Het nieuwe communicatieklimaat

Formaat:
Wij doneren tot 12% van je aankoopbedrag aan een onderwijs project van de Tika Foundation in Nepal.
Logo van YouBeDo
Opleiderscore: starstarstarstarstar 10 YouBeDo heeft een gemiddelde beoordeling van 10 (uit 2 ervaringen)

Tip: klik op de knop om te starten met lezen!

Beschrijving

De maatschappij is voortdurend in beweging. Ook het communicatievak staat niet stil. Maar hoe weet je welke innovaties er nu echt toe doen voor het communicatievak? Eric Goubin brengt een overzicht van de 20 meest relevante trends en beschrijft meteen ook de implicaties voor iedere communicatieverantwoordelijke.

Ontdek de 20 trends

1. Het DNA van de nieuwe overheid: lean en agile, authentiek en transparant
2. Dansen op het slappe koord tussen loslaten en verbinden
3. De converserende overheid: de opkomst van meerrichtingsverkeer
4. Grijzer, eenzamer en inclusiever
5. Glocalisering: de brug tussen buitenwereld en binnenwereld
6. Duurzame communicatie voor een duurzame samenleving
7. Innovat…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Nudging, Digitale communicatie, Communicatieve vaardigheden, Web 2.0 en B2B-Communicatie.

De maatschappij is voortdurend in beweging. Ook het communicatievak staat niet stil. Maar hoe weet je welke innovaties er nu echt toe doen voor het communicatievak? Eric Goubin brengt een overzicht van de 20 meest relevante trends en beschrijft meteen ook de implicaties voor iedere communicatieverantwoordelijke.

Ontdek de 20 trends

1. Het DNA van de nieuwe overheid: lean en agile, authentiek en transparant
2. Dansen op het slappe koord tussen loslaten en verbinden
3. De converserende overheid: de opkomst van meerrichtingsverkeer
4. Grijzer, eenzamer en inclusiever
5. Glocalisering: de brug tussen buitenwereld en binnenwereld
6. Duurzame communicatie voor een duurzame samenleving
7. Innovatie en disruptie in de realtime economy
8. Sharing: delen en ruilen in de informatiesamenleving
9. Keuzearchitectuur, nudging en het 7E-model: aandacht voor de olifant in ons
10. Contentmarketing: werk maken van content-ement
11. Iedereen communicatiedienst?
12. Less is more
13. Accountability en meten
14. Digitaal, maar nog niet helemaal
15. Drukwerk: minder maar beter en gerichter
16. Worstelen met de mediacratie
17. Kanaalstrategie op mensenmaat
18. Van storytelling tot beleving
19. Communicatie wordt nog visueler
20. Lolology

Author(s):


Eric Goubin

Publisher: Academic & Scientific publishers
Published at: April 2017
Edition: 1
Er zijn nog geen ervaringen.
  • Bekijk gerelateerde producten mét ervaringen: Nudging.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.