StoryDoing voor organisaties

Formaat:
Wij doneren tot 12% van je aankoopbedrag aan een onderwijs project van de Tika Foundation in Nepal.

StoryDoing voor organisaties

YouBeDo
Logo van YouBeDo
Opleiderscore: starstarstarstarstar 10 YouBeDo heeft een gemiddelde beoordeling van 10 (uit 2 ervaringen)

Tip: klik op de knop om te starten met lezen!

Beschrijving

Een krachtige organisatie weet waar ze voor staat. Waarom ze bestaat en wat haar kerntaak is. Welke uitdaging ze heeft, welke meerwaarde ze levert aan mens en maatschappij en hoe ze dat het beste kan waarmaken. En een krachtige organisatie weet dat niet alleen, maar bewijst dat door het te laten zien in haar handelen. In alle facetten van het zakendoen komt de essentie van zo'n organisatie tot uiting: helder, inspirerend en kloppend. Wij noemen dit StoryDoing. Wij zien om ons heen echter veel organisaties, of het nu commerciële, overheids- of maatschappelijke organisaties zijn, die moeite hebben om hun missie te vinden, vast te houden, te vertellen en te verzilveren. Zeker in maatschappelijk…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Een krachtige organisatie weet waar ze voor staat. Waarom ze bestaat en wat haar kerntaak is. Welke uitdaging ze heeft, welke meerwaarde ze levert aan mens en maatschappij en hoe ze dat het beste kan waarmaken. En een krachtige organisatie weet dat niet alleen, maar bewijst dat door het te laten zien in haar handelen. In alle facetten van het zakendoen komt de essentie van zo'n organisatie tot uiting: helder, inspirerend en kloppend. Wij noemen dit StoryDoing. Wij zien om ons heen echter veel organisaties, of het nu commerciële, overheids- of maatschappelijke organisaties zijn, die moeite hebben om hun missie te vinden, vast te houden, te vertellen en te verzilveren. Zeker in maatschappelijk en economisch roerige tijden, waarin veranderingen sneller gaan dan we kunnen bijhouden, valt het niet mee het roer recht te houden en de juiste koers te varen. Wij vinden dat zonde. Er gaat zo veel energie, daadkracht en waarde verloren. Terwijl het in onze visie niet zo ingewikkeld is. Daarom willen we organisaties helpen om hun verhaal te vinden, te vertellen, maar vooral te doen.

Author(s):


Jan-Peter Bogers
Ron van Gils

Publisher: Vakmedianet Management B.V.
Published at: September 2017
Edition: 1
Er zijn nog geen ervaringen.

    Deel je ervaring

    Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

    Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.