Beschrijving
Geloof je niet in snelle verkoopmethodes, maar zoek je écht verdieping? De KLIK-methode is speciaal voor ondernemers en ZZP'ers die verkopen niet als beroep hebben. Iets voor jou? De KLIK-methode helpt jou resultaten te bereiken als: * Meer klanten winnen door social selling * Vruchtbare klantrelaties door goed te luisteren en slim te praten * Snel vertrouwen winnen door denkpatronen te zien en te gebruiken * Jezelf verkopen? Van 'onzeker over' naar 'natuurlijk vinden'. Speciaal voor zzp'ers en ondernemers die zelf moeten uitvinden hoe ze acquisitie plegen schreef Petra Smit-Wattez het boek De Klik-methode: Hoe je moeiteloos nieuwe klanten vindt. Met De KLIK-methode heb je een beknopt maar c…
Lees de volledige beschrijving
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Geloof je niet in snelle verkoopmethodes, maar zoek je écht
verdieping? De KLIK-methode is speciaal voor ondernemers en ZZP'ers
die verkopen niet als beroep hebben. Iets voor jou? De KLIK-methode
helpt jou resultaten te bereiken als: * Meer klanten winnen door
social selling * Vruchtbare klantrelaties door goed te luisteren en
slim te praten * Snel vertrouwen winnen door denkpatronen te zien
en te gebruiken * Jezelf verkopen? Van 'onzeker over' naar
'natuurlijk vinden'. Speciaal voor zzp'ers en ondernemers die zelf
moeten uitvinden hoe ze acquisitie plegen schreef Petra Smit-Wattez
het boek De Klik-methode: Hoe je moeiteloos nieuwe klanten vindt.
Met De KLIK-methode heb je een beknopt maar compleet handboek voor
acquisitie in handen. Je leert hoe je een ijzersterk
ondernemersverhaal ontwerpt, hoe je jouw dienst of product
presenteert, hoe je jouw doelgroep benadert, en hoe je veelgemaakte
beginnersfouten omzeilt. De nieuwste inzichten uit de
neuropsychologie maken de KLIK-methode eenvoudig en effectief. Je
hoeft als ondernemer geen acquisitieprofessional te zijn om zonder
veel moeite nieuwe en langdurige relaties met klanten en
opdrachtgevers aan te gaan. Dit boek gaat je helpen bij het creëren
van nieuwe kansen en het vergroten van je netwerk! De KLIK-methode
brengt acquisitie terug tot 4 basisvragen. Wat wil jij? Wat wil
jouw klant? Wat is er voor nodig om een win-win-relatie tussen jou
en jouw klant op te bouwen? Hoe leg je het eerste contact?
Stapsgewijs leer je het antwoord te vinden op deze vragen.
Acquireren is geen truc maar een sociaal proces, van mens tot mens.
Wederzijds begrip tussen ondernemer en klant vormt de sleutel tot
een succesvolle zakelijke relatie. Petra Smit-Wattez is psycholoog
en directeur van All Telemarketing, bureau voor telemarketing en
strategisch advies op het gebied van acquisitie.
Author(s):
Petra Smit-Wattez
Publisher: Eburon Uitgeverij B.V.
Published at: November 2017
Edition: 1
Er zijn nog geen ervaringen. Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus?
Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.