Het gezeur de baas

Formaat:
Wij doneren tot 12% van je aankoopbedrag aan een onderwijs project van de Tika Foundation in Nepal.

Het gezeur de baas

YouBeDo
Logo van YouBeDo
Opleiderscore: starstarstarstarstar 10 YouBeDo heeft een gemiddelde beoordeling van 10 (uit 2 ervaringen)

Tip: klik op de knop om te starten met lezen!

Beschrijving

Wat een wereldbaan: manager zijn. Een heuse leider! Alleen jammer dat er in jouw team nou nèt een aantal van die zeurderige types zitten. Die altijd de organisatie, het systeem of de klant de schuld geven van alles wat er mis gaat. En dat kost bakken energie. En dus ben je net zoals veel van je collegas eigenlijk best toe aan een nieuw team, een nieuwe afdeling of een nieuw bedrijf. Want je hebt al zoveel geprobeerd om de spirit er weer in te krijgen, de sleur en het gezanik te doorbreken. Maar zonder resultaat. Beste manager, er is goed nieuws en slecht nieuws. Het slechte nieuws is, dat waar je ook naartoe vertrekt, ze zullen er altijd zijn: de zuigers, de zeikerds, de `zwijnen. En het las…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Teamvorming & Teamtraining, Teambuilding, Feedback geven, Teammanagement en Teamcoaching.

Wat een wereldbaan: manager zijn. Een heuse leider! Alleen jammer dat er in jouw team nou nèt een aantal van die zeurderige types zitten. Die altijd de organisatie, het systeem of de klant de schuld geven van alles wat er mis gaat. En dat kost bakken energie. En dus ben je net zoals veel van je collegas eigenlijk best toe aan een nieuw team, een nieuwe afdeling of een nieuw bedrijf. Want je hebt al zoveel geprobeerd om de spirit er weer in te krijgen, de sleur en het gezanik te doorbreken. Maar zonder resultaat. Beste manager, er is goed nieuws en slecht nieuws. Het slechte nieuws is, dat waar je ook naartoe vertrekt, ze zullen er altijd zijn: de zuigers, de zeikerds, de `zwijnen. En het lastige is, ze hebben vaak nog gelijk ook. De systemen werken niet, de beleidsmakers hebben te veel afstand van de werkvloer en klanten zijn nu eenmaal lastig. En daar sta je dan met je `paarlen en goede bedoelingen. Het goede nieuws is dat er wel iets aan te doen valt. Je het gezeur de baas kunt worden. Dat je een keuze hebt tussen leiden of lijden. Net zoals je medewerkers trouwens... Drs. Miranda F. Keijser-van Gils is organisatiesociologe, coach en veranderaar. Tevens is zij veranderkundig leider van Theatergroep Plezant. Haar tomeloze energie, intuïtieve kwaliteiten en onconventionele kijk op het ontwikkelen van concepten en mensen staan garant voor een sprankelende begeleiding en innovatief resultaat.

Author(s):


Miranda Keijser-van Gils

Publisher: Boom uitgevers Amsterdam
Published at: March 2013
Edition: 1
Er zijn nog geen ervaringen.

    Deel je ervaring

    Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

    Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.