Handboek online marketing, editie 5

Formaat:
Wij doneren tot 12% van je aankoopbedrag aan een onderwijs project van de Tika Foundation in Nepal.
Logo van YouBeDo

Tip: klik op de knop om te starten met lezen!

Beschrijving

Januari 2018: de 2e geactualiseerde oplage is beschikbaar!

De HOM5 2018 editie is vernieuwd:
* Inclusief cijferupdates en redactie.
* 600+ pagina's en 70+ cases.
* Meer e-business, customer journey, conversie, mobile, contentstrategie en 2200+ gratis digitale bijlagen!

Het Handboek Online Marketing is compleet vernieuwd. In deze 5e editie: 50 nieuwe (Nederlandse) cases, meer en nieuwe opdrachten per hoofdstuk en een verbeterde opmaak en leesbaarheid. En voor het eerst met een hardcover, zodat het boek gemakkelijk open blijft liggen. In deze editie wordt ook meer aandacht besteedt aan de digitale transitie, IoT, ecommerce, mobile commerce, social selling, inbound marketing, customer journey…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Online marketing, Typografie & opmaak, SEO, Google Analytics en Copywriting.

Januari 2018: de 2e geactualiseerde oplage is beschikbaar!

De HOM5 2018 editie is vernieuwd:
* Inclusief cijferupdates en redactie.
* 600+ pagina's en 70+ cases.
* Meer e-business, customer journey, conversie, mobile, contentstrategie en 2200+ gratis digitale bijlagen!

Het Handboek Online Marketing is compleet vernieuwd. In deze 5e editie: 50 nieuwe (Nederlandse) cases, meer en nieuwe opdrachten per hoofdstuk en een verbeterde opmaak en leesbaarheid. En voor het eerst met een hardcover, zodat het boek gemakkelijk open blijft liggen. In deze editie wordt ook meer aandacht besteedt aan de digitale transitie, IoT, ecommerce, mobile commerce, social selling, inbound marketing, customer journey, contentmarketing en engagement marketing.

Handboek Online Marketing is het meest gebruikte boek over online marketing in het onderwijs en door professionals. Geschikt voor opleidingen in marketing, media, communicatie en (commerciële) economie.


Author(s):


Patrick Petersen

Publisher: Boom uitgevers Amsterdam
Published at: May 2016
Edition: 1
Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.