Process interfacing
Startdata en plaatsen
Dit product heeft geen vaste startdata en/of plaatsen.Vraag informatie aan over deze workshop
BPMConsult biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: Assen, Breda, Eindhoven, Utrecht, Westland
Beschrijving
Onze trainingen geven een krachtige impuls aan procesgericht werken. Als oriëntatie bij de start van een procesmanagementproject, als verdieping tijdens een lopend project of als reflectie achteraf.
In de trainingen staan de competenties procesgericht samenwerken, ontwerpen, analyseren en resultaatgericht werken centraal. In iedere module gaan we met de deelnemers op zoek naar de manier waarop de concepten en theorieën vertaald kunnen worden in de specifieke bedrijfsomgeving.
Een belangrijk onderwerp binnen besturing en beheersing van processen is het goed regelen van overdrachten tussen functieschakels. Voor een soepele en kwalitatieve overdracht is een goede definiëring van dergelijke interfaces uitgedrukt in afspraken over taken, verantwoordelijkheden, bevoegdheden, berichten, dataverkeer etc. van belang.
In deze module wordt ingegaan op het identificeren van belangrijke interfac…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Onze trainingen geven een krachtige impuls aan procesgericht werken. Als oriëntatie bij de start van een procesmanagementproject, als verdieping tijdens een lopend project of als reflectie achteraf.
In de trainingen staan de competenties procesgericht samenwerken, ontwerpen, analyseren en resultaatgericht werken centraal. In iedere module gaan we met de deelnemers op zoek naar de manier waarop de concepten en theorieën vertaald kunnen worden in de specifieke bedrijfsomgeving.
Een belangrijk onderwerp binnen besturing en beheersing van processen is het goed regelen van overdrachten tussen functieschakels. Voor een soepele en kwalitatieve overdracht is een goede definiëring van dergelijke interfaces uitgedrukt in afspraken over taken, verantwoordelijkheden, bevoegdheden, berichten, dataverkeer etc. van belang.
In deze module wordt ingegaan op het identificeren van belangrijke interfaces in werkprocessen en de manier waarop deze bestuur- en beheersbaar gemaakt kunnen worden.
LEERDOELEN
- Het identificeren van interne en externe klant/leverancierrelaties
ONDERWERPEN
- generatieconcept
- soorten interfaces
- interface managementmodel
- oefening interface typering
- interface prestatieverbetering
WORKSHOP
- procesburen-kennisverbetering
DOELGROEP
- algemeen managers
- afdelingsmanagers
- stafmanagers
- kwaliteitsmanagers
- procesanalisten
- procesmanagers
DUUR 4 UUR
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.