Koud bellen: telefonische acquisitie / verkoop

Niveau
Tijdsduur
Trainer
Rene van der Zaag
Startdatum en plaats
Nano training telefonische acquisitie 11
Logo van Zaleco trainingen en advies
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,9 Zaleco trainingen en advies heeft een gemiddelde beoordeling van 8,9 (uit 23 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

8,8
Gemiddeld cijfer voor Koud bellen: telefonische acquisitie / verkoop
Gebaseerd op 11 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_border
John van Koolwijk
Inside Sales Engineer
8
Koud bellen: telefonische acquisitie / verkoop

"Leuke leerzame training met nieuwe inzichten en technieken. Verder vooral veel "tips en tricks" & "do's and don'ts" om in praktijk om te zetten. Bijna alleen maar praktijkoefeningen, nooit saai!" - 13-09-2018 10:21

"Leuke leerzame training met nieuwe inzichten en technieken. Verder vooral veel "tips en tricks" & "do's and don'ts" om in praktijk om te zet… alles lezen - 13-09-2018 10:21

Startdata en plaatsen

Amsterdam
17 apr. 2019
info Nog geen startgarantie
Eindhoven
20 mei. 2019
info Nog geen startgarantie
Utrecht
9 jul. 2019
info Nog geen startgarantie
Rotterdam
11 sep. 2019
info Nog geen startgarantie
Amsterdam
1 nov. 2019
info Nog geen startgarantie
Utrecht
7 nov. 2019
info Nog geen startgarantie
Eindhoven
2 dec. 2019
info Nog geen startgarantie

Beschrijving

Zaleco is specialist in klantgerichtheids- en verkooptrainingen en dat betekent dat we hierover alles weten en deze kennis graag aan u willen overdragen. Dat doen we op een actieve manier, die op uw praktijk gericht is; het zogenaamde breinvriendelijk trainen. Daardoor leert u gemakkelijker en sneller en kunt u het meteen in de praktijk toepassen.

Weet u niet hoe u moet omgaan met 'ik heb geen interesse' of 'we hebben al een leverancier'?
Komt u lastig langs de telefoniste / gatekeeper?
Hebt u meer nieuwe klanten nodig?
Vindt u het lastig prospects telefonisch koud te benaderen?
Wilt u een manier van telefonische acquisitie leren die het bellen een stuk gemakkelijker maakt?

Zonder nieuwe klanten kan een organisatie niet. Maar ja, hoe vindt u nieuwe klanten? Bellen is de snelste manier, maar ook best lastig. Want zit de potentiële klant wel op uw telefoontje te wachten? En afgewezen worden vindt niemand leuk. In de training telefonische acquisitie leert u een manier die telefonische acquisitie gemakkelijker maakt voor jezelf.

Wat levert …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Zaleco is specialist in klantgerichtheids- en verkooptrainingen en dat betekent dat we hierover alles weten en deze kennis graag aan u willen overdragen. Dat doen we op een actieve manier, die op uw praktijk gericht is; het zogenaamde breinvriendelijk trainen. Daardoor leert u gemakkelijker en sneller en kunt u het meteen in de praktijk toepassen.

Weet u niet hoe u moet omgaan met 'ik heb geen interesse' of 'we hebben al een leverancier'?
Komt u lastig langs de telefoniste / gatekeeper?
Hebt u meer nieuwe klanten nodig?
Vindt u het lastig prospects telefonisch koud te benaderen?
Wilt u een manier van telefonische acquisitie leren die het bellen een stuk gemakkelijker maakt?

Zonder nieuwe klanten kan een organisatie niet. Maar ja, hoe vindt u nieuwe klanten? Bellen is de snelste manier, maar ook best lastig. Want zit de potentiële klant wel op uw telefoontje te wachten? En afgewezen worden vindt niemand leuk. In de training telefonische acquisitie leert u een manier die telefonische acquisitie gemakkelijker maakt voor jezelf.

Wat levert de training u op?

Na de training kunt u prospects geïnteresseerd maken in uw product of dienst zodat u een afspraak krijgt.

Wat komt er aan bod in de training?

  • De voorbereidingen bij telefonische acquisitie;
  • Langs de telefoniste/secretaresse komen;
  • Opening van het gesprek;
  • Aandacht en vertrouwen van je gesprekspartner krijgen;
  • Interesse opwekken bij de prospect;
  • Een sterke opening van het gesprek;
  • De elevator pitch: je bedrijf kort en krachtig voorstellen;
  • Omgaan met bezwaren;
  • Afronden van het gesprek;
  • Feedback op je stem- en taalgebruik;
  • Handige tips.

Past deze training bij mij?

Deze training past bij u als u:

  • snel nieuwe klanten nodig hebt;
  • prospects wilt benaderen zonder opdringerig te zijn;
  • een echt acquisitiegesprek wilt voeren in plaats van een script te volgen;
  • soms onzeker bent over de manier waarop u op dit moment belt;
  • uw scoringspercentage wilt verhogen.

Hoe trainen wij?

Wij trainen uitsluitend met wetenschappelijk bewezen trainingsmethoden. Dat betekent dat u daardoor sneller en effectiever leert. Dat noemen wij breinvriendelijk trainen.

Wij vinden persoonlijke aandacht belangrijk. Niet iedereen is hetzelfde en niet iedereen wil hetzelfde leren. Wij zorgen ervoor dat de training aansluit op uw persoonlijke wensen.

Na de training ontvangt u uiteraard het certificaat telefonische acquisitie.

Waarom Zaleco?

Onze salestrainingen zijn anders dan die van andere trainingsbureaus. Dat komt doordat wij u sales laten bekijken vanuit het perspectief van de klant. Als u begrijpt wat een klant voelt, hoe een klant denkt en hoe een klant handelt, weet u precies wat u moet doen om juist te handelen.

8,8
Gemiddeld cijfer voor Koud bellen: telefonische acquisitie / verkoop
Gebaseerd op 11 ervaringen
starstarstarstarstar_border
John van Koolwijk
Inside Sales Engineer
8
Koud bellen: telefonische acquisitie / verkoop

"Leuke leerzame training met nieuwe inzichten en technieken. Verder vooral veel "tips en tricks" & "do's and don'ts" om in praktijk om te zetten. Bijna alleen maar praktijkoefeningen, nooit saai!" - 13-09-2018 10:21

"Leuke leerzame training met nieuwe inzichten en technieken. Verder vooral veel "tips en tricks" & "do's and don'ts" om in praktijk om te zet… alles lezen - 13-09-2018 10:21

starstarstarstarstar
r de Schrijver
Eigenaar
10
Koud bellen: telefonische acquisitie / verkoop

"Ik heb bij Zaleco de training 'koud Bellen'gevolgd en wat een goede training is dit, als je het koud bellen naar bedrijven moeilijk en niet leuk om te doen vindt, dan helpt dit je over de angst heen.
Geweldig, simpel en duidelijk.
Een aanrader." - 04-09-2014 13:39

"Ik heb bij Zaleco de training 'koud Bellen'gevolgd en wat een goede training is dit, als je het koud bellen naar bedrijven moeilijk en niet … alles lezen - 04-09-2014 13:39

starstarstarstarstar
jeffrey van Schijndel
10
Koud bellen: telefonische acquisitie / verkoop

"Heb zojuist mijn training "koud bellen "afgerond. Het eerste gedeelte online, wat duidelijk en leerzaam was, daarna via de telefoon het tweede gedeelte. Hierbij kreeg ik tips en oefende we veel gesprekken. Hierdoor werd mij duidelijk wat voor mij persoonlijk belangrijk was in de te plegen telefoontjes. Ik ben zeer tevreden over de training." - 08-04-2014 09:26

"Heb zojuist mijn training "koud bellen "afgerond. Het eerste gedeelte online, wat duidelijk en leerzaam was, daarna via de telefoon het twee… alles lezen - 08-04-2014 09:26

starstarstarstarstar_border
Joost Korbeld
8
Koud bellen: telefonische acquisitie / verkoop

"Online theorie gedeelte in eigen tempo, ideaal! Theorie gedeelte was erg goed te doen.
Praktijkgedeelte telefonisch, in 3 uur tijd, door een ervaren trainer die van zaken weet, erg prettig. Aanrader!
" - 03-04-2014 08:51

"Online theorie gedeelte in eigen tempo, ideaal! Theorie gedeelte was erg goed te doen. Praktijkgedeelte telefonisch, in 3 uur tijd, door ee… alles lezen - 03-04-2014 08:51

starstarstarstarstar
Martijn Roede
10
Koud bellen: telefonische acquisitie / verkoop

"Praktische en goede training die helpt om op een goede manier aan de slag te gaan met koude acquisitie. Ik heb na de training meer plezier in bellen omdat ik betere en leukere gesprekken heb én omdat ik meer afspraken maak. De training per telefoon is top. Geen hele dag op locatie met reizen etc. maar gewoon in je eigen omgeving direct praktijk gericht aan de gang." - 27-11-2013 20:50

"Praktische en goede training die helpt om op een goede manier aan de slag te gaan met koude acquisitie. Ik heb na de training meer plezier i… alles lezen - 27-11-2013 20:50

Sven Hagenaars
starstarstarstarstar_half
Sven Hagenaars
DNS Marketing - Wi-Fi in de Horeca
9
Koud bellen: telefonische acquisitie / verkoop

"Ik heb bij Zaleco de Training Koud Bellen gevolgd. Tijdens deze training heb ik op een speelse en slimme manier mijn acquisitie skills opgefrist om daardoor weer fris aan de gang te gaan met Koud Bellen. Ook voor ervaren bellers is deze training een goede manier om verkeerde gewoontes af te leren.
Rene bedankt!" - 26-11-2013 12:47

"Ik heb bij Zaleco de Training Koud Bellen gevolgd. Tijdens deze training heb ik op een speelse en slimme manier mijn acquisitie skills opgef… alles lezen - 26-11-2013 12:47

starstarstarstarstar_half
Neven Dogovic
Jr. Accountmanager
9
Koud bellen: telefonische acquisitie / verkoop

"Inhoud en toepassing trainee zeer goed, vanwege de hoeveelheid stof is het verstandig wat meer tijd te reserveren om meer te kunnen oefenen" - 17-10-2012 13:33

"Inhoud en toepassing trainee zeer goed, vanwege de hoeveelheid stof is het verstandig wat meer tijd te reserveren om meer te kunnen oefenen " - 17-10-2012 13:33

starstarstarstarstar_border
Jarno Driessen
8,2
Koud bellen: telefonische acquisitie / verkoop

"De training 'koud bellen' heb ik in de eerste plaats zeer praktisch bevonden. Geen overbodige informatie, adhv van enkele cases werden nuttige tips en handvatten aangereikt. Daarna werd het geleerde direct in de 'praktijk' gebracht door enkele situaties na te bootsen. Daarnaast was de sfeer (in de groep) ontspannen en niet onbelangrijk denk ik dat ik in de praktijk er ook zeker iets aan ga hebben!" - 18-01-2012 13:42

"De training 'koud bellen' heb ik in de eerste plaats zeer praktisch bevonden. Geen overbodige informatie, adhv van enkele cases werden nutti… alles lezen - 18-01-2012 13:42

starstarstarstarstar_border
Menno van Huijksloot
8,4
Koud bellen: telefonische acquisitie / verkoop

"Als je wil weten hoe je voorbij de "doorbitch" kunt komen dan is deze training zeker een aanrader. Enorm leerzaam." - 13-01-2012 08:24

"Als je wil weten hoe je voorbij de "doorbitch" kunt komen dan is deze training zeker een aanrader. Enorm leerzaam. " - 13-01-2012 08:24

starstarstarstarstar_border
Frank de Man
8,2
Koud bellen: telefonische acquisitie / verkoop

"Praktische en aantrekkelijke cursus voor zzp-er / kleine zelfstandige waarin je met aantal leuke, concrete lessituaties duidelijk werd gemaakt waar de grootste valkuilen liggen bij telefonische acquisitie en hoe je deze zoveel mogelijk kunt omzeilen. Heeft mij geholpen om aantal vastgeroeste gewoontes kritisch tegen het licht te houden." - 24-12-2011 16:20

"Praktische en aantrekkelijke cursus voor zzp-er / kleine zelfstandige waarin je met aantal leuke, concrete lessituaties duidelijk werd gemaa… alles lezen - 24-12-2011 16:20

starstarstarstarstar_border
Danielle Voortman
8,4
Koud bellen: telefonische acquisitie / verkoop

"Nadat de trainer het AIDA model met ons had doorgelopen, gingen we de acquisitie gesprekken met z'n allen oefenen. Hier leer je juist veel van want je wordt geconfronteerd met je eigen tekortkomingen en die van de andere cursisten. Daar leer je veel van. Het is leuk om alles op papier te zetten, maar het 'oefen moment' vond ik zelf heel heel leerzaam!" - 13-12-2011 09:06

"Nadat de trainer het AIDA model met ons had doorgelopen, gingen we de acquisitie gesprekken met z'n allen oefenen. Hier leer je juist veel … alles lezen - 13-12-2011 09:06

Rene van der Zaag - No mistakes, no progress
Rene van der Zaag
No mistakes, no progress
8,8

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Zaleco trainingen en advies, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.