Management van het onverwachte

Formaat:
Wij doneren tot 12% van je aankoopbedrag aan een onderwijs project van de Tika Foundation in Nepal.

Management van het onverwachte

YouBeDo
Logo van YouBeDo
Opleiderscore: starstarstarstarstar 10 YouBeDo heeft een gemiddelde beoordeling van 10 (uit 2 ervaringen)

Tip: klik op de knop om te starten met lezen!

Beschrijving

Natuurlijk is er niets nieuws onder de zon toch komen Karl Weick en Kathleen Sutcliffe in Management van het onverwachte daar zo dicht mogelijk bij als menselijk voorstelbaar is. Geen uitgave is actueler (helaas), en er is wellicht geen andere benadering die origineler en doordachter en bruikbaarder en rijker aan informatie is dan wat u vindt tussen de omslagen van dit boek. Tom Peters, auteur van Excellente ondernemingen, bij de Amerikaanse editie De grootste vijand van het creëren van een HRO is een managementstijl die een geloof in autoriteit koppelt aan de overtuiging dat vereenvoudiging de sleutel tot succes is. Die combinatie leidt tot organisaties waarin lastige informatie niet wordt …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Outplacement, Reorganisatie, BHV basis, BHV (Bedrijfshulpverlener) en Preventiemedewerker.

Natuurlijk is er niets nieuws onder de zon toch komen Karl Weick en Kathleen Sutcliffe in Management van het onverwachte daar zo dicht mogelijk bij als menselijk voorstelbaar is. Geen uitgave is actueler (helaas), en er is wellicht geen andere benadering die origineler en doordachter en bruikbaarder en rijker aan informatie is dan wat u vindt tussen de omslagen van dit boek. Tom Peters, auteur van Excellente ondernemingen, bij de Amerikaanse editie De grootste vijand van het creëren van een HRO is een managementstijl die een geloof in autoriteit koppelt aan de overtuiging dat vereenvoudiging de sleutel tot succes is. Die combinatie leidt tot organisaties waarin lastige informatie niet wordt gedeeld, gesprekken over complexe problemen alleen nog in de wandelgangen gevoerd kunnen worden en een constante verplichting om succes te rapporteren tot ongelukken leidt. Juist in deze tijd waarin van bestuurders eenvoudige waarheden worden verwacht en expertise en dubbelzinnigheid niet erg populair zijn, zou de boodschap van dit boek wel eens extra relevant kunnen zijn. De Nederlandse vertaling komt op een goed moment. Dr. Huibert de Man, in het voorwoord

Author(s):


Karl E. Weick

Publisher: BBNC Uitgevers
Published at: July 2011
Edition: 1
Er zijn nog geen ervaringen.

    Deel je ervaring

    Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

    Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.