Beschrijving
Peter Olsthoorn geeft in een persoonlijk relaas een overzicht van alle aspecten rondom privacy. Vanuit het perspectief van de marketeer, vanuit dat van de overheid, maar ook vanuit het perspectief van jou als burger. Wat is jouw privacy je waard? En voor welke voordelen ben je bereid een deel daarvan op te geven? Dit boek is verplicht leesvoer voor iedereen die zich mengt in de actuele privacydiscussie over spionage, patiëntendossier of surfgedrag volgen. De cases schetsen de rijke omvang, verbazen, leiden tot ongemak en zijn bij vlagen hilarisch. Met de continue vraag: wat is privacy mij waard? Jitty van Doodewaerd, privacydeskundige Federation of European Direct Marketing (Fedma) en Nederl…
Lees de volledige beschrijving
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Peter Olsthoorn geeft in een persoonlijk relaas een overzicht van
alle aspecten rondom privacy. Vanuit het perspectief van de
marketeer, vanuit dat van de overheid, maar ook vanuit het
perspectief van jou als burger. Wat is jouw privacy je waard? En
voor welke voordelen ben je bereid een deel daarvan op te geven?
Dit boek is verplicht leesvoer voor iedereen die zich mengt in de
actuele privacydiscussie over spionage, patiëntendossier of
surfgedrag volgen. De cases schetsen de rijke omvang, verbazen,
leiden tot ongemak en zijn bij vlagen hilarisch. Met de continue
vraag: wat is privacy mij waard? Jitty van Doodewaerd,
privacydeskundige Federation of European Direct Marketing (Fedma)
en Nederlandse Dialoog Marketing Associatie (DDMA) Over privacy
leren we niets op school en dat is een groot gemis. Peter Olsthoorn
maakt dat goed. Lezen dus, dit boek, zodat je begrijpt waarom de
titel een waarschuwing is en geen wens. Justine Pardoen,
hoofdredacteur van Ouders.nl Een unieke blik op wie er meekijken in
de digitale spiegel van ons ik Nils Rooijmans, directeur
Exposemedia.nl, columnist Emerce Dit boek belicht zon beetje alle
belangrijke aspecten van het belangrijkste mensenrecht van de 21ste
eeuw. Privacy is een bedreigde soort. Wat gisteren privé was, wordt
vandaag op Facebook verhandeld. En wat vandaag uit de schijnwerpers
blijft, is morgen resultaat van Big Data. Lees dit boek, want het
raakt aan alle kanten van je bestaan. Jos Birken,
marketingdirecteur in China en Singapore, columnist Tijdschift voor
Marketing Knap overzicht van een zeer actueel en relevant
onderwerp. 100% must-read. Sander van der Blonk-Digitaal Marketeer
& Ondernemer. Over de auteur: Peter Olsthoorn is
onderzoeksjournalist, historicus en schrijver van boeken over
internet, De macht van Facebook en De macht van Google. Hij
publiceert ondermeer in NRC, Intermediair, Adformatie, WebWereld,
HPdeTijd en Netkwesties.nl.
Author(s):
Peter Olsthoorn
Publisher: Boom uitgevers Amsterdam
Published at: November 2013
Edition: 1
Er zijn nog geen ervaringen. Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus?
Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.