Zaleco trainingen en advies

Square img 20161102 130717564
Adres:

De Fuut 1, Zevenhuizen
2761 SP Zevenhuizen

9,1
Gemiddeld cijfer voor Zaleco trainingen en advies
Gebaseerd op 17 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
Cees Tijsterman
starstarstarstarstar
10
Klantgericht telefoneren

"Wil je jouw telefonie vaardigheden naar een hoger niveau tillen, dan kan ik deze cursus zeker aanbevelen.
Cursus materiaal is erg praktisch en er wordt veel geoefend.
René is een zeer deskundige trainer" - maa 27 mrt 2017 13:48:59 UTC

"Wil je jouw telefonie vaardigheden naar een hoger niveau tillen, dan kan ik deze cursus zeker aanbevelen. Cursus materiaal is erg praktisch… alles lezen - maa 27 mrt 2017 13:48:59 UTC

Beschrijving

Specialist in klantgerichtheids- en verkooptrainingen

Een klantgerichtheids- of verkooptraining is een training die direct rendement oplevert. Wat je in onze trainingen leert, kun je namelijk meteen toepassen. Een commerciële training, of het nu gaat om een klantgerichtheids- of verkooptraining, is dan ook geen kostenpost, maar een investering met rendement. Onze voordelige en effectieve training…

Lees de volledige beschrijving

Specialist in klantgerichtheids- en verkooptrainingen

Een klantgerichtheids- of verkooptraining is een training die direct rendement oplevert. Wat je in onze trainingen leert, kun je namelijk meteen toepassen. Een commerciële training, of het nu gaat om een klantgerichtheids- of verkooptraining, is dan ook geen kostenpost, maar een investering met rendement. Onze voordelige en effectieve trainingen zijn speciaal gericht op MKB-bedrijven en zijn bedoeld om je uiteindelijk meer opdrachten, meer klanten en meer omzet op te leveren.

Hoge waardering

De waardering voor onze trainingen is hoog. Dat komt doordat wij met kleine groepen (3 – 8 personen) werken. Daardoor is er aandacht voor het individu. Daarnaast zijn onze trainingen gebaseerd op de filosofie: 'benader het eens vanuit het oogpunt van je klant'. In onze trainingen staat het respect voor de klant centraal.

Actief bezig zijn

In onze trainingen gebruiken we activerende werkvormen. Door te wisselen in werkvormen, zijn de trainingen levendig en blijf je alert en actief. Hierdoor ben je beter in staat de stof eigen te maken. Daarnaast vinden wij het belangrijk dat de trainingen leuk zijn.

Klassikale training: van elkaar leren

Wij interesseren ons in hoe je leert. Eén van de manieren waarop je leert is door samen met anderen te leren. Dit stimuleren wij dan ook in onze klassikale trainingen. Ook onze klassikale trainingen zijn actief en afwisselend.

Teamtraining: jij vraagt, wij draaien

Heb je een speciale vraag. Niets is ons te gek. Wij verzorgen ook trainingen die aansluiten op jouw specifieke vraag. Immers, niet iedere organisatie is hetzelfde en niet iedereen heeft dezelfde vraag. Wij hebben een brede groep van trainers uit verschillende branches. Het maakt ons niets uit of je in een B-2-B omgeving werkt of juist in de detailhandel. Wij vinden 100% tevredenheid belangrijk en streven daar voortdurend naar.

Individuele training: leren waar en wanneer jij dat wilt

Het voordeel van een individuele training is dat je kunt leren waar jij dat wilt, op het moment dat jou het beste uitkomt en in het tempo dat jij prettig vindt. Met behulp van je computer, smartphone, tablet en een internetverbinding kun je overal leren. Online leren is een actieve manier van leren. Je kunt ook een mengvorm van een onlinetraining en een normale training bij ons volgen. Dit heet blended learning. Hierin leer je de theorie via een onlinetraining en oefen je dit vervolgens met een trainer in de praktijk.

Onze trainingsfilosofie

Je volgt een training om uiteindelijk je kennis, inzicht en vaardigheden verder te ontwikkelen. Om het leerproces te versnellen en om ervoor te zorgen dat wat je leert beter blijft ‘hangen’ passen wij de nieuwste trainingstechnieken toe: breinleren, competentiegericht trainen, onlinetrainen, activerende werkvormen, regelmatig herhalen, etc.

Eerlijke prijs

Trainen zit in ons bloed, maar dat wil niet zeggen dat dat genoeg is. Als je je werk serieus neemt, zorg je er elke dag voor beter te worden. Dat doen wij ook. Wij trainen onszelf regelmatig en we zorgen ervoor dat we op de hoogte blijven van de nieuwste inzichten en ontwikkelingen. We zijn net voetballers, die trainen elke dag om elke keer weer de beste prestatie op het veld neer te zetten. Alleen op deze manier kunnen wij jou de beste trainingen bieden tegen een eerlijke prijs.

9,1
Gemiddeld cijfer voor Zaleco trainingen en advies
Gebaseerd op 17 ervaringen
Cees Tijsterman
starstarstarstarstar
10
Klantgericht telefoneren

"Wil je jouw telefonie vaardigheden naar een hoger niveau tillen, dan kan ik deze cursus zeker aanbevelen.
Cursus materiaal is erg praktisch en er wordt veel geoefend.
René is een zeer deskundige trainer" - maa 27 mrt 2017 13:48:59 UTC

"Wil je jouw telefonie vaardigheden naar een hoger niveau tillen, dan kan ik deze cursus zeker aanbevelen. Cursus materiaal is erg praktisch… alles lezen - maa 27 mrt 2017 13:48:59 UTC

r de Schrijver
starstarstarstarstar
Eigenaar
10
Koud bellen: telefonische acquisitie / verkoop

"Ik heb bij Zaleco de training 'koud Bellen'gevolgd en wat een goede training is dit, als je het koud bellen naar bedrijven moeilijk en niet leuk om te doen vindt, dan helpt dit je over de angst heen.
Geweldig, simpel en duidelijk.
Een aanrader." - don 04 sep 2014 13:39:22 UTC

"Ik heb bij Zaleco de training 'koud Bellen'gevolgd en wat een goede training is dit, als je het koud bellen naar bedrijven moeilijk en niet … alles lezen - don 04 sep 2014 13:39:22 UTC

jeffrey van Schijndel
starstarstarstarstar
10
Koud bellen: telefonische acquisitie / verkoop

"Heb zojuist mijn training "koud bellen "afgerond. Het eerste gedeelte online, wat duidelijk en leerzaam was, daarna via de telefoon het tweede gedeelte. Hierbij kreeg ik tips en oefende we veel gesprekken. Hierdoor werd mij duidelijk wat voor mij persoonlijk belangrijk was in de te plegen telefoontjes. Ik ben zeer tevreden over de training." - din 08 apr 2014 09:26:32 UTC

"Heb zojuist mijn training "koud bellen "afgerond. Het eerste gedeelte online, wat duidelijk en leerzaam was, daarna via de telefoon het twee… alles lezen - din 08 apr 2014 09:26:32 UTC

Joost Korbeld
starstarstarstarstar_border
8
Koud bellen: telefonische acquisitie / verkoop

"Online theorie gedeelte in eigen tempo, ideaal! Theorie gedeelte was erg goed te doen.
Praktijkgedeelte telefonisch, in 3 uur tijd, door een ervaren trainer die van zaken weet, erg prettig. Aanrader!
" - don 03 apr 2014 08:51:31 UTC

"Online theorie gedeelte in eigen tempo, ideaal! Theorie gedeelte was erg goed te doen. Praktijkgedeelte telefonisch, in 3 uur tijd, door ee… alles lezen - don 03 apr 2014 08:51:31 UTC

Martijn Roede
starstarstarstarstar
10
Koud bellen: telefonische acquisitie / verkoop

"Praktische en goede training die helpt om op een goede manier aan de slag te gaan met koude acquisitie. Ik heb na de training meer plezier in bellen omdat ik betere en leukere gesprekken heb én omdat ik meer afspraken maak. De training per telefoon is top. Geen hele dag op locatie met reizen etc. maar gewoon in je eigen omgeving direct praktijk gericht aan de gang." - woe 27 nov 2013 20:50:07 UTC

"Praktische en goede training die helpt om op een goede manier aan de slag te gaan met koude acquisitie. Ik heb na de training meer plezier i… alles lezen - woe 27 nov 2013 20:50:07 UTC

Sven Hagenaars
starstarstarstarstar_half
DNS Marketing - Wi-Fi in de Horeca
9
Koud bellen: telefonische acquisitie / verkoop

"Ik heb bij Zaleco de Training Koud Bellen gevolgd. Tijdens deze training heb ik op een speelse en slimme manier mijn acquisitie skills opgefrist om daardoor weer fris aan de gang te gaan met Koud Bellen. Ook voor ervaren bellers is deze training een goede manier om verkeerde gewoontes af te leren.
Rene bedankt!" - din 26 nov 2013 12:47:51 UTC

"Ik heb bij Zaleco de Training Koud Bellen gevolgd. Tijdens deze training heb ik op een speelse en slimme manier mijn acquisitie skills opgef… alles lezen - din 26 nov 2013 12:47:51 UTC

Jack Bastiaansen
Jack Bastiaansen
starstarstarstarstar
Strateeg voor uw groei
10
warning Z Training Klanten werven en binden met LinkedIn is niet meer beschikbaar

"De online-training "klanten werven en binden" met LinkedIn" gaf mij veel inzichten voor groei van mijn bedrijf, www.teamklik.nl. De lesstof wordt duidelijk en in logische stappen aangereikt. De video's met uitleg zijn in de praktijk erg handig. Kortom, zeker een aanrader voor groei van uw bedrijf." - zat 20 apr 2013 14:20:39 UTC

"De online-training "klanten werven en binden" met LinkedIn" gaf mij veel inzichten voor groei van mijn bedrijf, www.teamklik.nl. De lesstof … alles lezen - zat 20 apr 2013 14:20:39 UTC

Dirk Jan Bart
starstarstarstarstar_half
Financieel Controller
9
warning Z Training Klanten werven en binden met LinkedIn is niet meer beschikbaar

"Voordat ik met de training 'Klanten werven en binden met LinkedIn' begon, had ik nauwelijks tot geen voorkennis van het programma. Nu ben ik in staat mij er zelf te presenteren en LinkedIn te gebruiken bij het realiseren van professionele doelstellingen. Mijn leerdoelen heb ik daarmee behaald." - zat 09 mrt 2013 20:13:33 UTC

"Voordat ik met de training 'Klanten werven en binden met LinkedIn' begon, had ik nauwelijks tot geen voorkennis van het programma. Nu ben ik… alles lezen - zat 09 mrt 2013 20:13:33 UTC

Neven Dogovic
starstarstarstarstar_half
Jr. Accountmanager
9
Koud bellen: telefonische acquisitie / verkoop

"Inhoud en toepassing trainee zeer goed, vanwege de hoeveelheid stof is het verstandig wat meer tijd te reserveren om meer te kunnen oefenen" - woe 17 okt 2012 13:33:34 UTC

"Inhoud en toepassing trainee zeer goed, vanwege de hoeveelheid stof is het verstandig wat meer tijd te reserveren om meer te kunnen oefenen " - woe 17 okt 2012 13:33:34 UTC

Wouter Parent
starstarstarstarstar
9,6
warning Z Klantbehoefte is niet meer beschikbaar

"Vandaag bij jou de training " klantbehoefte " gevolgd.
De training is een zeer interactieve training waarbij met behulp van casussen en daadwerkelijk oefenen het beeld zeer duidelijk wordt.
Vergelijkbare trainingen bij concurrenten zijn " statisch " te noemen.
De manier van presenteren en de rust die je uitstraalt biedt iedereen de kansen om de training in eigen tempo te volgen." - maa 09 apr 2012 11:17:44 UTC

"Vandaag bij jou de training " klantbehoefte " gevolgd.De training is een zeer interactieve training waarbij met behulp van casussen en daadw… alles lezen - maa 09 apr 2012 11:17:44 UTC

Jarno Driessen
starstarstarstarstar_border
8,2
Koud bellen: telefonische acquisitie / verkoop

"De training 'koud bellen' heb ik in de eerste plaats zeer praktisch bevonden. Geen overbodige informatie, adhv van enkele cases werden nuttige tips en handvatten aangereikt. Daarna werd het geleerde direct in de 'praktijk' gebracht door enkele situaties na te bootsen. Daarnaast was de sfeer (in de groep) ontspannen en niet onbelangrijk denk ik dat ik in de praktijk er ook zeker iets aan ga hebben!" - woe 18 jan 2012 13:42:56 UTC

"De training 'koud bellen' heb ik in de eerste plaats zeer praktisch bevonden. Geen overbodige informatie, adhv van enkele cases werden nutti… alles lezen - woe 18 jan 2012 13:42:56 UTC

Menno van Huijksloot
starstarstarstarstar_border
8,4
Koud bellen: telefonische acquisitie / verkoop

"Als je wil weten hoe je voorbij de "doorbitch" kunt komen dan is deze training zeker een aanrader. Enorm leerzaam." - vri 13 jan 2012 08:24:27 UTC

"Als je wil weten hoe je voorbij de "doorbitch" kunt komen dan is deze training zeker een aanrader. Enorm leerzaam. " - vri 13 jan 2012 08:24:27 UTC

Frank de Man
starstarstarstarstar_border
8,2
Koud bellen: telefonische acquisitie / verkoop

"Praktische en aantrekkelijke cursus voor zzp-er / kleine zelfstandige waarin je met aantal leuke, concrete lessituaties duidelijk werd gemaakt waar de grootste valkuilen liggen bij telefonische acquisitie en hoe je deze zoveel mogelijk kunt omzeilen. Heeft mij geholpen om aantal vastgeroeste gewoontes kritisch tegen het licht te houden." - zat 24 dec 2011 16:20:03 UTC

"Praktische en aantrekkelijke cursus voor zzp-er / kleine zelfstandige waarin je met aantal leuke, concrete lessituaties duidelijk werd gemaa… alles lezen - zat 24 dec 2011 16:20:03 UTC

M.R.
starstarstarstarstar_half
9,2
warning Debiteurenbeheer is niet meer beschikbaar

"Wat vooral prettig is, is dat er verschillende moeilijke situaties geoefend worden. Daardoor ben je beter voorbereid op de realiteit." - din 13 dec 2011 19:33:03 UTC

"Wat vooral prettig is, is dat er verschillende moeilijke situaties geoefend worden. Daardoor ben je beter voorbereid op de realiteit. " - din 13 dec 2011 19:33:03 UTC

Danielle Voortman
starstarstarstarstar_border
8,4
Koud bellen: telefonische acquisitie / verkoop

"Nadat de trainer het AIDA model met ons had doorgelopen, gingen we de acquisitie gesprekken met z'n allen oefenen. Hier leer je juist veel van want je wordt geconfronteerd met je eigen tekortkomingen en die van de andere cursisten. Daar leer je veel van. Het is leuk om alles op papier te zetten, maar het 'oefen moment' vond ik zelf heel heel leerzaam!" - din 13 dec 2011 09:06:55 UTC

"Nadat de trainer het AIDA model met ons had doorgelopen, gingen we de acquisitie gesprekken met z'n allen oefenen. Hier leer je juist veel … alles lezen - din 13 dec 2011 09:06:55 UTC

Jack Bastiaansen
starstarstarstarstar_half
9,2
warning Z Het professionele verkoopgesprek is niet meer beschikbaar

"René van der Zaag heeft ontzettend veel kennis, o.a. op het gebied van marketing en verkoop. Hij weet zijn kennis op een heldere, duidelijke en aangename wijze over te brengen. De opgedane kennis is direct in de praktijk toepasbaar. Ik kan U René van der Zaag van harte aanbevelen." - maa 12 dec 2011 12:15:37 UTC

"René van der Zaag heeft ontzettend veel kennis, o.a. op het gebied van marketing en verkoop. Hij weet zijn kennis op een heldere, duidelijke… alles lezen - maa 12 dec 2011 12:15:37 UTC

Gerard de Winter
starstarstarstarstar_border
8,4
warning Z Training Klanten werven en binden met LinkedIn is niet meer beschikbaar

"De training was leerzaam, praktisch en leuk. Door de mix van achtergrondinformatie en zelf aan de slag gaan heb je na afloop niet alleen wat geleerd, maar vooral ook het geleerde direct toegepast. De trainers weten hun kennis en enthousiasme over het onderwerp goed over te brengen." - don 08 dec 2011 11:09:55 UTC

"De training was leerzaam, praktisch en leuk. Door de mix van achtergrondinformatie en zelf aan de slag gaan heb je na afloop niet alleen wat… alles lezen - don 08 dec 2011 11:09:55 UTC

Deel je ervaring

Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Rene van der Zaag - No mistakes, no progress
Rene van der Zaag
No mistakes, no progress
9,4

Trainers

Rene van der Zaag - No mistakes, no progress
Rene van der Zaag
No mistakes, no progress
9,4

Springest helpt je groeien.

Springest is de site waar je alles vindt om naast je werk te leren. Voor particulieren én organisaties. Lees ervaringen van andere deelnemers en overleg met onze leeradviseurs.

  • Alles waarvan je verder kunt leren

    Meer dan 49.000 cursussen, opleidingen, trainers, coaches, e-learning en incompany trainingen.
  • Hulp bij het zoeken en inschrijven

    Stel jouw opleidingsvraag, gebruik de keuzehulp of bel / chat met een leeradviseur.
  • Gratis informatie aanvragen

    Op je gemak vergelijken en met je collega's overleggen, meestal direct met PDF.
  • Ervaringen van deelnemers

    Ruim 71.000 onafhankelijke ervaringen helpen je kiezen voor de beste opleiders.
  • Ook voor leren in je organisatie

    Volumekorting, incompany training, social learning met collega's en altijd real-time inzicht.
  • Inschrijven met laagste prijsgarantie

    Klaar om te gaan leren? Schrijf je direct in, meestal gratis annuleren!