Opdrachtgever gezocht

Formaat:
Wij doneren tot 12% van je aankoopbedrag aan een onderwijs project van de Tika Foundation in Nepal.
Logo van YouBeDo

Tip: klik op de knop om te starten met lezen!

Beschrijving

Wat veel professionals remt bij het actief verwerven van opdrachten, is het gevoel dat ze zichzelf opdringen. Klanten hebben er immers een hekel aan om iets aangesmeerd te krijgen. Maar ze houden wél van kwaliteit. Dat is waar dit boek over gaat: klanten helpen kwaliteit in te kopen. Met de werkwijze en tips uit dit boek vind je sneller en effectiever goede opdrachtgevers, en wordt opdrachten verwerven een leuk onderdeel van je werk. Opdrachtgever gezocht biedt handvatten aan alle professionals die een grotere rol willen spelen in het verwerven van interessante en winstgevende opdrachten voor zichzelf en anderen. Het boek geeft antwoord op vragen als: -Hoe kom je bij nieuwe klanten aan tafel…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Pedicure, Nagelstyliste, Zonneconsulent, Stress en Time management.

Wat veel professionals remt bij het actief verwerven van opdrachten, is het gevoel dat ze zichzelf opdringen. Klanten hebben er immers een hekel aan om iets aangesmeerd te krijgen. Maar ze houden wél van kwaliteit. Dat is waar dit boek over gaat: klanten helpen kwaliteit in te kopen. Met de werkwijze en tips uit dit boek vind je sneller en effectiever goede opdrachtgevers, en wordt opdrachten verwerven een leuk onderdeel van je werk. Opdrachtgever gezocht biedt handvatten aan alle professionals die een grotere rol willen spelen in het verwerven van interessante en winstgevende opdrachten voor zichzelf en anderen. Het boek geeft antwoord op vragen als: -Hoe kom je bij nieuwe klanten aan tafel? -Hoe vertel je dat je goed bent, liefst zonder op te scheppen? -Hoe krijg je op een prettige manier klussen uit je netwerk? -Wat is het alternatief voor koude acquisitie? -Hoe voer je een plezierig en effectief koopgesprek?

Author(s):


Jan Willem van den Brink

Publisher: Boom uitgevers Amsterdam
Published at: October 2010
Edition: 1
Er zijn nog geen ervaringen.

    Deel je ervaring

    Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

    Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.