7 zoekresultaten voor "luisteren"
Tip: meer producten voor deze onderwerpen:
Ambtelijk horen ; attitude- en vaardigheidstraining
Deze vaardigheidstraining is ontwikkeld voor interne en externe leden van bezwarencommissies, secretarissen en klachtenbehandelaars. De tra…
Nascholing Verdieping Gesprekstechnieken
Deze cursus is speciaal ontworpen om vertrouwenspersonen te ondersteunen bij en extra handvaten te geven voor het voeren van gesprekken met…
Nascholing Verdieping gesprekstechnieken
Deze cursus is speciaal ontworpen om vertrouwenspersonen te ondersteunen bij en extra handvaten te geven voor het voeren van gesprekken met…
E-learning Verdieping Gespreksvoering Vertrouwenspersoon (met 70 min. online gesprek acteur)
Geaccrediteerd voor 8 BNS uren Echt luisteren is nog een hele kunst. Hoe verdiep ik als vertrouwenspersoon mijn kwaliteiten om optimaal ren…
Toepassen van geweldloze / verbindende communicatie
Professionele communicatie is een eindeloos interessant gebied, waar nieuwe inzichten en technieken altijd welkom zijn. ‘Geweldloze Communi…
Basistraining Klachtenbehandeling: klachten afhandelen & oplossen
Het woord ‘klacht’ is boven alles een waardevolle kans om te verbeteren. Door goed en kritisch te luisteren naar wat klanten en medewerkers…
Toepassen van geweldloze / verbindende communicatie in mediation
Professionele communicatie is een eindeloos interessant gebied, waar nieuwe inzichten en technieken altijd welkom zijn. ‘Geweldloze Communi…