Opdrachtgever tevreden

Formaat:
Wij doneren tot 12% van je aankoopbedrag aan een onderwijs project van de Tika Foundation in Nepal.
Logo van YouBeDo

Tip: klik op de knop om te starten met lezen!

Beschrijving

Hoe houd je klanten tevreden? Hoe zorg je dat ze je trouw blijven? Dat ze niet in de verleiding komen om te kijken of een andere organisatie hetzelfde werk goedkoper en (in hun ogen tenminste) net zo goed kan doen? Werken voor een opdrachtgever is geen kwestie van ?u vraagt, wij draaien?. Op gelijk niveau staan en je externe of interne klant aan het denken zetten levert veel meer op. Opdrachtgever tevreden biedt praktische handvatten voor inhoudelijk deskundige professionals om met meer resultaat, plezier en vertrouwen samen te werken met hun opdrachtgevers Het boek geeft antwoord op vragen als: * Hoe ga je om met de minder goede ideeën van je opdrachtgever? * Hoe zorg je ervoor dat je opdra…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Train de trainer, Coaching, Co-actief coachen, Trainersvaardigheden en Didactische vaardigheden.

Hoe houd je klanten tevreden? Hoe zorg je dat ze je trouw blijven? Dat ze niet in de verleiding komen om te kijken of een andere organisatie hetzelfde werk goedkoper en (in hun ogen tenminste) net zo goed kan doen? Werken voor een opdrachtgever is geen kwestie van ?u vraagt, wij draaien?. Op gelijk niveau staan en je externe of interne klant aan het denken zetten levert veel meer op. Opdrachtgever tevreden biedt praktische handvatten voor inhoudelijk deskundige professionals om met meer resultaat, plezier en vertrouwen samen te werken met hun opdrachtgevers Het boek geeft antwoord op vragen als: * Hoe ga je om met de minder goede ideeën van je opdrachtgever? * Hoe zorg je ervoor dat je opdrachtgever zijn eigen verantwoordelijkheid neemt? * Wat doe je als anderen je advies niet willen horen? * Wat doe je als het minder goed gaat met de samenwerking? * Hoe zorg je dat de relatie doorloopt als de opdracht is afgerond? Kortom: hoe kom je van inhoudelijk expert naar adviserende partner? Maarten van Os en Jan Willem van den Brink houden ervan als professionals en opdrachtgevers hun doelen bereiken en daarbij lekker samenwerken. Als mensen met plezier hun vakkennis inzetten en vrolijk zeggen waar het op staat. De afgelopen jaren hebben ze duizenden inhoudelijk sterke professionals in vele organisaties geholpen bij het vinden en tevreden houden van klanten. Ze zijn beiden vennoot van Dreamfactory.

Author(s):


Jan Willem van den Brink

Publisher: Boom uitgevers Amsterdam
Published at: February 2015
Edition: 1
Er zijn nog geen ervaringen.

    Deel je ervaring

    Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

    Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.