Telefoontraining: Klantgericht telefoneren

Niveau
Tijdsduur
Trainer
Rene van der Zaag
Logo van Zaleco trainingen en advies
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,9 Zaleco trainingen en advies heeft een gemiddelde beoordeling van 8,9 (uit 23 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

8,8
Gemiddeld cijfer voor Telefoontraining: Klantgericht telefoneren
Gebaseerd op 6 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Chantal Van der Toorn
10
Telefoontraining: Klantgericht telefoneren

"Super leuke training!
Alles was goed geregeld waardoor de dag snel voorbij ging.
Veel tips gekregen waardoor je meer gaat nadenken over de telefonische afhandeling met opdrachtgevers en klanten en dus klantgerichter kan gaan werken.
Aanrader!" - 26-11-2018 08:39

"Super leuke training! Alles was goed geregeld waardoor de dag snel voorbij ging. Veel tips gekregen waardoor je meer gaat nadenken over … alles lezen - 26-11-2018 08:39

Beste Chantal, Bedankt voor je mooie review!

- 26-11-2018 08:39

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

Zaleco is specialist in klantgerichtheids- en verkooptrainingen en dat betekent dat we hierover alles weten en deze kennis graag aan u willen overdragen. Dat doen we op een actieve manier, die op uw praktijk gericht is; het zogenaamde breinvriendelijk trainen. Daardoor leert u gemakkelijker en sneller en kunt u het meteen in de praktijk toepassen.

Voelt u zich soms onzeker aan de telefoon?
Krijgt u de vraag of het probleem van de beller niet altijd helder?
Wilt u makkelijker met boze, geïrriteerde of dominantie bellers omgaan?
Vindt u het lastig om goed met klachten om te gaan?
Brengt u slecht nieuws liever per e-mail dan per telefoon?

Goed en klantgericht telefoneren lijkt lastig, maar hoeft dat niet te zijn. Het gaat erom dat u inziet hoe gedrag bij mensen werkt en dat u vervolgens de juiste gespreksvaardigheden inzet. Daarmee is de klant blij en u ook. Hoe u dat doet, leert u in de praktische training klantgericht telefoneren.

Wat levert deze training u op?

Na de training kunt u elk telefoongesprek op een onspannen manier voeren.

W…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Telefonische verkoop, Telefoneren, Klantgerichtheid, Verkoopmethoden en Verkoopstrategie.

Zaleco is specialist in klantgerichtheids- en verkooptrainingen en dat betekent dat we hierover alles weten en deze kennis graag aan u willen overdragen. Dat doen we op een actieve manier, die op uw praktijk gericht is; het zogenaamde breinvriendelijk trainen. Daardoor leert u gemakkelijker en sneller en kunt u het meteen in de praktijk toepassen.

Voelt u zich soms onzeker aan de telefoon?
Krijgt u de vraag of het probleem van de beller niet altijd helder?
Wilt u makkelijker met boze, geïrriteerde of dominantie bellers omgaan?
Vindt u het lastig om goed met klachten om te gaan?
Brengt u slecht nieuws liever per e-mail dan per telefoon?

Goed en klantgericht telefoneren lijkt lastig, maar hoeft dat niet te zijn. Het gaat erom dat u inziet hoe gedrag bij mensen werkt en dat u vervolgens de juiste gespreksvaardigheden inzet. Daarmee is de klant blij en u ook. Hoe u dat doet, leert u in de praktische training klantgericht telefoneren.

Wat levert deze training u op?

Na de training kunt u elk telefoongesprek op een onspannen manier voeren.

Wat komt er aan bod in de training?

De volgende onderwerpen komen aan bod in de training:

  • Telefoonmanieren en telefoonetiquette:
    • aannemen van de telefoon,
    • doorverbinden,
    • een boodschap aannemen,
    • goed doorvragen,
    • afhouden van telefonische verkopers;
  • Woordkeuze en stemgebruik;
  • Inspelen op de wensen en het gedrag van de beller;
  • Omgaan met weerstand en emoties van klanten;
  • Gesprekstechnieken zoals luisteren, samenvatten en doorvragen;
  • Snel en effectief telefoongesprekken afhandelen;
  • Omgaan met klachten;
  • Slecht nieuws brengen;
  • Handige tips.

Past deze training bij mij?

Deze training past bij u als u:

  • regelmatig telefonisch klantcontact hebt;
  • u zich soms onzeker voelt aan de telefoon;
  • u graag beter wilt omgaan met lastig/vervelend gedrag van de klant;
  • de laatste inzichten van klantgericht telefoneren wilt leren.

Hoe trainen wij?

Wij trainen uitsluitend met wetenschappelijk bewezen trainingsmethoden. Dat betekent dat u daardoor sneller en effectiever leert. Dat noemen wij breinvriendelijk trainen.

Wij vinden persoonlijke aandacht belangrijk. Niet iedereen is hetzelfde en niet iedereen wil hetzelfde leren. Wij zorgen ervoor dat de training aansluit op uw persoonlijke wensen.

Na de training ontvangt u uiteraard het certificaat klantgericht telefoneren.

Waarom Zaleco?

Onze klantgerichtheidstrainingen zijn anders dan die van andere trainingsbureaus. Dat komt doordat wij u klantgerichtheid laten bekijken vanuit het perspectief van de klant. Als u begrijpt wat een klant voelt, hoe een klant denkt en hoe een klant handelt, weet u precies wat u moet doen om klantgericht te handelen.

8,8
Gemiddeld cijfer voor Telefoontraining: Klantgericht telefoneren
Gebaseerd op 6 ervaringen
starstarstarstarstar
Chantal Van der Toorn
10
Telefoontraining: Klantgericht telefoneren

"Super leuke training!
Alles was goed geregeld waardoor de dag snel voorbij ging.
Veel tips gekregen waardoor je meer gaat nadenken over de telefonische afhandeling met opdrachtgevers en klanten en dus klantgerichter kan gaan werken.
Aanrader!" - 26-11-2018 08:39

"Super leuke training! Alles was goed geregeld waardoor de dag snel voorbij ging. Veel tips gekregen waardoor je meer gaat nadenken over … alles lezen - 26-11-2018 08:39

Beste Chantal, Bedankt voor je mooie review!

- 26-11-2018 08:39
starstarstarstarstar_border
Cherryl van Rossum
Receptioniste
8
Telefoontraining: Klantgericht telefoneren

"ik vond de training zeer goed, en leerzaam!. de verzorging en locatie was goed. ook een uitgebreide lunch erbij! je nam de tijd voor ons, en de groep was ook klein, wat ik als positief ervaar." - 26-11-2018 08:05

"ik vond de training zeer goed, en leerzaam!. de verzorging en locatie was goed. ook een uitgebreide lunch erbij! je nam de tijd voor ons, en… alles lezen - 26-11-2018 08:05

Beste Cherryl, Jij ook bedankt voor je inzet tijdens de training. Veel succes in het toepassen van wat je geleerd hebt.

- 26-11-2018 08:05
starstarstarstarstar_border
Henriëtte Hendriks
Office manager
8
Telefoontraining: Klantgericht telefoneren

"Opfrissen van de telefoon etiketten, maar ook uitgebreid stilstaan bij het gedrag van mensen en daarop op de juiste manier reageren. Dit in combinatie met een echte oefeningen incl acteur.
Erg leerzaam!!!" - 22-11-2018 17:41

"Opfrissen van de telefoon etiketten, maar ook uitgebreid stilstaan bij het gedrag van mensen en daarop op de juiste manier reageren. Dit in … alles lezen - 22-11-2018 17:41

Beste Henriëtte. Fijn dat je de training als leerzaam hebt ervaren. Veel succes in het toepassen van alles wat je hebt geleerd.

- 22-11-2018 17:41
starstarstarstarstar_border
Koen Ebbers
Planner
8
Telefoontraining: Klantgericht telefoneren

"Goeie, persoonlijke training. Ook fijn dat Claudia erbij was om het een en ander met ons door te spelen. Ik denk dat ik vooral veel gebruik ga maken van de Roos van leary" - 22-11-2018 15:08

"Goeie, persoonlijke training. Ook fijn dat Claudia erbij was om het een en ander met ons door te spelen. Ik denk dat ik vooral veel gebruik … alles lezen - 22-11-2018 15:08

Beste Koen. Bedankt voor je positieve review. Prettig om te lezen dat je het een nuttige training vond. Succes met klantgericht telefoneren!

- 22-11-2018 15:08
starstarstarstarstar_half
Eef Sonneveld
Medewerkster Service Desk
9
Telefoontraining: Klantgericht telefoneren

"Interessante cursus. Je gaat er heen met het idee: Telefoneren wat is er nieuw dan?" Maar echt praktische informatie, net de juiste puntjes op de I. Prettige ontspannen sfeer, niets is fout maar het kan altijd beter. Ik heb er veel geleerd wat direct toepasbaar is. Ik ben nu ook zekerder aan de telefoon zodat ik mijn klant op de juiste manier helpen kan en ook met de juiste toon." - 12-09-2018 08:53

"Interessante cursus. Je gaat er heen met het idee: Telefoneren wat is er nieuw dan?" Maar echt praktische informatie, net de juiste puntjes … alles lezen - 12-09-2018 08:53

Bedankt Eef, fijn om te lezen dat je jezelf zekerder voelt aan de telefoon dankzij de training.

- 12-09-2018 08:53
starstarstarstarstar
Cees Tijsterman
10
Telefoontraining: Klantgericht telefoneren

"Wil je jouw telefonie vaardigheden naar een hoger niveau tillen, dan kan ik deze cursus zeker aanbevelen.
Cursus materiaal is erg praktisch en er wordt veel geoefend.
René is een zeer deskundige trainer" - 27-03-2017 13:48

"Wil je jouw telefonie vaardigheden naar een hoger niveau tillen, dan kan ik deze cursus zeker aanbevelen. Cursus materiaal is erg praktisch… alles lezen - 27-03-2017 13:48

Rene van der Zaag - No mistakes, no progress
Rene van der Zaag
No mistakes, no progress
8,8

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.