Twitter Marketing

Niveau
Tijdsduur
Logo van Bind Academie

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Bind Academie biedt dit product standaard aan in de volgende regio's:

Beschrijving

Bind Academie: school voor  dingen van morgen! Inspiratiesessies, praktische workshops, verdiepende leergangen en maatwerktrajecten op het gebied van sociale media, strategie, creatie en innovatie.

Nog meer met Twitter

Als je al een tijdje Twittert, dan weet je dat het een heel interessant medium is. Maar hoe effectief zet jij Twitter in? In deze workshop leer je in een kleine groep hoe je meer uit Twitter haalt én hoe je het effect van Twitter meet.

PROGRAMMA

Deelnemers stellen elkaar voor aan de hand van hun twitterprofiel. Dat is tevens de eerste aanleiding om eens goed naar je bio en je tweets te kijken. Wie ben je op Twitter? Hoe kom je over op anderen? Vervolgens inventariseren we wat de deelnemers graag met Twitter willen: puur netwerken, een expertise claimen, campagne voeren, relevante informatie ontvangen, webcare… Aan de hand van de wensen van de deelnemers gaan we dieper…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Twitter, Marketing, Social Media, Facebook en Social media strategie.

Bind Academie: school voor  dingen van morgen! Inspiratiesessies, praktische workshops, verdiepende leergangen en maatwerktrajecten op het gebied van sociale media, strategie, creatie en innovatie.

Nog meer met Twitter

Als je al een tijdje Twittert, dan weet je dat het een heel interessant medium is. Maar hoe effectief zet jij Twitter in? In deze workshop leer je in een kleine groep hoe je meer uit Twitter haalt én hoe je het effect van Twitter meet.

PROGRAMMA

Deelnemers stellen elkaar voor aan de hand van hun twitterprofiel. Dat is tevens de eerste aanleiding om eens goed naar je bio en je tweets te kijken. Wie ben je op Twitter? Hoe kom je over op anderen? Vervolgens inventariseren we wat de deelnemers graag met Twitter willen: puur netwerken, een expertise claimen, campagne voeren, relevante informatie ontvangen, webcare… Aan de hand van de wensen van de deelnemers gaan we dieper in op de verschillende doelen en hoe je deze via Twitter realiseert. Daarbij passeren verschillende praktische apps & tools de revue, zoals webcare tools en programma’s om het effect van je tweets te meten.

Trainer: Carlijn Postma

Datum en Tijd: Donderdag 23 augustus 2012, 9:30 - 12:30

Voor wie: Voor iedereen die al een tijdje twittert en er nog meer uit wil halen.

Bijzonderheden: Als je deze dag combineert met de middagworkshop ‘Facebook marketing’ krijg je de boeken 'zakelijk twitteren voor beginners' en 'ik.nl' van Carlijn Postma t.w.v. € 28,90 cadeau!

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.