De structuur van het verkoopgesprek

Aantal pagina's:
Formaat:

De structuur van het verkoopgesprek

Bookboon
Logo van Bookboon

Tip: klik op de knop om te starten met lezen!

Beschrijving

Het vak van verkoper is de laatste jaren radicaal veranderd. Het harde verkopen is vervangen door het slimme verkopen, het verkopen van oplossingen, het verkopen van waarde. De verkoper is ook belangrijker geworden: hij creëert waarde. Maar om echt succes te hebben, moet je veel vaardigheden bezitten.

In dit boek vind je antwoorden op cruciale vragen als: Hoe begrijp ik beter wat een klant echt wil? Hoe creëer ik waarde? Hoe haal ik meer uit mijn klanten? Hoe reageer ik als de klant korting vraagt?

.

Content

  1. De Opening
    1. Het begin van het verkoopsgeprek
    2. Wil jij rijk worden?
    3. Menselijke misverstanden
    4. Value proposition
    5. KORTER
    6. Oefening
    7. Oefening
  2. Vraagstelling
    1. Hoe stel je je vragen?
    2. Vuistregels

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Verkoopgesprek, Telemarketing & telesales, Verkoopmethoden, Verkoopvaardigheden en Telefonische verkoop.

Het vak van verkoper is de laatste jaren radicaal veranderd. Het harde verkopen is vervangen door het slimme verkopen, het verkopen van oplossingen, het verkopen van waarde. De verkoper is ook belangrijker geworden: hij creëert waarde. Maar om echt succes te hebben, moet je veel vaardigheden bezitten.

In dit boek vind je antwoorden op cruciale vragen als: Hoe begrijp ik beter wat een klant echt wil? Hoe creëer ik waarde? Hoe haal ik meer uit mijn klanten? Hoe reageer ik als de klant korting vraagt?

.

Content

  1. De Opening
    1. Het begin van het verkoopsgeprek
    2. Wil jij rijk worden?
    3. Menselijke misverstanden
    4. Value proposition
    5. KORTER
    6. Oefening
    7. Oefening
  2. Vraagstelling
    1. Hoe stel je je vragen?
    2. Vuistregels
    3. Blokkerende factoren bij het luisteren
    4. Wat wil je te weten komen?
    5. De vragentrechter
    6. Samenvatting
  3. Argumentatie
    1. Fundamentele koopmotieven
    2. Een vierletterwoord
    3. Samenvatting deel
  4. Tegenwerpingen
    1. Zet nee’s om in ja’s
    2. Klanten klagen
    3. Hoe weerleggen we tegenwerpingen?
    4. Stel dat
    5. KORTER
  5. Afsluiten
    1. MYSALESNIGHTMARE
    2. De klant wil zekerheid
    3. Samenvatting
    4. “Verkopen aan jouw prijs” – prijstechnieken
    5. Een investering
    6. Goedkoper?
    7. 5 prijstechnieken
    8. KORTER
Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.