Gesprekskunst voor professionals

Formaat:
Wij doneren tot 12% van je aankoopbedrag aan een onderwijs project van de Tika Foundation in Nepal.

Gesprekskunst voor professionals

YouBeDo
Logo van YouBeDo
Opleiderscore: starstarstarstarstar 10 YouBeDo heeft een gemiddelde beoordeling van 10 (uit 2 ervaringen)

Tip: klik op de knop om te starten met lezen!

Beschrijving

In hun dagelijks contact met klanten lopen professionals regelmatig aan tegen lastige gesprekken. Gesprekken die met de beste wil van de wereld niet productief te noemen zijn. Met als gevolg een onbevredigd gevoel, halfhartige afspraken of zelfs een deuk in de relatie. Waarom verlopen gesprekken met klanten soms zo moeizaam? En hoe kun je zo'n gesprek tóch met resultaat afsluiten? Dat zijn de vragen die in dit boek centraal staan. Aan de hand van vele voorbeelden leer je allereerst hoe je de valkuilen in een gesprek kunt herkennen. Vervolgens legt de auteur stap voor stap uit hoe je in dergelijke situaties kunt bijsturen om tóch tot een productief gesprek te komen. Adrie van den Berge is zel…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Effectief communiceren, Online presenteren, Online communicatie, Presenteren en Mondelinge communicatie.

In hun dagelijks contact met klanten lopen professionals regelmatig aan tegen lastige gesprekken. Gesprekken die met de beste wil van de wereld niet productief te noemen zijn. Met als gevolg een onbevredigd gevoel, halfhartige afspraken of zelfs een deuk in de relatie. Waarom verlopen gesprekken met klanten soms zo moeizaam? En hoe kun je zo'n gesprek tóch met resultaat afsluiten? Dat zijn de vragen die in dit boek centraal staan. Aan de hand van vele voorbeelden leer je allereerst hoe je de valkuilen in een gesprek kunt herkennen. Vervolgens legt de auteur stap voor stap uit hoe je in dergelijke situaties kunt bijsturen om tóch tot een productief gesprek te komen. Adrie van den Berge is zelfstandig adviseur en geassocieerd met De Galan & Voigt, adviseurs voor organisatieontwikkeling, opleiding en training. Hij is coauteur van diverse boeken over werkconferenties en andere interactieve bijeenkomsten waar mensen met elkaar werken aan organisatievraagstukken. Daarnaast schreef hij veel artikelen over leren, gespreksvoering en het verband daartussen.

Author(s):


Adrie van den Berge

Publisher: Boom uitgevers Amsterdam
Published at: January 2017
Edition: 1
Er zijn nog geen ervaringen.

    Deel je ervaring

    Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

    Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.