Leidinggeven zonder cijfers

Formaat:
Wij doneren tot 12% van je aankoopbedrag aan een onderwijs project van de Tika Foundation in Nepal.

Leidinggeven zonder cijfers

YouBeDo
Logo van YouBeDo
Opleiderscore: starstarstarstarstar 10 YouBeDo heeft een gemiddelde beoordeling van 10 (uit 2 ervaringen)

Tip: klik op de knop om te starten met lezen!

Beschrijving

De opvolger van Leidinggeven zonder bevelen - Hoe laat je mensen vanuit zichzelf naar een resultaat werken? - Welke veranderingsstrategie pas je toe om een kwaliteitscultuur te bewerkstelligen? - Hoe maak je deze verandering zonder conflict te veroorzaken?

Hiërarchie en controle zijn niet meer de primaire ingrediënten voor succes. Resultaat behalen met je organisatie gebeurt tegenwoordig meer dan ooit samen. De manier waarop je jouw organisatie leidt en met je werknemers communiceert, beïnvloedt de werking van je bedrijf dus enorm.

In Leidinggeven zonder cijfers vertellen Filip Vandendriessche en Han Looten hoe je als manager het vooropgestelde doel kunt bereiken en tegelijkertijd medewerk…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Binnendienst verkoop, NIMA A Sales, Verkoopgesprek, Verkoopvaardigheden en Accountmanager.

De opvolger van Leidinggeven zonder bevelen - Hoe laat je mensen vanuit zichzelf naar een resultaat werken? - Welke veranderingsstrategie pas je toe om een kwaliteitscultuur te bewerkstelligen? - Hoe maak je deze verandering zonder conflict te veroorzaken?

Hiërarchie en controle zijn niet meer de primaire ingrediënten voor succes. Resultaat behalen met je organisatie gebeurt tegenwoordig meer dan ooit samen. De manier waarop je jouw organisatie leidt en met je werknemers communiceert, beïnvloedt de werking van je bedrijf dus enorm.

In Leidinggeven zonder cijfers vertellen Filip Vandendriessche en Han Looten hoe je als manager het vooropgestelde doel kunt bereiken en tegelijkertijd medewerkers betrokken houdt bij de organisatie. De auteurs hebben daarbij een bijzondere aandacht voor outputmanagement. Die manier van sturing koppelt de doelstellingen van een organisatie aan een cultuur waarin de capaciteiten van de individuele werknemers tot volle wasdom komen en de klant en kwaliteit centraal staan.

Outputsturing is niet de volgende managementhype, maar staat voor een andere manier van denken voor bestuurders. Het verhoogt de samenwerking binnen je bedrijf, en maakt verandering zonder conflict mogelijk. Sturen op output kun je leren, en dit boek wijst je de weg.

Author(s):


Filip Vandendriessche
Han Looten

Publisher: Boom uitgevers Amsterdam
Published at: December 2014
Edition: 1
Er zijn nog geen ervaringen.

    Deel je ervaring

    Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

    Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.