Het acquisitie en saleshandboek voor de (administratieve) dienstverlening

Formaat:
Wij doneren tot 12% van je aankoopbedrag aan een onderwijs project van de Tika Foundation in Nepal.
Logo van YouBeDo

Tip: klik op de knop om te starten met lezen!

Beschrijving

Dit praktische handboek is geschreven om ondernemers in de (administratieve) dienstverlening te ondersteunen met praktische tips om via de traditionele marketing weg nieuwe klanten te genereren. De allerbeste manier om klanten te werven hebben we in de loop der jaren uit ervaring en kennis doorontwikkeld. Hierdoor hebben we diverse franchiseorganisaties zoals Kubus en Cijfermeesters kunnen helpen met de start of groei van hun kantoor. Wij geloven nog steeds dat traditionele marketing erg doeltreffend is om op korte termijn een groei te realiseren. Voor boekhouders en accountants is het vaak moeilijk om in korte tijd een gezond bedrijf te hebben. De markt is zo dat ondernemers en bedrijven di…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen voor dit product. Heb jij een vraag? Neem contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Acquisitie, Verkoopmethoden, NIMA A Sales, NIMA B Sales en Verkoopstrategie.

Dit praktische handboek is geschreven om ondernemers in de (administratieve) dienstverlening te ondersteunen met praktische tips om via de traditionele marketing weg nieuwe klanten te genereren. De allerbeste manier om klanten te werven hebben we in de loop der jaren uit ervaring en kennis doorontwikkeld. Hierdoor hebben we diverse franchiseorganisaties zoals Kubus en Cijfermeesters kunnen helpen met de start of groei van hun kantoor. Wij geloven nog steeds dat traditionele marketing erg doeltreffend is om op korte termijn een groei te realiseren. Voor boekhouders en accountants is het vaak moeilijk om in korte tijd een gezond bedrijf te hebben. De markt is zo dat ondernemers en bedrijven die al voorzien zijn van een boekhouder of accountant niet zo snel de overstap maken naar een nieuwe dienstverlener ondanks dat merk ik dat er best veel ontevredenheid heerst bij veel van deze ondernemers. Deze ondernemers hebben dan vaak dat duwtje in de rug nodig om eens met een andere boekhouder of accountant in gesprek te gaan. Dit handboek biedt handig tips om als (introverte) boekhouder toch aan nieuwe klanten te komen.

Author(s):


André Schraa

Publisher: Brave New Books
Published at: November 2018
Edition: 1
Er zijn nog geen ervaringen.
  • Bekijk gerelateerde producten mét ervaringen: Acquisitie.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen voor dit product. Heb jij een vraag? Neem contact op met onze klantenservice.