O, heb je het tegen mij?
- Formaat:
- Wij doneren tot 12% van je aankoopbedrag aan een onderwijs project van de Tika Foundation in Nepal.
Beschrijving
Karen Kroonstuiver en Mariëlle Seegers, beiden gepokt en gemazeld in de bladenwereld, leren je in 'O, heb je het tegen mij? alles over doelgroepdenken.Je weet wat je wil verkopen. Je hebt een website, stuurt nieuwsbrieven, maakt brochures. Kan niet fout gaan, toch? Newsflash: het draait in commerciële communicatie helemaal niet om jou. Het draait om je klant. Hoe wil zij/hij het liefst aangesproken worden? Op welke emoties kun je inspelen om voor elkaar te krijgen wat je wil? Dát is doelgroepdenken.
Met handige checklists, testjes, praktische tools en veel voorbeelden uit de praktijk. Doe er je voordeel mee!
Author(s):
Karen Kroonstuiver
Mariëlle Seegers
Publisher: Atlas Contact, Uitge…

Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Karen Kroonstuiver en Mariëlle Seegers, beiden gepokt en gemazeld
in de bladenwereld, leren je in 'O, heb je het tegen mij? alles
over doelgroepdenken.
Je weet wat je wil verkopen. Je hebt een website, stuurt nieuwsbrieven, maakt brochures. Kan niet fout gaan, toch? Newsflash: het draait in commerciële communicatie helemaal niet om jou. Het draait om je klant. Hoe wil zij/hij het liefst aangesproken worden? Op welke emoties kun je inspelen om voor elkaar te krijgen wat je wil? Dát is doelgroepdenken.
Met handige checklists, testjes, praktische tools en veel voorbeelden uit de praktijk. Doe er je voordeel mee!
Karen Kroonstuiver
Mariëlle Seegers
Publisher: Atlas Contact, Uitgeverij
Published at: April 2017
Edition: 1
Je weet wat je wil verkopen. Je hebt een website, stuurt nieuwsbrieven, maakt brochures. Kan niet fout gaan, toch? Newsflash: het draait in commerciële communicatie helemaal niet om jou. Het draait om je klant. Hoe wil zij/hij het liefst aangesproken worden? Op welke emoties kun je inspelen om voor elkaar te krijgen wat je wil? Dát is doelgroepdenken.
Met handige checklists, testjes, praktische tools en veel voorbeelden uit de praktijk. Doe er je voordeel mee!
Author(s):
Karen Kroonstuiver
Mariëlle Seegers
Publisher: Atlas Contact, Uitgeverij
Published at: April 2017
Edition: 1
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.