Essentie van dienstenmarketingmanagement

Formaat:
Wij doneren tot 12% van je aankoopbedrag aan een onderwijs project van de Tika Foundation in Nepal.

Essentie van dienstenmarketingmanagement

YouBeDo
Logo van YouBeDo
Opleiderscore: starstarstarstarstar 10 YouBeDo heeft een gemiddelde beoordeling van 10 (uit 2 ervaringen)

Tip: klik op de knop om te starten met lezen!

Beschrijving

Essentie van dienstenmarketingmanagement leert je hoe je binnen een dienstverlenende organisatie voor een efficiënt marketingbeleid zorgt. Helder geschreven, praktijkgericht en to the point. Waarom kiezen voor Essentie van dienstenmarketingmanagement? ? compact en toch zeer compleet; ? veel aandacht voor nieuwe marketingtools als social media; ? handige ondersteunende website met extra studiemateriaal. De dienstensector is steeds meer zichtbaar geworden in onze maatschappij. Banken, horecaondernemingen, onderwijsinstellingen, luchtvaartbedrijven, consultancybureaus, schoonmaakbedrijven en ziekenhuizen (maar bijvoorbeeld ook de media), het zijn allemaal dienstverleners. Willen zij waarde creë…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Ondernemen, Innovatiemanagement, Innovatie, Bedrijfskunde en Middle management.

Essentie van dienstenmarketingmanagement leert je hoe je binnen een dienstverlenende organisatie voor een efficiënt marketingbeleid zorgt. Helder geschreven, praktijkgericht en to the point. Waarom kiezen voor Essentie van dienstenmarketingmanagement? ? compact en toch zeer compleet; ? veel aandacht voor nieuwe marketingtools als social media; ? handige ondersteunende website met extra studiemateriaal. De dienstensector is steeds meer zichtbaar geworden in onze maatschappij. Banken, horecaondernemingen, onderwijsinstellingen, luchtvaartbedrijven, consultancybureaus, schoonmaakbedrijven en ziekenhuizen (maar bijvoorbeeld ook de media), het zijn allemaal dienstverleners. Willen zij waarde creëren voor hun klanten en stakeholders, dan zullen zij hun diensten optimaal moeten managen. Hiervoor is grondige kennis van dienstenmarketing nodig. Essentie van dienstenmarketingmanagement gaat op gestructureerde wijze in op dit vakgebied. Dit praktische handboek leert je alles over het hoe en waarom van dienstenmarketing. Ook laat het je zien hoe je marketingtools als social media kunt inzetten om je doelen te behalen. Deze tweede editie van Essentie van dienstenmarketingmanagement is volledig herzien en geactualiseerd. Het boek gaat dieper in op de diverse aspecten van digitale marketing. Ook is er in deze nieuwe druk aandacht voor onderwerpen als de customer journey, marktverstorende innovaties, Value Proposition Design, marketing accountability en persona's. Als je later aan de slag wilt als manager in de dienstensector, is Essentie van dienstenmarketingmanagement een onmisbaar handboek. Online ondersteuning Op de ondersteunende website vind je toetsvragen en figuren uit het boek. Erg handig bij het voorbereiden op je tentamens!

Author(s):


Wouter de Vries

Publisher: Noordhoff Uitgevers B.V.
Published at: May 2016
Edition: 2
Er zijn nog geen ervaringen.

    Deel je ervaring

    Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

    Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.