De klantenfluisteraar

Formaat:
Wij doneren tot 12% van je aankoopbedrag aan een onderwijs project van de Tika Foundation in Nepal.

De klantenfluisteraar

YouBeDo
Logo van YouBeDo
Opleiderscore: starstarstarstarstar 10 YouBeDo heeft een gemiddelde beoordeling van 10 (uit 2 ervaringen)

Tip: klik op de knop om te starten met lezen!

Beschrijving

Jan van Setten vertelt u in 'De klantenfluisteraar' u hoe u de klant voor zich kunt winnen, zodat zowel hij als uzelf plezier heeft in het zakendoen. Met veel flair en humor en aan de hand van praktische voorbeelden wordt u aan het denken (en aan het werk!) gezet. KLANTEN Aan de ene kant zijn ze uw broodwinning en dus uw waardevolste bezit. Aan de andere kant werken ze soms op uw zenuwen: hoe krijgt u vat op hun gedrag? Hoe werkt het 'klantenbrein' precies? Misschien hebben ze wel heel andere behoeften dan u denkt - en dan ze zelf denken! Wat zijn de échte wensen en verwachtingen van een klant? Hoe denkt hij over u, over uw concurrenten en over zichzelf? Als u dat weet, kunt u 'dansen' met u…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Stress, Time management, Feedback geven, Werkdruk en Werk / Privé Balans.

Jan van Setten vertelt u in 'De klantenfluisteraar' u hoe u de klant voor zich kunt winnen, zodat zowel hij als uzelf plezier heeft in het zakendoen. Met veel flair en humor en aan de hand van praktische voorbeelden wordt u aan het denken (en aan het werk!) gezet. KLANTEN Aan de ene kant zijn ze uw broodwinning en dus uw waardevolste bezit. Aan de andere kant werken ze soms op uw zenuwen: hoe krijgt u vat op hun gedrag? Hoe werkt het 'klantenbrein' precies? Misschien hebben ze wel heel andere behoeften dan u denkt - en dan ze zelf denken! Wat zijn de échte wensen en verwachtingen van een klant? Hoe denkt hij over u, over uw concurrenten en over zichzelf? Als u dat weet, kunt u 'dansen' met uw klant en geeft u hem niet zomaar wat hij vraagt, maar wat hij werkelijk nodig heeft. VERWARREND EENVOUDIG Van Setten haalt heel wat opvattingen over klanten overhoop. Hij schopt tegen heilige huisjes, gooit knuppels in het hoenderhok en geeft verwarrend eenvoudige antwoorden op prangende vragen. Na lezing van dit boek kijkt u met frisse blik tegen uw klanten en uzelf aan. Sterker nog, u kunt uw marketing uitbesteden. Aan wie? Aan uw klant!

Author(s):


Jan van Setten

Publisher: Atlas Contact, Uitgeverij
Published at: June 2017
Edition: 1
Er zijn nog geen ervaringen.

    Deel je ervaring

    Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

    Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.