Hoe bouw je een high performance organisatie?

Formaat:
Wij doneren tot 12% van je aankoopbedrag aan een onderwijs project van de Tika Foundation in Nepal.

Hoe bouw je een high performance organisatie?

YouBeDo
Logo van YouBeDo
Opleiderscore: starstarstarstarstar 10 YouBeDo heeft een gemiddelde beoordeling van 10 (uit 2 ervaringen)

Tip: klik op de knop om te starten met lezen!

Beschrijving

Houd u niet langer bezig met wat u denkt dat werkt, of wat u vindt dat zou moeten werken. Als hedendaagse manager kunt u zich beter concentreren op datgene wat werkelijk bijdraagt aan het bereiken van uw doelstellingen. André de Waal ontdekte en analyseerde op wetenschappelijke wijze wat er aantoonbaar toe doet in iedere soort organisatie, wereldwijd, in alle sectoren. Hoe bouw je een High Performance Organisatie? beschrijft het bewezen HPO-raamwerk dat bestaat uit de vijf universele factoren waar u op moet focussen om uw organisatie te veranderen in een High Performance Organisatie(HPO): 1. kwaliteit van management; 2. openheid en actiegerichtheid; 3. langetermijngerichtheid; 4. continue ve…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Winstdeling, Bedrijfseconomie, Financieel Adviseur, Financial controller en Sales management.

Houd u niet langer bezig met wat u denkt dat werkt, of wat u vindt dat zou moeten werken. Als hedendaagse manager kunt u zich beter concentreren op datgene wat werkelijk bijdraagt aan het bereiken van uw doelstellingen. André de Waal ontdekte en analyseerde op wetenschappelijke wijze wat er aantoonbaar toe doet in iedere soort organisatie, wereldwijd, in alle sectoren. Hoe bouw je een High Performance Organisatie? beschrijft het bewezen HPO-raamwerk dat bestaat uit de vijf universele factoren waar u op moet focussen om uw organisatie te veranderen in een High Performance Organisatie(HPO): 1. kwaliteit van management; 2. openheid en actiegerichtheid; 3. langetermijngerichtheid; 4. continue verbetering en vernieuwing; 5. kwaliteit van medewerkers. Het HPO-raamwerk is het resultaat van jarenlang internationaal onderzoek naar de succesfactoren van HPO's. In dit boek geeft André de Waal veel praktijkvoorbeelden uit verschillende sectoren, zoals finance, detailhandel, industrie, ICT, hoger onderwijs en overheid. Inclusief interviews met HPO-leiders bij Microsoft, SABMiller, Svenska Handelsbanken, HP, Tata Steel, Ziggo, Unilever en KLM. Het HPO-raamwerk wordt inmiddels wereldwijd bij meer dan 2000 organisaties toegepast. André de Waal (1960) is academisch directeur van het HPO Center, een organisatie die wereldwijd onderzoek doet naar High Performance Organizations. Daarnaast is André associate professor High Performance Organizations aan de Maastricht School of Management, gastdocent aan de Vrije Universiteit Amsterdam en Erasmus Universiteit Rotterdam, auteur van o.a. de besteller Maak van je bedrijf een toporganisatie en veelgevraagd spreker. Eindelijk een boek dat verder gaat dan `beloften en dat meer inzicht biedt in de essentiële factoren die een rol spelen bij high performance organisaties. Dit baanbrekende werk van dr. De Waal is verplichte kost voor mensen die geïnteresseerd zijn in dit onderwerp. Manfred F.R. Kets de Vries, klinisch professor Leadership and Organizational Change bij INSEAD André de Waal heeft een fantastische prestatie geleverd door high performance wetenschappelijk te onderzoeken en zijn bevindingen te presenteren als concrete ideeën die managers direct kunnen toepassen. Peter Hartman President-directeur KLM

Author(s):


Andre De Waal

Publisher: Duuren Media, Van
Published at: March 2013
Edition: 1
Er zijn nog geen ervaringen.

    Deel je ervaring

    Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

    Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.