Zo communiceer je mondeling

Formaat:
Wij doneren tot 12% van je aankoopbedrag aan een onderwijs project van de Tika Foundation in Nepal.

Zo communiceer je mondeling

YouBeDo
Logo van YouBeDo
Opleiderscore: starstarstarstarstar 10 YouBeDo heeft een gemiddelde beoordeling van 10 (uit 2 ervaringen)

Tip: klik op de knop om te starten met lezen!

Beschrijving

Behandelt zowel de mondelinge beroeps- als basisvaardigheden; studenten maken zich de vaardigheden eigen door te doen; ontwikkeld door ervaren docenten in het hoger beroepsonderwijs. Aankomende professionals moeten niet alleen vakbekwaam zijn, maar ook hun kennis goed over kunnen brengen. Vaardig (leren) communiceren is daarom een belangrijk onderdeel van iedere hbo-opleiding. Deze nieuwe uitgave, Zo communiceer je mondeling, onderscheidt zich van andere uitgaven door de duidelijke focus op beroepsproducten. Het eerste deel van het boek gaat hier uitgebreid op in. Verkoopgesprekken, briefings, onderhandelingsgesprekken en vlogs komen aan bod. In het tweede deel staan basisgespreksvaardighede…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: F-Gassen, Koeltechniek & Koudetechniek, Twin Ferrule fittingen, Lekzoeken en Warmtepomp.

Behandelt zowel de mondelinge beroeps- als basisvaardigheden; studenten maken zich de vaardigheden eigen door te doen; ontwikkeld door ervaren docenten in het hoger beroepsonderwijs. Aankomende professionals moeten niet alleen vakbekwaam zijn, maar ook hun kennis goed over kunnen brengen. Vaardig (leren) communiceren is daarom een belangrijk onderdeel van iedere hbo-opleiding. Deze nieuwe uitgave, Zo communiceer je mondeling, onderscheidt zich van andere uitgaven door de duidelijke focus op beroepsproducten. Het eerste deel van het boek gaat hier uitgebreid op in. Verkoopgesprekken, briefings, onderhandelingsgesprekken en vlogs komen aan bod. In het tweede deel staan basisgespreksvaardigheden centraal, zoals luisteren, vragen stellen en reflecteren.

Author(s):


Wiljan Smit
Renske Gommer
Inge Berg

Publisher: Noordhoff Uitgevers B.V.
Published at: September 2018
Edition: 1
Er zijn nog geen ervaringen.

    Deel je ervaring

    Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

    Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.