Procesbeheersing in de industrie

Formaat:
Wij doneren tot 12% van je aankoopbedrag aan een onderwijs project van de Tika Foundation in Nepal.

Procesbeheersing in de industrie

YouBeDo
Logo van YouBeDo

Tip: klik op de knop om te starten met lezen!

Beschrijving

Auteur Vorstman, de bedenker van het primaire proces, benoemt in dit boek op simpele maar indringende wijze organisatorische processen die in uw eigen praktijk erg herkenbaar zijn. De door hem ontwikkelde analytische modellen maken u bewust van de voorwaarden die u moet vervullen om uw organisatie effectief te laten functioneren. Zo krijgt u handvatten om op een voorspelbare manier het gewenste resultaat tegen de juiste kosten te leveren. Het boek beschrijft de analyse van bedrijfsproblemen aan de hand van custom-made structuurmodellen. De juiste opbouw en de invoering van het `primaire proces' en de cruciale `rekenschapsrelatie' worden uitgebreid toegelicht. Daarbij worden belangrijke vrage…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Auteur Vorstman, de bedenker van het primaire proces, benoemt in dit boek op simpele maar indringende wijze organisatorische processen die in uw eigen praktijk erg herkenbaar zijn. De door hem ontwikkelde analytische modellen maken u bewust van de voorwaarden die u moet vervullen om uw organisatie effectief te laten functioneren. Zo krijgt u handvatten om op een voorspelbare manier het gewenste resultaat tegen de juiste kosten te leveren. Het boek beschrijft de analyse van bedrijfsproblemen aan de hand van custom-made structuurmodellen. De juiste opbouw en de invoering van het `primaire proces' en de cruciale `rekenschapsrelatie' worden uitgebreid toegelicht. Daarbij worden belangrijke vragen gesteld, zoals: Waar ligt de verantwoordelijkheid voor de winst? Welke medewerkers of groepering vervullen de ondernemersfunctie? Wat zijn de kosten gemaakt in de zogenaamde `verscholen fabriek'? Daarnaast kunt u kennismaken met een heldere en concrete visie op onder meer het aannamebeleid van personeel, essentiële taken van de directie en de invloed daarvan op de beheersing van de primaire en ondersteunende processen. Dit boek streeft naar duidelijkheid en openheid, waardoor motivatie, effectiviteit, creativiteit en winst in de onderneming toenemen. Tegelijk met dit boek over procesbeheersing in de dienstverlening is ook verschenen: Procesbeheersing in de dienstverlening.

Author(s):



Publisher: Vakmedianet Management B.V.
Published at: January 2013
Edition: 1
Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.