Wat bezielt mijn klant!?

Formaat:
Wij doneren tot 12% van je aankoopbedrag aan een onderwijs project van de Tika Foundation in Nepal.

Wat bezielt mijn klant!?

YouBeDo
Logo van YouBeDo
Opleiderscore: starstarstarstarstar 10 YouBeDo heeft een gemiddelde beoordeling van 10 (uit 2 ervaringen)

Tip: klik op de knop om te starten met lezen!

Beschrijving

Levert uw bedrijf aan zakelijke afnemers? Dan heeft u niet alleen te maken met de crisis, maar ook met de almaar toenemende inkoopdruk van uw klanten. Wat bezielt mijn klant!?. Op die vraag heeft het bedrijfsleven verrassend genoeg nog steeds geen afdoende antwoord gevonden. Veel organisaties laten zich stapje voor stapje naar het slachthuis leiden ... in de hoop dat het probleem wel weer overwaait. Maar de haarscherpe analyses in dit boek laten zien dat dat niet zal gebeuren. De zakelijke markt is veranderd en zit in een neerwaartse spiraal waarbij de bodem zo langzamerhand in zicht komt. Wilt u met uw bedrijf overleven? Lees dan de heldere toelichtingen en slimme adviezen van Gerco Rietvel…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Levert uw bedrijf aan zakelijke afnemers? Dan heeft u niet alleen te maken met de crisis, maar ook met de almaar toenemende inkoopdruk van uw klanten. Wat bezielt mijn klant!?. Op die vraag heeft het bedrijfsleven verrassend genoeg nog steeds geen afdoende antwoord gevonden. Veel organisaties laten zich stapje voor stapje naar het slachthuis leiden ... in de hoop dat het probleem wel weer overwaait. Maar de haarscherpe analyses in dit boek laten zien dat dat niet zal gebeuren. De zakelijke markt is veranderd en zit in een neerwaartse spiraal waarbij de bodem zo langzamerhand in zicht komt. Wilt u met uw bedrijf overleven? Lees dan de heldere toelichtingen en slimme adviezen van Gerco Rietveld. Hij zet zijn grondige kennis van de inkoopwereld in om u als ondernemer daarbij de weg te wijzen. De weg naar ontsnapping aan de inkoopdruk, waardoor u weer energie krijgt van uw klanten. Gerco Rietveld is zelfstandig strategist en actief voor een grote verscheidenheid aan organisaties, zowel privaat als publiek. Kijk voor meer informatie op www.gercorietveld.nl

Author(s):


Gerco Rietveld

Publisher: Boom uitgevers Amsterdam
Published at: May 2013
Edition: 1
Er zijn nog geen ervaringen.

    Deel je ervaring

    Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

    Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.