ervaring als trainer op het gebied van sociale vaardigheden. Onderhandeling en conflicthantering is daarbij een belangrijk thema. Alice is partner in Bos & Kuipers B.V. in Utrecht.

Author(s):



Publisher: Vakmedianet
Published at: December 2013
Edition: 1
Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.