Zaleco trainingen en advies

Zaleco trainingen en advies

Thumbnail img 20161102 130717564
Adres:

De Fuut 1, Zevenhuizen
2761 SP Zevenhuizen

9,0
Gemiddeld cijfer voor Zaleco trainingen en advies
Gebaseerd op 19 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_border
John van Koolwijk
Inside Sales Engineer
8
Koud bellen: telefonische acquisitie / verkoop

"Leuke leerzame training met nieuwe inzichten en technieken. Verder vooral veel "tips en tricks" & "do's and don'ts" om in praktijk om te zetten. Bijna alleen maar praktijkoefeningen, nooit saai!" - 13-09-2018 10:21

"Leuke leerzame training met nieuwe inzichten en technieken. Verder vooral veel "tips en tricks" & "do's and don'ts" om in praktijk om te zet… alles lezen - 13-09-2018 10:21

Beschrijving

Specialist in klantgerichtheid en klantcontact

Een klantgerichtheids- of telefoontraining is een training die direct rendement oplevert. Wat u in onze trainingen leert, kunt u namelijk meteen toepassen. Een dergelijke training is dan ook geen kostenpost, maar een investering met rendement. Onze zeer effectieve trainingen zijn speciaal gericht op organisaties die hun klanten serieus nemen. Ze leve…

Lees de volledige beschrijving

601867222 20

Specialist in klantgerichtheid en klantcontact

Een klantgerichtheids- of telefoontraining is een training die direct rendement oplevert. Wat u in onze trainingen leert, kunt u namelijk meteen toepassen. Een dergelijke training is dan ook geen kostenpost, maar een investering met rendement. Onze zeer effectieve trainingen zijn speciaal gericht op organisaties die hun klanten serieus nemen. Ze leveren u uiteindelijk meer tevreden klanten en klantgerichte medewerkers op.

Hoge waardering

De waardering voor onze trainingen is hoog. Dat komt doordat wij met kleine groepen (3 – 8 personen) werken. Daardoor is er aandacht voor individuele leerpunten. Daarnaast zijn onze trainingen gebaseerd op de filosofie: 'benader uw klant vanuit het oogpunt van uw klant'.

Breinvriendelijk leren

In onze trainingen doen we een aanspraak op al uw zintuigen. Daarvoor gebruiken we activerende werkvormen. Door te wisselen in werkvormen, zijn de trainingen levendig en blijf je alert en actief. Hierdoor bent u beter in staat de stof eigen te maken. Daarnaast vinden wij het belangrijk dat de trainingen leuk zijn. Dat is breinvriendelijk leren.

Klassikale training: van elkaar leren

Wij interesseren ons in hoe u leert. Eén van de manieren waarop u leert is door samen met anderen te leren. Dit stimuleren wij dan ook in onze open en incompany trainingen.

Incompany training: u vraagt, wij draaien

Hebt u een speciale vraag. Niets is ons te gek. Wij verzorgen ook trainingen die aansluiten op uw specifieke vraag. Immers, niet iedere organisatie is hetzelfde en niet iedereen heeft dezelfde vraag. Het maakt ons niets uit of u in een profit omgeving werkt of juist in de non-profit. Wij vinden 100% tevredenheid belangrijk en streven daar voortdurend naar.

Individuele training: leren waar en wanneer u dat wilt

Het voordeel van een individuele training is dat u leert waar u dat wilt, op het moment dat u het beste uitkomt en in het tempo dat u prettig vindt. Met behulp van uw computer, smartphone, tablet en een internetverbinding leert u overal. Online leren is bij ons ook een actieve manier van leren. U kunt ook een mengvorm van een onlinetraining en een normale training bij ons volgen. Dit heet blended learning. Hierin leert u de theorie via een onlinetraining en oefent u dit vervolgens met een trainer in de praktijk.

9,0
Gemiddeld cijfer voor Zaleco trainingen en advies
Gebaseerd op 19 ervaringen
starstarstarstarstar_border
John van Koolwijk
Inside Sales Engineer
8
Koud bellen: telefonische acquisitie / verkoop

"Leuke leerzame training met nieuwe inzichten en technieken. Verder vooral veel "tips en tricks" & "do's and don'ts" om in praktijk om te zetten. Bijna alleen maar praktijkoefeningen, nooit saai!" - 13-09-2018 10:21

"Leuke leerzame training met nieuwe inzichten en technieken. Verder vooral veel "tips en tricks" & "do's and don'ts" om in praktijk om te zet… alles lezen - 13-09-2018 10:21

starstarstarstarstar_half
Eef Sonneveld
Medewerkster Service Desk
9
Klantgericht telefoneren

"Interessante cursus. Je gaat er heen met het idee: Telefoneren wat is er nieuw dan?" Maar echt praktische informatie, net de juiste puntjes op de I. Prettige ontspannen sfeer, niets is fout maar het kan altijd beter. Ik heb er veel geleerd wat direct toepasbaar is. Ik ben nu ook zekerder aan de telefoon zodat ik mijn klant op de juiste manier helpen kan en ook met de juiste toon." - 12-09-2018 08:53

"Interessante cursus. Je gaat er heen met het idee: Telefoneren wat is er nieuw dan?" Maar echt praktische informatie, net de juiste puntjes … alles lezen - 12-09-2018 08:53

starstarstarstarstar
Cees Tijsterman
10
Klantgericht telefoneren

"Wil je jouw telefonie vaardigheden naar een hoger niveau tillen, dan kan ik deze cursus zeker aanbevelen.
Cursus materiaal is erg praktisch en er wordt veel geoefend.
René is een zeer deskundige trainer" - 27-03-2017 13:48

"Wil je jouw telefonie vaardigheden naar een hoger niveau tillen, dan kan ik deze cursus zeker aanbevelen. Cursus materiaal is erg praktisch… alles lezen - 27-03-2017 13:48

starstarstarstarstar
r de Schrijver
Eigenaar
10
Koud bellen: telefonische acquisitie / verkoop

"Ik heb bij Zaleco de training 'koud Bellen'gevolgd en wat een goede training is dit, als je het koud bellen naar bedrijven moeilijk en niet leuk om te doen vindt, dan helpt dit je over de angst heen.
Geweldig, simpel en duidelijk.
Een aanrader." - 04-09-2014 13:39

"Ik heb bij Zaleco de training 'koud Bellen'gevolgd en wat een goede training is dit, als je het koud bellen naar bedrijven moeilijk en niet … alles lezen - 04-09-2014 13:39

starstarstarstarstar
jeffrey van Schijndel
10
Koud bellen: telefonische acquisitie / verkoop

"Heb zojuist mijn training "koud bellen "afgerond. Het eerste gedeelte online, wat duidelijk en leerzaam was, daarna via de telefoon het tweede gedeelte. Hierbij kreeg ik tips en oefende we veel gesprekken. Hierdoor werd mij duidelijk wat voor mij persoonlijk belangrijk was in de te plegen telefoontjes. Ik ben zeer tevreden over de training." - 08-04-2014 09:26

"Heb zojuist mijn training "koud bellen "afgerond. Het eerste gedeelte online, wat duidelijk en leerzaam was, daarna via de telefoon het twee… alles lezen - 08-04-2014 09:26

starstarstarstarstar_border
Joost Korbeld
8
Koud bellen: telefonische acquisitie / verkoop

"Online theorie gedeelte in eigen tempo, ideaal! Theorie gedeelte was erg goed te doen.
Praktijkgedeelte telefonisch, in 3 uur tijd, door een ervaren trainer die van zaken weet, erg prettig. Aanrader!
" - 03-04-2014 08:51

"Online theorie gedeelte in eigen tempo, ideaal! Theorie gedeelte was erg goed te doen. Praktijkgedeelte telefonisch, in 3 uur tijd, door ee… alles lezen - 03-04-2014 08:51

starstarstarstarstar
Martijn Roede
10
Koud bellen: telefonische acquisitie / verkoop

"Praktische en goede training die helpt om op een goede manier aan de slag te gaan met koude acquisitie. Ik heb na de training meer plezier in bellen omdat ik betere en leukere gesprekken heb én omdat ik meer afspraken maak. De training per telefoon is top. Geen hele dag op locatie met reizen etc. maar gewoon in je eigen omgeving direct praktijk gericht aan de gang." - 27-11-2013 20:50

"Praktische en goede training die helpt om op een goede manier aan de slag te gaan met koude acquisitie. Ik heb na de training meer plezier i… alles lezen - 27-11-2013 20:50

Sven Hagenaars
starstarstarstarstar_half
Sven Hagenaars
DNS Marketing - Wi-Fi in de Horeca
9
Koud bellen: telefonische acquisitie / verkoop

"Ik heb bij Zaleco de Training Koud Bellen gevolgd. Tijdens deze training heb ik op een speelse en slimme manier mijn acquisitie skills opgefrist om daardoor weer fris aan de gang te gaan met Koud Bellen. Ook voor ervaren bellers is deze training een goede manier om verkeerde gewoontes af te leren.
Rene bedankt!" - 26-11-2013 12:47

"Ik heb bij Zaleco de Training Koud Bellen gevolgd. Tijdens deze training heb ik op een speelse en slimme manier mijn acquisitie skills opgef… alles lezen - 26-11-2013 12:47

Jack Bastiaansen
starstarstarstarstar
Jack Bastiaansen
Strateeg voor uw groei
10
warning Z Training Klanten werven en binden met LinkedIn is niet meer beschikbaar

"De online-training "klanten werven en binden" met LinkedIn" gaf mij veel inzichten voor groei van mijn bedrijf, www.teamklik.nl. De lesstof wordt duidelijk en in logische stappen aangereikt. De video's met uitleg zijn in de praktijk erg handig. Kortom, zeker een aanrader voor groei van uw bedrijf." - 20-04-2013 14:20

"De online-training "klanten werven en binden" met LinkedIn" gaf mij veel inzichten voor groei van mijn bedrijf, www.teamklik.nl. De lesstof … alles lezen - 20-04-2013 14:20

starstarstarstarstar_half
Dirk Jan Bart
Financieel Controller
9
warning Z Training Klanten werven en binden met LinkedIn is niet meer beschikbaar

"Voordat ik met de training 'Klanten werven en binden met LinkedIn' begon, had ik nauwelijks tot geen voorkennis van het programma. Nu ben ik in staat mij er zelf te presenteren en LinkedIn te gebruiken bij het realiseren van professionele doelstellingen. Mijn leerdoelen heb ik daarmee behaald." - 09-03-2013 20:13

"Voordat ik met de training 'Klanten werven en binden met LinkedIn' begon, had ik nauwelijks tot geen voorkennis van het programma. Nu ben ik… alles lezen - 09-03-2013 20:13

starstarstarstarstar_half
Neven Dogovic
Jr. Accountmanager
9
Koud bellen: telefonische acquisitie / verkoop

"Inhoud en toepassing trainee zeer goed, vanwege de hoeveelheid stof is het verstandig wat meer tijd te reserveren om meer te kunnen oefenen" - 17-10-2012 13:33

"Inhoud en toepassing trainee zeer goed, vanwege de hoeveelheid stof is het verstandig wat meer tijd te reserveren om meer te kunnen oefenen " - 17-10-2012 13:33

starstarstarstarstar
Wouter Parent
9,6
warning Z Klantbehoefte is niet meer beschikbaar

"Vandaag bij jou de training " klantbehoefte " gevolgd.
De training is een zeer interactieve training waarbij met behulp van casussen en daadwerkelijk oefenen het beeld zeer duidelijk wordt.
Vergelijkbare trainingen bij concurrenten zijn " statisch " te noemen.
De manier van presenteren en de rust die je uitstraalt biedt iedereen de kansen om de training in eigen tempo te volgen." - 09-04-2012 11:17

"Vandaag bij jou de training " klantbehoefte " gevolgd.De training is een zeer interactieve training waarbij met behulp van casussen en daadw… alles lezen - 09-04-2012 11:17

starstarstarstarstar_border
Jarno Driessen
8,2
Koud bellen: telefonische acquisitie / verkoop

"De training 'koud bellen' heb ik in de eerste plaats zeer praktisch bevonden. Geen overbodige informatie, adhv van enkele cases werden nuttige tips en handvatten aangereikt. Daarna werd het geleerde direct in de 'praktijk' gebracht door enkele situaties na te bootsen. Daarnaast was de sfeer (in de groep) ontspannen en niet onbelangrijk denk ik dat ik in de praktijk er ook zeker iets aan ga hebben!" - 18-01-2012 13:42

"De training 'koud bellen' heb ik in de eerste plaats zeer praktisch bevonden. Geen overbodige informatie, adhv van enkele cases werden nutti… alles lezen - 18-01-2012 13:42

starstarstarstarstar_border
Menno van Huijksloot
8,4
Koud bellen: telefonische acquisitie / verkoop

"Als je wil weten hoe je voorbij de "doorbitch" kunt komen dan is deze training zeker een aanrader. Enorm leerzaam." - 13-01-2012 08:24

"Als je wil weten hoe je voorbij de "doorbitch" kunt komen dan is deze training zeker een aanrader. Enorm leerzaam. " - 13-01-2012 08:24

starstarstarstarstar_border
Frank de Man
8,2
Koud bellen: telefonische acquisitie / verkoop

"Praktische en aantrekkelijke cursus voor zzp-er / kleine zelfstandige waarin je met aantal leuke, concrete lessituaties duidelijk werd gemaakt waar de grootste valkuilen liggen bij telefonische acquisitie en hoe je deze zoveel mogelijk kunt omzeilen. Heeft mij geholpen om aantal vastgeroeste gewoontes kritisch tegen het licht te houden." - 24-12-2011 16:20

"Praktische en aantrekkelijke cursus voor zzp-er / kleine zelfstandige waarin je met aantal leuke, concrete lessituaties duidelijk werd gemaa… alles lezen - 24-12-2011 16:20

starstarstarstarstar_half
M.R.
9,2
warning Debiteurenbeheer is niet meer beschikbaar

"Wat vooral prettig is, is dat er verschillende moeilijke situaties geoefend worden. Daardoor ben je beter voorbereid op de realiteit." - 13-12-2011 19:33

"Wat vooral prettig is, is dat er verschillende moeilijke situaties geoefend worden. Daardoor ben je beter voorbereid op de realiteit. " - 13-12-2011 19:33

starstarstarstarstar_border
Danielle Voortman
8,4
Koud bellen: telefonische acquisitie / verkoop

"Nadat de trainer het AIDA model met ons had doorgelopen, gingen we de acquisitie gesprekken met z'n allen oefenen. Hier leer je juist veel van want je wordt geconfronteerd met je eigen tekortkomingen en die van de andere cursisten. Daar leer je veel van. Het is leuk om alles op papier te zetten, maar het 'oefen moment' vond ik zelf heel heel leerzaam!" - 13-12-2011 09:06

"Nadat de trainer het AIDA model met ons had doorgelopen, gingen we de acquisitie gesprekken met z'n allen oefenen. Hier leer je juist veel … alles lezen - 13-12-2011 09:06

starstarstarstarstar_half
Jack Bastiaansen
9,2
warning Z Het professionele verkoopgesprek is niet meer beschikbaar

"René van der Zaag heeft ontzettend veel kennis, o.a. op het gebied van marketing en verkoop. Hij weet zijn kennis op een heldere, duidelijke en aangename wijze over te brengen. De opgedane kennis is direct in de praktijk toepasbaar. Ik kan U René van der Zaag van harte aanbevelen." - 12-12-2011 12:15

"René van der Zaag heeft ontzettend veel kennis, o.a. op het gebied van marketing en verkoop. Hij weet zijn kennis op een heldere, duidelijke… alles lezen - 12-12-2011 12:15

starstarstarstarstar_border
Gerard de Winter
8,4
warning Z Training Klanten werven en binden met LinkedIn is niet meer beschikbaar

"De training was leerzaam, praktisch en leuk. Door de mix van achtergrondinformatie en zelf aan de slag gaan heb je na afloop niet alleen wat geleerd, maar vooral ook het geleerde direct toegepast. De trainers weten hun kennis en enthousiasme over het onderwerp goed over te brengen." - 08-12-2011 11:09

"De training was leerzaam, praktisch en leuk. Door de mix van achtergrondinformatie en zelf aan de slag gaan heb je na afloop niet alleen wat… alles lezen - 08-12-2011 11:09

Deel je ervaring

Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Rene van der Zaag - No mistakes, no progress
Rene van der Zaag
No mistakes, no progress
9

Trainers

Rene van der Zaag - No mistakes, no progress
Rene van der Zaag
No mistakes, no progress
9

Springest helpt je groeien.

Springest is de site waar je alles vindt om naast je werk te leren. Voor particulieren én organisaties. Lees ervaringen van andere deelnemers en overleg met onze leeradviseurs.

  • Alles waarvan je verder kunt leren

    Meer dan 68.000 cursussen, opleidingen, trainers, coaches, e-learning en incompany trainingen.
  • Hulp bij het zoeken en inschrijven

    Stel jouw opleidingsvraag, gebruik de keuzehulp of bel / chat met een leeradviseur.
  • Gratis informatie aanvragen

    Op je gemak vergelijken en met je collega's overleggen, meestal direct met PDF.
  • Ervaringen van deelnemers

    Ruim 81.000 onafhankelijke ervaringen helpen je kiezen voor de beste opleiders.
  • Ook voor leren in je organisatie

    Volumekorting, incompany training, social learning met collega's en altijd real-time inzicht.
  • Inschrijven met laagste prijsgarantie

    Klaar om te gaan leren? Schrijf je direct in, gratis annuleren is mogelijk!